O' ßaşkasının.

10 2 0
                                    

her insan bişeyler hissetmek ister aslında. acı çekeceğini bile bile aşık olmak ister. aşk dediğin nedir ki ? üzülmekten ibaret değilmidir aşk. yalnız kalmak daha iyidir aslında kendini düşünmek için daha fazla zamanın olur. Ve öyle bir an gelirki hissettiğin ''şeye'' bir anlam veremezsin bu hissettiğin nedir sence ?

Düşünemezsin çünkü artık yalnız değilsindir. seninle yaşayan biri daha vardır. içindedir o, en derinde. kalbinin tam ortasındadır. gözleri, kokusu düşündükçe deli eder insanı. Masmavi gözleri seni senden alır. gözlerine bakınca uçsuz bir okyanusun tam ortasında bulursun kendini kaybolursun orda. Hiç çıkmak istemediğin bir labirenttir onun gözleri. heleki güneş sarısı saçları...

düşünsene okyanus gibi gözleri, güneş gibi saçları. herşeyiyle benim olsun, onun olim, BİZ OLALIM. iki ayrı bedende tek kalbi yaşayalım. sarılsın bana kolları sarsın bedenimi hiç bırakmasın. yada geçsin karşıma öylece bana baksın,  gözlerine bakıp hayaller kurim. Kalbimin tek sahibisin diyebilim. Onunla devlerin aşkını yaşayalım büyük olsun aşkımız. Yada olmasın küçücük bir tebessümü bile yeter. Anlayamıyorum uzaktan delice severken neden bir anda herşey bozulur ki ? Benim olmadığı gerçeği neden yüzüme vurulur ki ? Neden ? Aşk öyle nankörki. Herşey güzel giderken birden dünya başına yıkılıyor. Evet - O benim değil - O' başkasının. Ama biliyorum O'na gereken değeri benden başka kimse veremez.

Off hep aşk, hep aşk. . .

insan daha hiç konuşmadığı birine nasıl aşık olur ki ? Sadece gözlerine aşık olabilirmi ?

AŞK NOLUR BIRAK PEŞİMİ.!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 11, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK BIRAK PEŞİMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin