3. BÖLÜM - ANI

14.2K 513 16
                                    

Mutlimedya: Demir

Yalan 3. Bölüm - Anı

Ondan çok uzakta olduğum günleri düşündüm. Bazı geceler onu düşünmekten uyuyamaz, bazı geceler ağlayarak uyuyakalırdım. Bazen de sadece özlerdim.. Ama geri dönemezdim. Bilirdim, geri dönersem bu benim felaketim olurdu.

Şimdi buradaydım; onun kollarının arasında, onun yanındaydım. 3 yıl sonra yüzünü tekrar görmüş, kokusunu tekrar içime çekebilmiş ve sesini tekrar duyabilmiştim.

Kağan geldiğinde zor da olsa Demir'den ayrıldım. İkimizi böyle görmek en çok onu mutlu etmişti. Demir'in bana kırgın olduğu belli oluyordu, haksız da sayılmazdı aslında. Ama bilmediği o kadar çok şey vardı ki.. Belki de bilseydi hak verirdi bana.

"Tekrar bir arada olmak çok güzel." Uzun süren sessizliği bozan kişi Kağan olmuştu. O da Demir'in kırgınlığının farkındaydı, bu yüzden kendince bir şeyler yapmaya çalışıyordu.

"Öyle," dedim.

Demir cevap vermedi. Birkaç dakika sonra konuşmak için dudaklarını araladı ama söyleyip söylememek arasında kalmış gibiydi.

"Bir kişi eksiğiz." Şimdi üçümüzün de boğazına bir yumru oturmuştu.

Deniz.. Kağan'dan bile daha deli doluydu. En mutsuz olduğumuz anlarda bile bizi güldürmeyi başarır, üzülmemize asla fırsat vermezdi. O kadar güzel bir kadındı ki bir bakan dönüp bir daha bakmadan kendini alıkoyamazdı. Benim en yakın arkadaşımdı.

YALAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin