22.část-"Maite Gonzales has officially not a virgin"

1.7K 97 11
                                    

„O. MŮJ. BOŽE“ Troy zakřičel do telefonu, po tom, co jsem mu podrobně popsala minulou noc, kterou jsem strávila s Justinem.

„Myslím si, že jsem právě ohluchla.“  Se smíchem jsem odtáhla telefon od mého bolavého ucha. Troy na tu novinku reagoval přesně podle mého očekávání. „Maite Gonzales už oficiálně není panna! To musíme oslavit, až se vrátím, bože, myslím si, že začnu oslavovat právě teď bez tebe.“  Uměla jsem si ho představit, jak v tuhle chvíli tančí svůj vítězný tanec. Zasmála jsem se jen při té představě. Sakra, jak moc mi ten bláznivej gay chyběl!

Byla jsem moc ráda, že jsem měla někoho, komu se můžu s touhle věcí svěřit. Samozřejmě jsem vynechala naší hádku, o tom, že ke mně Justin není zcela upřímný, i když jsem chtěla. Tohle je Justinovo soukromí a já nejsem oprávněná o tom mluvit s kýmkoliv jiným než s ním. 

Najednou jsme oba ztichly. „Moc mi chybíš“ zašeptala jsem do telefonu a pohodlně jsem si lehla do postele. Troy si povzdychl „Ty mě taky. Sakra, nejsem daleko od toho, abych tady všechno nechal a odletěl za tebou“ Troy byl ještě pořád mimo zemi a vrátí se nejdříve do týdne. Cítila jsem, jak mi po tváři stéká slza, trochu jsem popotáhla a Troy si toho okamžitě všiml. „Kurva jen to ne! Neopovažuj se brečet, slyšíš? Nebo toho budeš litovat!“ začal panikařit. Nesnášel, když jsem brečela. Musela jsem se přes slzy začít smát. „Ano pane“ otřela jsem si slzy a zasalutovala jsem, i když jsem věděla, že mě Troy nevidí. Ještě chvíli jsme si povídali o všem možném, i když Troy chtěl pořád mluvit jen o mě a o Justinovi. Vždycky jsem ho se smíchem odbila, protože jsem vždycky zčervenala jen při pomyšlení na minulou noc.

I přes to, že jsme se ze začátku hádali, to byla jedna z nejkrásnějších nocí v mém životě. Byla jsem ráda, že jsem právě tohle zažila poprvé s Justinem, s člověkem, kterého jsem milovala nejvíce na světě a o kterém jsem věděla, že ke mně cítí to samé.

Se smíchem jsem zavěsila. A nebudu lhát, dostala jsem mini infarkt, když jsem ve dveřích od mého pokoje uviděla stát Justina. „Justine“ vydechla jsem a položila si dlaň na hruď, ve které moje srdce bilo jako splašené. „Vyděsils mě“ „Promiň“ usmál se na mě, i když jsem věděla, že mu to moc líto nebylo. V jeho očích jsem naopak viděla pobavené jiskřičky.  

„Kdo to byl?“ zeptal se, když ke mně vykročil. „Troy“ řekla jsem. Justin přikývl, Troy byl snad jediný chlap na světě, na kterého nežárlil. Byla jsem zvědavá, jaké to bude, až se spolu ti dva poprvé setkají. Justinovo tvář bude vážně k popukání, až se s ním Troy  pokusí z legrace flirtovat.

„Proč se tak křeníš?“ Justin si ke mně lehl. Jednu ruku mi položil na břicho a druhou si podpíral hlavu, aby na mě pořádně viděl. „Jen se nemůžu dočkat, až se konečně poznáte“ usmála jsem se na něj. Justin se zdál pobavený. „Jo, to by mohlo bejt zajímavý“ uchechtl se. „Podle toho, cos mi o něm vyprávěla, bych si měl dávat pozor na  jeho nenechavý ruce.“  Zasmála jsem se. „Jo to bys vážně měl“  po tom co jsme se přestali smát jsme se na sebe podívali. 

Poznala jsem, co se mu objevilo v hlavě hned, co se naše oči střetly. A věděla jsem, že on to na mě poznal také, protože jsem to cítila stejně. Ani nevím, kde se to ve mně vzalo, prostě jsme si normálně povídali a najednou BUM! Chtěla jsem ho. Z ničeho nic. Naklonil se ke mně a políbil mě. Na tomhle polibku nebylo nic něžného nebo milého. Tenhle polibek byl žhavost sama, bylo to jako by mě chtěl sníst. A ono to tak možná i bylo.

Justin se ke mně přitiskl ještě víc a já jsem cítila, jak moc mě chce, nemohla jsem zastavit vzdychnutí, když se o mě otřel. To ho ještě víc nakoplo a on se o mě otřel ještě jednou, jeho hrdelní zasténání jsem cítila po celém svém těle. Přestala jsem ho líbat jen na tak dlouho, abych se zbavila mého tílka, a pak jsem se k němu znovu přitiskla, jestli ne víc. Všechno to bylo hrozně rychlé. Od minulého večera se to nemohlo lišit víc. Zatímco minulá noc byla sladká a pomalá, teď to bylo vroucné a vášnivé. Oba jsme se navzájem svlékli a pak se na mě znovu položil, rukama se po obou stranách mé hlavy podpíral, aby mě nezalehl.  Justin něžně přitiskl svou hruď proti mojí „Tak moc tě chci“ trhavě zašeptal. Bylo to, až zvláštní jaký můžu mít vliv na nějakého člověka. Nikdy by mě nenapadlo, že by zrovna on byl mnou tak omráčený.

Save me ×Justin Bieber FF×Kde žijí příběhy. Začni objevovat