- Park Jimin -
Pääsimme vihdoin saapumaan studion tanssihalliin. Me muut katselimme reunalta, kun Yoongi, Hoseok ja Namjoon tanssivat välillä yhdessä, sekä yksittäin. Hoseok oli kyllä hiton hyvä tanssija, mutta pojan luonne oli yksi pyörremyrsky, joten nopeat ja vaikeat liikkeet olivat synkassa luonteeseen.
Noin kahden tunnin kuluttua Yoongi kävi sulkemassa musiikin ja käveli luoksemme.
"Nonii pojat, tanssit on tältä päivältä ohi! Onks teillä tänään laulutreenei?" Yoongi varmisti Hoseokilta ja Namjoonilta, jotka olivat juuri hörppäämässä vesipulloistaan vettä ja pyyhkimässä hikikarpaloita otsiltaan.
"Ei mul ainakaa oo, entä sul Hobi?" Namjoon vastasi ja laski keltaisen vesipullonsa varovasti maahan. Luultavasti pelkäsi hajottavansa sen.
"Ei oo, onneks" Hoseok vastasi äreästi, heitteli nopeasti tavaransa treenikassiinsa ja käveli pitkin sekä nopein askelin ulos salista.
"Miesmenkat" Namjoon vastasi ja kohautti olkapäitään.
"Minkäs sille mahtaa" Yoongi naurahti ja nosteli itsekin tavaroitaan treenikassiin.
"Meidänki mammalla on välillä miesmenkat!!" Taehyung huudahti ja sai Seokjinin erittäin vihaisen katseen suoraan sieluunsa.
"Kim Taehyung!! Mulla ei edelleenkään ole miesmenkkoja!" Jin ärähti mutta jätti asian siihen ja jatkoi somen selailua. Namjoon naurahti pojalle ja heitti kassinsa olalleen.
"No mut hei me tästä lähetään kohti mun laulutreenejä! Näkyillää!" Yoongi sanoi, nosti itsekkin kassinsa olalleen ja viittoi meitä ovesta ulos ja vasemmalle.
"Heippa pojat, hyvää treeniä!" Namjoon vielä huikkasi peräämme ennenkuin olimme oven toisella puolella.
Pitkä avara käytävä avautui taas eteemme ja lähdimme suunnistamaan kohti seuraavia treenejä.
Monen oven ja käytävänpätkän jälkeen saavuimme vihdoin määränpäähämme.
Edessämme oli tiiviisti aseteltu tila, seinät ja katot oli täytetty kaiun estoksi sisustustauluilla, canvastauluilla ja lattiaa pitkin kulki musta kokolattiamatto. Mikkejä, pianoja, muita soittimia ja tietokoneita oli laidasta laitaan.
Yoongi laski treenikassinsa oven viereen ja tervehti meille tuntemattomia ihmisiä.
"Eli tänään vedetään ne kaks uusinta biisiä loppuun ja sit kahesti kokonaan?" keski-ikäinen harmaantuva mies kysäisi ja Yoongi nyökkäsi nopean, mutta ystävällisen vastauksen.
"Haluutteks te jäädä tähän kattoo, saatte kierrellä iha vapaasti jos haluutte!" Yoongi toteaa.
"Mä ainaki haluun kierrellä!! Tääl on nii hienoi laitteita ja kaikkee!" Taehyung kiljahtaa.
"Kai mäki voisin käydä kattoon jotain" vastasin kuitenkin hieman vastahakoisesti, sillä Yoongin tuijottaminen oli kyllä paljon mielenkiintoisempaa kuin joidenkin ihme sähköhärpäkkeiden tuijottelu.
Katselin ympärilleni, kun Taehyung, Jungkook ja Seokjin hääräilivät aina yhä oudompien laitteiden parissa, taittelivat ja tutkivat erilaisia mikkejä ja kaiuttimia, sekä tuijottelivat ihmeissään viittä eri rumpusettiä. Selvästikkään poikien aivokapasiteetti ei riittänyt ymmärtään teknologiasta mitään. Taustalla kuului Yoongin upea laulu, jota olisin voinut kuunnella ikuisuuden.
-
okei nyt ihan ekaks mun on todellakin pakko pahotella etten oo saanu uutta osaa valmiiks.. oon jumittanu tässä osassa vaikka kuinka monet tunnit eikä tää tuntunu luontevalta enää :/ nyt sain kuitenkin semi tönkön osan teille ulos!
oon myös ottanu wattpadista ihan kokonaa vähän taukoo koulun takia, yritän panostaa kokeisiin ja siihen hemmetin fysiikkaan... treenit vie multa osan viikosta ja sillonkaa ei ehi kirjotteleen, ja loppuaika menee tanssiessa, pelatessa, koulujutuissa ja netflixissä SEKÄ SYÖMISESSÄ ❤️🥴
mut hei öö kiva jos jaksat edelleen lukee tätä vaik päivittely onkin hidasta :( sorry guys
see ya later boiis
🧸 lubalappu
YOU ARE READING
instagram pt 2 -» bts
Fanfiction"haluisiksä yrittää ainaki?" -yoongi on saatu selville d:n henkilöllisyys. hoseok on alkanut käyttäytyä oudosti, jimin ja yoongi vihdoin ovat saaneet alun suhteelle. onko kaikki silti kunnossa? best rank: #1 bangtan 3.5 2020