~"VECHIUL YOONGI..!?"~

161 8 1
                                    

Eu-...Mi-a dat..tema la mate! Dacă nu mi-o dădea..um...rămâneam corigentă! Da!

Tae-Uf..ciudat..știi, eu n-am fost la școală azi.De aia am fost uimit să aflu de la Jungkook toate alea..

Eu-Mda...

•Nu trec mai mult de câteva secunde, căci o lumină puternică ne atrage atenția și mie și lui Tae, privirea noastră fiind acum ațintită pe farurile mașinii ce tocmai parcase în fața casei mele.

•Am oftat lung și m-am îndreptat înspre ușă, știind că urma o discuție complet imbecilă cu idiotul de Min.

•Am deschis ușa, nici măcar uitându-mă la îngâmflatul ce intrase pe ușă.Totuși, i-am putut vedea reacția lui Tae..părea..uimit??

•Am închis ușa pentru a-l putea vedea și eu pe blond, iar când acesta și-a intersectat ochii cu ai mei, am rămas șocată.Avea mâinile pline de dulciuri și trandafiri roșii.Și..căpșuni!!! Ador căpșunile!!! Dar..ce e cu schimbarea asta??

Tae-Se pare că ai venit să îți ceri scuze, ăh? *spuse acesta încercând ca inima să nu i se înmoaie la cât de drăguț era faptul că blondul veniseră cu trandafiri pentru a-și cere scuze*

S-Da Taehyung.Am fost idiot.Dya? *spune el aplecându-se pentru a ajunge la înălțimea mea*

•Oricât de drăguț mi se părea gestul lui, schimbarea aceasta mi se părea prea de tot.Așa..dintr-odată..A devenit un băiat bun și iubitor? Mhm!

•L-am privit nepăsătoare și am zis.

Eu-Ce-i?

S-Știu că am fost un prost..un idiot și un imbecil..ți-am distrus relația cu Kookie..îmi cer mii de scuze..Dar..tot ce mi-am dorit..a fost ca tu să mă observi.Mereu mă vezi ca pe un om oribil și fără inimă..dar eu nu sunt așa.Eu chiar te iubesc Dya! Și dacă trebuie să mă urăști pentru că am luptat pentru dragostea ta..atunci fă-o..

•Am rămas..pur și simplu..fără cuvinte.Inima mea care acum era plină de ură și neagră, prindea o culoare ușor roșiatică, și începuse să se umple de bucurie și iubire.Dacă cuvintele rostite de Yoongi..chiar erau adevărate..dacă cu adevărat tot ce a făcut a fost să lupte pentru sentimentele sale.Poate ar trebui să îi mai dau o șansă?

•Nu am apucat să spun nimic, căci Taehyung a început să strige.

Tae-Omaigad!!! Sunteți așa adorabili!!! Dyaaaaa!!! Iartă-l!! Te rog! Uite ce drăguț e!!! Ah...mă simt ca la o nuntă..*spune el șterându-și micile lacrimi de fericire din colțul ochilor*

•Mi-am dat ochii peste cap văzându-i reacția plângăciosului de Tae, revenind la ochii pătrunzători a-i blondului.Mi-a zâmbit scurt spunând.

S-Mă ierți pitiko?

•Vocea lui era atât de caldă și sinceră.Privirea lui îmi făcea inima să sară peste câteva bătăi, urmând ca mai apoi, să îi simt mâinile apucându-mi talia mică, apropindu-se încet de mine.Ochii mei deveniseră din ce mai mari, dar totuși singura mea reacție la gestului blondului, a fost să îl aștept să își unească buzele de ale mele.Totuși, muierea de Taehyung, știind ce va urma, și-a luat mâinile de pe ochii și a spus.

Tae-Dya iartă-l! Sunteți perfecți! Aaaaaa!!! *spune el zâmbind și ieșind direct pe ușa larg deschisă*

•Blondul nu a continuat ce făcea mai devreme, a așteptat ca Tae să urce în mașină și să plece, apoi și-a luat mâinile de pe talia mea și a închis ușa șoptind nervos.

Totul pe ascuns..// BTS //Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum