6.bölüm

2K 137 107
                                    

Medya _darknight_34 bebeğim buda senin için ama daha yeni başlıyoruz.

Jungkook anlatımı

Az önce ne oldu yani ben.Uff o beni öptü ya öptü.Yatakta mal mal debeleniyordum o gittikten sonra bende kendi okdama geldim ve yatağa yattım.

Üstüme siyah eşofman giydim tişört giymedim zaten ev sıcak.

Tam uyuyucam bir mesaj geldi allah belanı elime aldım yeonwoo mesaj atmış.

Yeonwoo :Oppa yarın**** kafede buluşucak ve yapılacak parti hakkında konuşacakmışız bizimkiler parti vericekmiş buluşup konuşalım dediler.

Jungkook :Tamam Yeonwoo iyi akşamlar teşekkür ederim.

Yeonwoo: Bir şey değil oppa sanda .

Telefonumu kapattım ve kafamı yastığa koyup uyumaya başladım.

Lisa anlatımı

Sabah gözlerimi arama sesi ile açtım kimdi bu sabah sabah ya

Bambam :alo

Lisa :Alo

Bambam :Merhaba lisa rahatsız ettimde ben instada gezerken senin fotoğrafına rastladım ve sende taylandlıymissin bende taylandlıyım.Diyorum ki arkadaş olsak mı? Yalnış anlama kötü bir niyetim yok sadece arkadaş edinmeye çalışıyorum.

Lisa :Tamam knk.

Bambam :Teşekkür ederim lisa yani knk.Eee na piyon ?

Lisa :Sayende uyandım.

Bambam :Bshedebus

Lisa :Eee bambam bugün buluşalım ve birbirimizi daha iyi tanıyalım.

Bambam :Tamam sen evinin konumu at ben seni 30 dk sonra almaya gelirim.

Lisa :Tamam atarım eee sesn napiyon.

Odamın kapısını açıp aşağıya indim Jungkook televizyon izliyordu.Yanına oturdum ve bambami diblemeye devam ettim.

Bambam :Kedim ile oynadım kahvaltı yapacaktım aklıma sen geldin seni aradım.

Lisa :Heeee tamam bay öptüm.

Bambam :Bende öptüm bay.

Telefonu kapattım ve arkama yaslandim.

Jungkook: Kiminle konuştun ?

Lisa :Bir çocuk 1 dk o bana seni yarım saate alıcam dedi ya uff hazırlanmam lazım hemen yukarı uçtum ve bir kaç kıyafeti yatağa koydum ve elime alıp aşağıya indim.

Lisa :Jungkook bir baksana.

Jungkook: Ne oldu

Lisa :Bumu yoksa bumu ?

Lisa :Bumu yoksa bumu ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Game love/liskook 2019 WattysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin