~4~

60 8 7
                                    

Your turn, Henrike XD I wish you all the luck you need! Btw wat vind je van hoofdstuk drie? ^^ x

hahahaha ty Annefloor -,- we hadden een afspraak XD 

*

Hoii, het is weer tijd voor hoofdstuk 4! Het updaten duurde wat langer, sorry :( Er was ook beetje onduidelijkheid tussen roomsoesje en mij over wie dit hoofdstuk zou schrijven, uiteindelijk heb ik AnnuhDallasHoran_X het hoofdstuk verder geschreven :)

x

p.s. Sorry, ik vind dit hoofdstuk persoonlijk nogal saaii... Volgende hoofdstukken worden  weer beter !!

-------------------------------

 Oh My Unicorns...

Dit kan niet waar zijn, voor me staat freaking One Direction. Dat verklaart waarom ik dat contract moest ondertekenen ...

"H-hi, guys." Stotter ik verlegen.

Het is net alsof er een knoop in mijn tong zit.

"Hey! I'm Harry Styles!"

Harry stelde zich als eerst voor door me een knuffel te geven.

Okay, zonder dat contract lag ik allang met kapotte stembanden op de grond dood te gaan van het gillen ...

"What's your name, babe?"

Adem rustig in en uit...

"I'm A-"

Ik kon mijn zin door twee redenen niet afmaken.

Reden één; ik werd afgeleid door een schaal met eten dat achter de jongens op een tafel stond.

Reden twee; mijn zin werd afgemaakt door iemand anders.

"-April May June!"

De jongens draaiden zich om naar Niall.

"How did you know that?"

Louis kijkt verbaasd naar Niall.

Ik hoor het antwoord al niet meer omdat ik alleen nog maar aandacht heb voor de schaal met eten. 

Ineens voel ik een hand op mijn schouder 

"Are you okay?'

Zayn kijkt me vragend aan en ik knik snel 

"yeah, I- I was just derived."

Ik schraapte mijn keel,

"let's start the interview!"

**

Ik las gauw nog een keer alles van het blaadje door, "first question's for Liam," zei ik en keek hem even aan, "what's your favorite part of touring and why?"

"Well, my favorite part of touring must be seeing the fans during a concert.  Cause their support makes it possible for us to play for everyone all around the world and when we see them happy, we are happy!"

Ik knikte aandachtig en schreef op een notitieblokje een aantal aantekeningen.

"Thank you, Liam. Second question is for..." ik keek voor de zoveelste keer op het blaadje, "... Zayn!"

Ik probeerde heel zeker te klinken en op mijn gemak over te komen, maar van binnen was ik helemaal aan het shaken! Uhg, stom contract ...

"Would you rather be on tour with One Direction your whole life and never seeing your family again, or live with your family without seeing the boys of One Direction?"

LOLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu