V té chvíli , jakoby se čas zastavil . Přesně tomu jsem se snažila vyhnout . Věděla , jsem , že ten barák ode mne něco chce , už od první chvíle , ale poslední co jsem chtěla , bylo zkontaktovat se s ním a zeptat se ho . A co se nestalo ?
Obě dvě sedíme na gauči , jako řetězem přikované . Žádná z nás nemá odvahu se pohnout . Něco je ve vzduchu a je to přímo hmatatelné . Přesto nemám odvahu zjistit co to je . Co a proč posunulo ukazovátko na mé počáteční písmeno .
,, Tak co teď ? “ zašeptá Nati
,, Nemám ponětí . “
,, Možná by ses měla na něco zeptat . Je jasné , že chtějí komunikovat . Možná jen s jinou osobou . “ koukne na mě a tentokrát to myslí vážně .
A má pravdu . Nebyla jsem to já , co s tím začala . To Nati a evidentně se dům ozval a nelíbilo se mu to . Ale proč je sakra to ukazovátko na písmeni N ? Nahání mi to hrůzu .
,, Tak dobře , jen mi dej chvilku . “ Výdech , nádech . Dýchej , jen dýchej . Opakuji si pro sebe .
,, Je tu někdo ? “ Prohlásím po chvilce a čekám na odpověď .
,, Je tu někdo ? Jestli ano , dej mi znamení . “ Opakuju .
Po neúprosném tichu , se ukazovátko přesune do pravého horního rohu , kde je zlatě vyraženo slovo : ANO .
Panebože , Bože můj , ono se to opravdu děje ! Zhluboka se nadechnu .
,, Chceš od nás něco ? “
Nic.
,, Chceš ode mě něco ? “
Ukazovátko se jen o milimetr pohne, a to znamená , že odpověď je stále ANO .
,, A co teď ? “ Řeknu jak nejvíce potichu dovedu , ale nedočkám se odpovědi , protože Nati jen nevěřícně kroutí hlavou , oči vykulené , div , že ji nestojí vlasy hrůzou . To je teda frajerka , když jde do tuhého , přestane komunikovat . A jak ji to mlelo . Uchechtnu se pro sebe . Ale to nic nemění na faktu , že jsem s něčím nadpřirozeným , navázala kontakt .
,, Ublížíš mi ? “ zeptám se nakonec . Musím to vědět . I když odpověď už dávno znám .
Dlouho se nic neděje .
,, Asi je to pryč . “ Řekne Nati s nadějí , že je to něco opravdu pryč . Ale najednou se ukazovátko i Oila vymrští do vzduchu , narazí o strop a na zem dopadají už jen rozbité kousky .
To už Nati nejspíše nevydržela a s křikem vybíhá z bytu . A já po chvíli za ní .
,, Tohle do prdele není prdel ! “ Začne řvát , přes celou ulici .
,, Uklidni se . “ Snažím se jí uklidnit , ale jak mám uklidnit někoho , od koho čekám totéž ? Nervy mám v prdeli .
,, Uklidnit se ? Dobrý pokus . Ještě nikdy .. “ , ukáže na náš dům . ,, Ještě nikdy , jsem nezažila něco tak … reálného . “ Přivře oči , jakoby se sama snažila srovnat ten bordel , který se před chvíli udál .
,, Vida a kdo přišel s tak senzačním nápadem . Jó vyvoláme duchy , bude to prdel . Popijeme a budeme volat búú bubáci , bude to prdel . Budeme se smát , když se nám ten duch opravdu zjeví , bude to prdel . Ale víš co ? Ono to není tak úplně prdel , když to zažiješ naživo . Takže laskavě , si příště nedělej srandu z toho , co se mě už od začátku , od začátku , kdy jsme začali bydlet v tom posraném bytě , snaží dostat . “ Slzy se mi tlačí ven .
,, Promiň , ale tady já v noci spát nemůžu . “ řekne potichu .
,, Cože , to né , to neuděláš ! “ Sama si mě do toho navezla , tak se kurva vzchop a .. “
Náhlé světlo protějšího domu se rozsvítí . Uběhne chvilka , než mi dojde , že je to Jakeův dům .
,, Co se děje , holky ? Řvete po sobě , jako nějací dva ožralí pitomci. “
Najednou obě zmlkneme .
,, Už jsem volala tátovi , jede z obchodní cesty a má to tu po cestě , přibere mě a odjedu s ním , promiň , ale tohle prostě nemůžu . “ Zakňourá a je ta tam .
No to si dělá srandu . Jediná , jediná kamarádka , kterou jsem měla a kterou jsem znala , teda alespoň jsem si myslela , že jsem ji znala , mě opustila . Jako by ta situace nemohla být složitější . Něco se mě snaží vyděsit k smrti , kvůli někomu , kdo mě před chvíli opustil a nechal samotnou napospas té hrůze . A tohle je to, co ten prokletý barák chtěl , pomyslím si .
,, Takže “ Usměju se i přes slzy v očích a vydávám se ,,domů “ .
,, Počkej , Nancy , já .. “
Kouknu na něho ,, Ty co ? “
Sklopí oči , poté se usměje . ,, Nechceš se projít ? “
Všechny kosti, v mém těle mi říkají , že bych neměla , protože jestli půjdu , tak už to mé tajemství nebude znát jen Nati , ale také Jake , který se mi , buďme upřímní , líbí . Je to , ale také člověk , s kterým tyhle věci řešit nemůžu . Obzvláště né věci , na které v dnešní době nikdo nevěří . On by mi určitě nevěříl ..
,, Tak tedy pojďme. “ Nad čím , že jsem to před chvílí přemýšlela ?
ČTEŠ
Demons in Bakersfield
RomancePříběh vypráví o 17 leté dívce Nancy , která se s mámou a svou mladší sestrou Emily přestěhuje do městečka Bakersfield , do domu , který vypadá záhadně a strašidělně již od pohledu . Nancy zpočátku neví , jakou historii dům nese a jáké následky pone...