2∞16

255K 7.8K 1.7K
                                    

Playlist: Charlotte OC - Strange

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Kar, yerini günler sonra ondan tek bir iz bırakmayan güneşe bıraktığından beri yaşanan en sıcak gündü. Bazılarımız hâlâ kalın giysiler tercih ederek dışarı çıksa da bazıları kabanlardan ve atkılardan kurtulmuştu.

Neşe'nin saçı yapılırken, Atahanların evinde kuaföre dönüşmüş odanın penceresinden dışarıyı izliyordum. İşte o büyük gün gelmişti.

"Kayla elbiseni giy!"

Kapının önüne tanıdık bir Mercedes yaklaştığında gülümsedim. Satmamıştı. "Merak etme. Geç kalmayacağım."

Pencerenin önünden ayrılıp askıdaki çivit mavisi elbisemi aldım. Suzan ve Cansu'nunkiyle aynı renkteydi. Modelleri biraz farklıydı ama hepimiz göz yormayacak şekilde birbirine benzeyen kıyafetler giyecektik. Sadece Neşe'ninki beyaz ağırlıklıydı ama onunkinde de mavi göze çarpıyordu.

"Arkadaşın geliyor mu?"

Elbisenin fermuarını çekmeye çalışırken bir yandan da ona cevap verdim. "Evet. Birce'yi davet ettiğin için teşekkürler!"

"Ne demek! Ben yokken sana baktığı için ona kızgın olsam da bir o kadar da minnettarım!"

"Çok kibarsın," diye fısıldadım.

"Caner? O da geliyor mu?"

Bu soruyu soran Cansu'ydu. Neşe kibarlıktan ya da kalabalığı sevdiğinden lisede selam verdiği insanları bile çağıracaktı ama Ömer ona bir sınır çizmişti. Bu şaşırtıcıydı. Çünkü Neşe onu ikna etmek yerine dinlemişti ve liseden sadece birkaç kişiyi çağırmıştı. Bir zamanlar kamptaki kısa süreli dans partnerim Cem ve Caner gibi...

"Bora ve Meriç geldi! Biz Suzan ile aşağı iniyoruz! Acele edin!"

Fermuarla mücadelem sona erdiğinde derin bir nefes aldım. Odaya geri döndüğümde Neşe saçlarını yapan kadına teşekkür etti ve onu dışarı yolladı.

"Peri gibi gözüküyorsun."

Eteğinin tüllerini havaya kaldırıp zarifçe beni selamladığında gülümsedim. Dünyadaki en güzel nişan töreni onunki olacaktı ve o, en güzeliydi.

"Sen de çok güzelsin. İyi ki benim arkadaşımsın. İyi ki... Benimlesin."

Yürüyerek aramızdaki mesafeyi kapattı. "Sen olmasan böyle bir gün olmazdı. Sensiz yapamazdım, biliyorsun değil mi?"

"Makyajını bozacak şeyler düşünme! Çok güzel bir gün olacak."

"Biliyorum. Seni zor durumda bıraktım farkındayım ama bir şeyi bilmeni istiyorum Kayla. Ben..."

"Ne?"

"Bilerek yaptım. Biliyorsun. Senin sandığın gibi Meriç'le barış diye değil... Ben onu dinledim. Seninle sizin hakkınızda konuşmamızı istemiyor. O yüzden sana hiçbir şey söylemedim ama... Yani, barışsanız mutlu olurdum. Barışmayacaksanız da... Senin güçlü olmanı istedim. Ondan kaçıyordun. Eskisi gibi sık konuşmasak da biz kardeşiz."

Elini kalbimin üstüne koydu. "Kardeşler birbirlerinin ne hissettiklerini bilir. Kimsenin seni anlamadığını düşünüyorsun. Senin yaşadıklarını yaşamadığımı sanıyorsun. Belki haklısın ama ben seninle her şeyi yaşadım. Sen üzülme diye görmezden geldiğim şeylerin ardından seni gülümsetmeye çalıştım. Sen o gecelerde yatağına yattığında, benim huzurla uyuduğumu mu sanıyorsun?"

"Neşe..."

"Sen benim kardeşimsin, Kayla."

"Özür dilerim."

Kötü Çocuk IVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin