bab 1😩

61 2 0
                                    

"No!!,please sayang!don't leave me!!"jerit meena sambil menangis teresak esak pada waktu Hujan.Dahlah malam malam pulak tu...

"Don't you ever call me that!stop..wahai meena surya...Kita break!"jerit raiqarl dengan kuat sekali..mujur kat situ takde orang..

"But...why...you owe..me an explanation raiqarl!"bantah meena lagi.aik!apesal semua cakap orang putih niii....

Pap!!!

Satu tamparan hebat telah dilemparkan kepada meena Tanpa belas kasihan...

"Wanna know why...because..you..you..asyik waste all my money!habis semua harta aku!
Ape kau ingat haaa??Kata jee..kaya tapi..ape!aku dapat...kosong... Zero..sifar..Dah!leave me!!"tengking raiqarl kuat...bergema satu jalan..

"I ingat..you lain...from others...rupanya..you same je!ingatkan...you ikhlas..no need all my treasures..nape?!terkejut..aku nii..sebenarnya...kaya..just..wait for..my true love...je.. Yang BETUL BETUL ikhlas...sayangi. I.."meena menengking semula raiqarl..Yang sudah tergamam..

"Done?with all...your lies..bye!hope we not meet again!"sambung raiqarl yang masih tidak mempercayai kata Kata meena..Raiqarl terus meninggalkan meena yang menangis mencurah curah air matake bumi...

Kini... Meena sendirian...you alone..

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

"Huwaaaaaaargh...."tangisan meena masih tak berhenti walau Di dalam bilik tidurnya..

"Ya..udah lah cik meena...ngak..usah ditangisi..lagi..ya..gak usah bersedih..lagi.."pujukan bibik Riri..masih lagi bersuara...aku tak akan..sesekali ..termakan pujukan..

Lompat...aku lompat,terjun and..semualah..Dari tingkap..aku dah tekad...nak lari dari rumah!aku tak nak balik!

Aku berlari sepantas yang mungkin..meninggalkan bibik riri yang memangil manggil namaku..

Aduh...time time ni jugak ah!nak hujan.. Nasib..dahlah aku tak sempat bawak ape ape..handbag je Ade sebagai peneman...hujan pun Turun Dah lah lebat..tambah lagi aku pakai dress je..tak jumpalah..pulak tempat berteduh niii...

"Sejuknya...."kataku secara perlahan sambil menggigil kesejukan...

Tiba Tiba..tubuh aku disarungkan Jaket..aku terkejut lalu menoleh ke belakang seketika..

"Hai..Jom ikut saya balik..don't worry..aku tak buat apa apa"kata lelaki itu memandang wajah aku..

Aku hanya mengangguk kecil lalu mengikuti langkahnya..

kau buat aku gila!Where stories live. Discover now