Tam uykunun en tatlı yerinde kapı sesiyle uyandım. Kapı çalmıyor bildiğin yumruklanıyor. Kalkıp elime levye aldım ve kapıya gittim. Kapının değiline baktım, piç Mert gelmiş. Ne istiyor bu şimdi. En iyisi saklanmak. Evde olmadığımı anlarsa belki gider. "Çık lan dışarı! Evde olduğunu biliyorum! Sikicem kızım seni!" Kesin sarhoş. Allahım yardım et. Bir kaç dakika sonra sesler kesildi.
_______________________________________Mira'dan
Kapı yumruklama sesi gelince silahımı alıp kapının deliğine baktım. Karşı dairenin kapısı yumruklanıyor. O herif çık dışarı gibi şeyler söyleyince anladım bu adamın karşıdakini rahatsız ettiğini. Cihangir abimi aradım.
"Abi benim evin karşı dairesinin önünde bir herif var. Kapıyı yumrukluyor,küfür falan ediyor. Gelir misin?" "Geliyorum." dedi ve yüzüme kapattı. Normalde kızardım ama şu an daha ciddi bir durum var. Yaklaşık 10 dakika sonra Cihangir abinin sesini duyunca dışarı çıktım. "Adamı Cengo'ya verdim. Sorun yok. Sen karşıdakine söyle sakin olsun." bende karşı dairenin kapısına gidip seslendim. "Hey! Çıkabilirsin. Gitti o it." dedim. Bir kaç dakika sonra bir kız çıktı.
_______________________________________
Beste'den
"Hey! Çıkabilirsin. Gitti o it." dedi bir kız. Bende emin olmak için kapı deliğine baktım. Evet, gerçekten bir kız. Kapıyı açtım. "Çok teşekkür ederim." dedim ve kıza sarıldım. İlk başta garipsesede o da sarıldı. "Mira, sen iyi misin?" diye bir ses duyunca sarılmayı bırakıp o yöne doğru döndük. Ne? İnanmıyorum. Cihangir ne alaka? "Şey sen eşyalarını al benim eve gel istersen." dedi Mira. Tamam anlamında başımı sallayıp içeriye girdim.
Büyük sırt çantama bir kaç parça kıyafet ve şarj aletlerimi vs alıp, çıktım. Kapıyı kilitledim ve Mira'nın evinin kapısını çaldım. Kapıyı Cihangir açtı." Buyur gel. " dedi bende içeri geçtim. Salona geçip oturdum. Mirada ordaydı.
"Anlat bakalım, kim o it?" dedi Cihangir. "Sana dediğim eski sevgilim." "Ne istiyor senden?" dedi Mira. "Para istiyor. Kumar oynıycak." "Şikayet ettin mi polise?" dedi Mira. "Evet, bir kere şikayet ettim. 2 ay hapishanede yattı sonrada kaçtı. Şu an kaçak her yerde aranıyor." "Ben bunun işini hallederim. Sen merak etme kafan rahat olsun. Bir ev buldum mahallede, yarın eşyalarını toplamaya başlarsın. Mira için sorun değilse Mirada kalırsın. Olur mu?"
"Olur. Da ben Mira'ya yük ol-" "Ne yükü saçmalama. Ben sana her konuda yardımcı olurum. Sen rahat ol." "Çok teşekkür ederim." "Sorun değil. Neyse ben gidiyorum. Bir şey olursa aramanız yeter." dedi Cihangir. "Ben seni yolculayım." dedi ve ikiside oda dan çıktılar.
Bende telefonumu çıkarıp aramalara baktım. Gizli numara 20 defa aramıştı. Kim bu ya? Kesin Mert. Direk numarayı engelledim. O sırada Mira içeri girdi ve yanıma oturdu. "Sen benim yatağımda yat, ben burda yatarım." dedi. "Yok gerek yok ben burda yatarım." "Olmaz öyle şey sen misafirsin." "Peki, normalde kabul etmezdim ama çok yorgunum bir an önce uyumak istiyorum." "Gel o zaman ben sana odayı göstereyim." dedi ve kalktı. Bende çantamı alıp peşinden gitti. "Sana iyi geceler. Biri isteğin olursa bana söyle. Odanın içindeki kapılı yeri gösterip" Burası tuvalet, banyo istediğin zaman kullanabilirsin." dedi." Sana da iyi geceler. Her şey için teşekkürler. " Gülümseyip oda dan çıktı. Bende üzerimi değiştirip kendimi uykuya bıraktım.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Sizi seviyorum 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Aşk
ChickLitOkumaya geldiği şehirde başına gelenlerden sonra hayatı değişen Beste'nin hikayesi... ~ 06.07.2019 🖋️