Ben Derin bugün Los Angeles'tan Türkiye'ye dönüyorum .Aslında dönmek zorunda bırakılıyorum desem daha doğru olur.Babamın işleri yüzünden Türkiye'ye gidiyoruz.Orada yeni bir şirket daha açmış ve onun başında durmalıymış.Aman ne güzel!! Zaten yeterince şirketi var birde bu mu eklendi napıcak bu kadar şirketi anlamıyorum.Ama benim açımdan iyi çünkü sınırsız kredi kartlarım ve arabam var sanırım gerisi beni bağlamaz.Ayrıca İstanbul'da kalıcaz ve orada ailemle yaşayacağımı düşünüyorsanız yanılıyorsunuz çünkü kendime özel yeni bir ev aldırdım bile.Bu kadar şirketi napıcak mı demiştim az önce ?unutun gitsin! :D
Buradaki arkadaşlarımla vedalaştım hepsini çok özlüyeceğim gerçekten sadece burdan ayrıldığım için değil arkadaşlarımdan ayrıldığım için üzülüyorum.Ama gene de en azından ayda bir görüşmeye söz verdik.Hafta sonları onlar gelir yada ben giderdim en azından.Onlardan tamamen ayrılamam.Onlar benim herşeyim.
................
Şuan KENDİ evimde oturuyorum evet annemleri postaladım ve evim onlardan yeterince uzakta tabi ki de onlara uzak olan bir yer seçmiştim bunu bu kadar kolay onayladıklarını düşünmeyin sakın .Kaç ay bunun için savaş verdim ben sizin haberiniz var mı? Neyse sonuç olarak yarın yeni okuluma başlıyorum.OKUL peşimizi bırakmayan ve asla da bırakmayacak olan kabus ama bu gerçek bir kabus keşke uyanınca diğer kabuslar gibi bitse ama aksine asıl uyanınca başlıyor malasef.Resmen heryerde gölgemiz gibi ve artık şu gerçeği ne kadar inkar etsemde söylemeliyim ki kurtuluşumuz yok bununla yaşayıp ölmeyi öğrenicez.
..................
Sabah tipik öğrenci olarak alarm sesiyle uyandım tabi buna bir alarm sesi demek çok yanlış olur çünkü arka arkaya 10 tane alarm kurdum ve 10. alarmda zor kalktım .Babam beni özel bir okula gönderiyor o kadar parası var göndermese ayıp olur zaten.
Hemen kısa bir duşa girdim.Böğürtlenli şampuanım ve vücut jelimle yıkandım.Sonra saçlarımı kuruladım taradım ve salık bıraktım.Kıyafet olarak serbest gittiğimiz için kısa bir kot şort üstüne kırmızı tek omzu açık salaş bir tişört giydim.Belimede spor kareli kırmızılı siyahlı falan bir gömlek bağladım ,ayakkabı olarak siyah botlarımı giydim.Siyah deri bilekliklerimi ve saatimi taktım.Kulağıma küpelerimi dizdim tahmin edeceğiniz üzere kulağımda bir çok delik var.Makyaj açıkcası pek sevmiyorum yani sadelikten yanayım sadece partilerde barlarda falan biraz yaparım.Bu yüzden ince bir eyeliner çektim birde rimel sürdüm.Dudaklarıma ise renksiz sadece tadi gelen dudak koruyucusu niyetine gene BÖĞÜRTLENLİ parlatıcımı sürdüm.Saçlarımı salık bıraktığımı söylemiştim.Son olarak çok hafif bir parfüm sıktım siyah nıke sırt çantamıda aldım kulaklıklarımı taktım müziği başlattım ve kendimi dışarıya attım.Okula arabamla gidicektim çünkü arabayla 15 dakikalık bir yoldu yürüyerek baya vaktimi alırdı ve ben ilk günden geç kalmak istemem.Siyah üstü açık lamborghini marka arabama bindim ve gazı kökledim.
Burada ne kadar da çok kırmızı ışığa yakalandım ya.Yeter artık basıp gitmek istiyorum şu lanet olasıca okula.Gene bir kırmızı ışıkta durdum yanımda da bir araba durdu içinde 2 tane benim yaşımda erkek vardı ön koltukta oturan bana baktı sonra göz kırptı ben hiç oralı olmadım sonra yanındaki arkadaşına yani arabayı sürene bir şeyler söyledi sanırım beni gösterdi o da kafasını çevirip bana baktı oha bu çocuk çok yakışıklı ve sert bakışlı acayip havalı ve kaslı bir şey yanındaki de aslında yakışıklı ama bunun kadar değil.Neyse tabi çocuğa böyle bir saat bakmadım onu incelediğimi bilmiyor sadece size anlattım işte neyse sonra bu da arkadaşı dedikten sonra bana döndü çapkınca sırıttı bende ona soğuk ve sert bakışımla baktım o sırada yeşil ışık yandı ve hızlıca gaza yüklendim tekerlekler acı bir ses çıkardı ama sonuç olarak o arabaya baya bir fark atmıştım.(KIRMIZI IŞIK ÇOK UZUN SÜRDÜ DEME NEREDEYSE KİTABIM ORDA BAŞLAYIP ORDA BİTİCEKTİ YEŞİL IŞIKLA KIRMIZI IŞIK ARASI BİR KİTAP)
.........
Sonunda okula varmıştım .Arabayı otoparka bir kerede ve çok havalı bir şekilde park ettim.Arabadan indiğimde bir kaç erkek arsızca beni süzüyordu artık alışmıştım çünkü dikkat çeken bir tip olduğumun farkındayım tarzım olsun fiziğim olsun gzelliğim olsun yeteneklerim olsun kişiliğim olsun ama kendimi övmek gibi olmasın dikkat çeken biriyimdir.Ama etrafa hiç yüz vermem ene azından yılışıklara.Onlara da sert olduğunu umduğum bakışlarımdan gönderdim ve okul bahçesine giriş yaptım.İşte şimdi başlıyoruz...
EVET ARKADAŞLAR YENİ BİR HİKAYE UMARIM BEĞENİRSİNİZ .OKUYANLAR VOTELERSE ÇOK SEVİNİRİM.O YILDIZ SİZİN İÇİNİ DOLDURMANIZ İÇİN SAĞ ÜST KÖŞEDE BEKLİYOR ONU YALNIZ BİRAKMAYIN.BAKALIM YENİ OKULUNDA DERİN'İ NELER BEKLİYOR.
BU ARADA MEDYAYA BAKMAYI UNUTMAYIN ÇÜNKÜ HER BÖLÜM BİRBİRİNDEN GÜZEL FOTOĞRAFLAR VE GİFLER KOYUCAĞIM VE DE HİKAYEYLE İLGİLİ KAFANIZDA CANLANMASI İÇİN SİZE YARDIMI DOKUNUR.
MEDYA:DERİN'İN ARABASI