O co mi tak właściwie tym razem chodzi, wszelkie informacje i regulamin

376 12 102
                                    

         Okej, zakładam, że stęskniliście się za mną i moją twórczością, prawda?

          Jeżeli serio masz na to nadzieję, to znaczy, że ogłupiałeś do reszty.

           Dlatego dzisiaj przychodzę do was z czymś zupełnie nowym, świeżym i (mam nadzieję) kreatywnym. Chciałem wam zaprezentować zapisy dotyczące dwunastu uzdolnionych piętnastolatków, którzy od dziecka swój czas spędzają w ośrodku badawczym. Naukowcy chcą zrobić z nich nadludzi. Chcą udoskonalić ludzkość, eksperymentując na Bogu winnych dzieciach. Tylko że żaden z nich nie był w stanie przewidzieć tego, że jeżeli dwunastu geniuszy chce otworzyć zamek od przysłowiowej „złotej klatki” i uciec, to nic nie jest w stanie ich powstrzymać.

          Zapisy tradycyjnie będą opierały się na tym, że każdy rozdział zakończy się pytaniem, co twoja postać ma zamiar zrobić dalej. Pytanie będzie obowiązkowe, kto na nie nie odpowie, straci prawa do kierowania swoją postacią.

          Chciałem do tej zabawy (bo powiedzmy sobie szczerze, twórczość tego typu to po prostu jedna z cudowniejszych zabaw) zebrać osoby kreatywne, żeby plan ucieczki, który sami opracujecie, doszedł do jakiegoś zadowalającego skutku.

           Albo, żeby chociaż powstał.

           Dlatego każdy oprócz oznaczenia przynajmniej dwóch osób pod swoim zgłoszeniem, w rozmowie prywatnej musi odpowiedzieć mi, jak poradziłoby sobie z takim problemem:

           Jesteś kompletnie niewidzialny i wszystkie rzeczy, których się dotkniesz, mogą zniknąć za twoim życzeniem. Nie jesteś jednak w stanie ich przenosić czy chociażby ruszyć. Żeby znowu stać się widzialnym, wystarczy, że jeden człowiek na Ziemi powie „cofam twoją klątwę” w momencie, gdy będziesz miał go w zasięgu swojego słuchu. Co robisz, by znowu stać się widzialnym?

           Powodzenia.

           Nie, nie daję wskazówek, ale można próbować rozwiązać zagadkę do woli. Nie ma limitu prób. Im będzie to kreatywniejsze rozwiązanie, tym korzystniej dla was.

           Daję wam na to czas, aż nie uzbieram sześciu postaci żeńskich i pięciu męskich. Jeden pan standardowo należy do mnie i będzie waszym drobnym pomocnikiem.

          Proszę już teraz, byście nie tworzyli wyidealizowanych postaci, dorosłych ponad swój wiek. Pamiętajcie, że mimo bycia geniuszami, to nadal tylko nastolatkowie. Możecie zgłosić tylko jedną postać, więc dobrze się nad nią zastanówcie. Ja osobiście polecam osoby pełne ognia, z potencjałem, który będę mógł wykorzystać. Bo „Niedoskonałość jest piękna, szaleństwo to geniusz i lepiej jest być całkowicie niedorzeczną, niż nudną"¹.

          Postacie mają imiona nawiązujące do ważnych osób lub wydarzeń z przeszłości. Wszystko dzieje się w 2019 roku.

          I przede wszystkim — czerpcie z tej książki przyjemność i zabawę, nie krępujcie się pisać śmiesznych komentarzy czy swoich pomysłów na udoskonalenie tych zapisów. To książka tak samo dla mnie, jak i dla was! Wytykanie mi błędów jest również mile widziane.

           Pytania tutaj:

           Podziękowania dla SzmaragdowaWilczyca za inspirację do tych zapisów tutaj:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


           Podziękowania dla SzmaragdowaWilczyca za inspirację do tych zapisów tutaj:

           Podziękowania dla SzmaragdowaWilczyca za inspirację do tych zapisów tutaj:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


¹ Internet twierdzi, że to słowa Marilyn Monroe

Władcy ObłęduOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz