"Nazlı hadi kalk kızım geç kalacaksın"
Annemin sesiyle gözlerimi açtığımda saatin 8'i geçtiğini gördüm. Hemen kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Bugün okul bitiyordu. Ama dünkü tatil meselesinden sonra ilk defa okulun bitmesine sevinmiyordum. Üzerimi giyinip aşağı indim. Makyaj yapmakla felan uğraşmayacaktım."Kızım bugün okulun son günü karne felan alacaksınız biraz üstüne başına özenseydin keşke okula süslenip püslenip giden Nazlı nerde kaldı?"dedi annem beni tamamen süzerken.
"Anne hiç uğraşamam zaten geç kalacağım hemen çıkmıyorum ben görüşürüz. "
"Kahvaltı yapmadan gitmezsin sen ne oldu?"
"Anne canım istemiyor. Ha bu arada okuldan çıkınca kızlar bize gelecekmiş."
dedim umursamazca."Kabul ettin mi gerçekten."dedi annem mutlu bir şekilde
"Neyi kabul ettim mi?"
"Tatile gitmeyi. "vay be herşey önceden planlanmış ve benim hiçbirinden haberim yoktu.
"Evet anne sende biliyormuşsun keşke ayarlamadan bana da bir sorsaydınız daha iyi olurdu."dedim sinirlenmiştim. Normalde çabuk sinirlenen biri değildim ama bu aralar sinirlerim bozuktu.
"Kızım bu tatil senin için iyi gelecek güven bana tatlım. "Dedi annem
gülümseyerek."Peki anne görüşürüz"dedim ve çıktım.
Okul evimize çok yakındı 500 metre ya vardı ya yoktu.Tam o sırada telefon çaldı.
Nisa arıyordu."Kankii nerdesin ya herkes geldi çabuk ol."dedi bağırarak.
"Ne bağırıyon kızım kulağımın dibinde geldim okulun önündeyim."dedim
"Hadi hadi çabuk. "dediğinde sınıfa çıkıyordum. Sınıf en üst kattaydı. Nisa kapının önünde kollarını açmış "Koş koş hadi." Diye bağırıyordu.
"Kızım çok mu özledin ya geldim. "deyip sarıldım. Melisle konuştuktan sonra sınıfa gözümü gezdirdim ve onu gördüm. Onu görmeye dayanamıyordum. Onun hiç umrunda olmadığım her halinden beliydi. Etrafındakilerle gayet güzel eğleniyordu. Ama ben o yoksa eğlenemiyordum. O benim herşeyimdi nasıl yapardım onsuz ama o yapıyordu. O anda göz göze geldik. Kahkaha atarken bi anda yüzü düştü ama ona bakmaya devam etmeyecektim. Gözlerimi kaçırdım.
"Kızım ağlayacaksın ya bakma şu çocuğa artık. "dedi Melis.
"Ne ağlaması ya ona bakmıyorum ayrıca." Dedim ciddi bir şekilde.
"Tabi canım ona bakmıyosundur ama istersen bi lavaboya gidelimde kendi haline bir bak. " dedi kolumdan çekiştirerek.
Aynaya baktığımda durumumun ciddi anlamda kötü olduğunu gördüm ve evet böyle devam etmeyecekti. O eğleniyorsa bende eğlenebilirdim. O kahkaha atıp umursamıyorsa bende umursamazdım. O 3 yıldır yaşadıklarımızı hiçe sayıyorsa bende sayardım. Melis'le Nisa'ya döndüm gülümsedim ve
"Kızlar sınıfta Berk diye birisi varmış ben tanımıyorum siz tanıyomusunuz?"dedim. Artık onun beni tanımadığı gibi bende onu tanımayacaktım. Yeni bir hayat beni bekliyordu ve bu hayatta beni üzenlere yer yoktu.
~~~
"Kanka benim valizi halledelim sonra alışveriş yapalım ne dersiniz?"dedim okuldan eve gelirken."Oo Nazlı hanım bakıyorum moraliniz düzeldi"dedi Nisa
"Moralim bozuk değildiki düzelsin canım. "dedim gülerek.
"Aynen Nisa Nazlı gayet mutluydu zaten dedi. "dalga geçerek.
"Ee alışveriş?"
"Gideriz gideriz."dedi Melis. Aslında üçümüzde alışverişe bayılırdık.
Eve vardık annem kapıyı açtığında beni mutlu görünce şaşırdı oda mutlu olmuştu belli oluyordu ama birşey demedi. Hemen odama çıkıp valizimi ve ihtiyaçlarınlmızı hazırladık.
"Eveet bu da bittiğine göre artık alışverişe çıkabiliriz. " dedi Melis.
"Tamam kızlar ben anneme haber vereyim o zaman sonrada çıkalım. " dedim.
Annem söyleyip geldim ve en yakınımızda ki Avm ye gittik.
Melis ikimizinde girmek istemediği bir mağazaya bizi sürükledi. Ama Melisi dinlemeseydik pişman olacağımız bir yerdi yazlık bir sürü kıyafet aldık ve yemek yemeye karar verdik. Yukarı çıktığımızda yemekleri her zamanki gibi Melis söyledi. Orta boy iki pizza almıştık. Hepimiz özellikle ben yemek yemeye bayıldığım için bitirmek zor değildi.
Yemeklerimizi yedik ve tam kalkacakken şuanda görmek isteyeceğim en son kişiyi gördüm. Berk. Hemde yanında bir kızla. Daha önce hiç görmediğim biri.
~~~~~~~~~~
Bölüm bittiii!Nasıl olmuş bakalım?
Umarım beğenirsiniz sizi çok çok çok seviyorum görüşürüz ❤️❤️
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın canlarım