Глава 61

824 125 19
                                    

- Наистина ли ще изядеш всичко това? - Джемин не можеше да повярва.

- Защо не?

По-големият бе довел Хюк в най-близкия KFC и той беше толкова щастлив, че буквално го прегърна. Изненадата на Нана бе да го тъпче с вредна храна, а дребното момче нямаше нищо против, тъй като Марк рядко му даваше да яде такива неща.

Донгхюк си поръча цяла кофичка с екстра люти пилешки крилца, една - с картофки и един бургер. Фантата с портокал бе като допълнение, но тя се оказа унищожена почти веднага. Така или иначе той щеше да плаща, така че не му пукаше.

- Сигурен ли си, че няма да са прекалено люти? - попита Джемин, който бе решил да скромничи само с чийзбургер.

- Колко люти може да са? - Хюк сви рамене и нави ръкавите на блузата си, взимайки едно крилце дикретно с пръсти.

Наистина се зарадва, когато пристигнаха. Оказа се, че Джемин също има хубава, почти нова, кола. Дори за момент се чуди от къде си ги взимат тези бебчета. Добре, знаеше какво работи Нана, но нима с една заплата на треньор във фитнес би могъл да си купиш такъв модел кола? И то нова?!

Не стигаше това, ами и се досети, че не знае каква е работата на Марк. Ако гледаше реално на нещата, не знаеше много за него.

- Май си много гладен - отбеляза по-големия с усмивка и отпи от студения си чай с праскова.

Донгхюк кимна и не каза нищо, понеже беше с пълна уста. Бе едва на половината на крилцето, а вече цялата му брадичка бе в сос. Джемин се усмихна без той да забележи и продължи да го гледа с обожание.

- Наистина е люто - въздъхна дребното момче и се облегна назад след второто крило.

- Казах ти.

- Тихо. Ще ги изям.

- Ял ли си днес?

- М? - учуди се той. - Какъв е този въпрос?

- Просто изглеждаш наистина гладен.

- Ами да - Хечан сви рамене небрежно. - Марк не ми дава да...

Той млъкна, осъзнавайки какво ще каже, но вниманието на другия вече бе приковано.

- Какво? Какво не ти дава? - настоя да научи той.

- Не, нищо. - Хюк се наруга мислено. Той искаше да не казват на никой за тъпия си брак, а сега се бе изпуснал по толкова тъп начин.

Website for couples Where stories live. Discover now