Fethiden:Eylemi o odanın önünde ağlarken görmek hoşuma gitmişti her ne kadar benden uzak durmaya çalışsada beni hala sevdiğinin kanıtıydı oradaki gözyaşları.bi yanım öyle düşünürken diğer yarımda ağlamasına dayanamıyordu.her ne olursa olsun onun bi damla gözyaşı benim yüreğimi talan etmeye yetiyordu.
Eylemden:fethinin 2.çocuk teklifiyle şok olmuş biçimde ona bakıyodum o ise beni aldırmadan öpmeye devam ediyordu ben hala şoktayken onun dudağımı ısırmasıyla kendime geldim
Eylem:Ahh yavaş ol ya.Fethi:Karşılık ver sende.
Eylem:Sen dediğin şeyde ciddimisin?
Fethi:Dediğim neyde?
Eylem:Off 2.çocuk dedin ya hani
Fethi:Hee o,evet ciddiyim.niyeki?
Dedi ve kucaklayıp yatağa yatırdı.
Kendide ağırlığını vermeden üzerime uzandı boynuma eğilip burnunu sürtmeye başladı.ben kendimden geçerken o kafasını kaldırmadan sorusunu tekrarladı bende derin bi nefes alıp ben buna hazır değilim dedim.kafasını boynumdan çekip gözlerime sinirle bakmaya başladı ben korkudan gözlerimi kaçırınca peki diyip üzerimden kalktı.
Koltuktaki ceketini alıp kapıdan çıkacağı sırada yataktan fırlayıp koluna yapıştım dönüp bana bakmasıyla çocuk istememem sevişmemize engel değil diyip göz kırptım. o da bana sen bunada hazır değilsindir diyip odadan çıktı.ne yani tripmi atıyodu şimdide.kapıyı açıp aşağıya can ın yanına indim.Fethiden:Eylemin dedikleri sinirlenmeme sebep olmuştu hazır deģilmiş hanımefendi.bu işin bahanesi .bana sana güvenmiyorum demiyoda saçma sapan bahaneler üretiyo.hayır yani açıkca söyle sana güvenmiyorum de seni istemiyorum de.niye bahane üretiyosun.bunları düşünürken evden çıkmış arabaya binmiştim.arabayı nereye gittiğimi bilmeden sürmeye başladım aklıma Cana bakmaya gelen sürtükle odadaki korumam geldi.benim evimde benim çalışma odamda yaptıkları şeye bak.
Ben bunu sormazmıyım onlara hemen arabayı eve doğru olan kavşağa kırdım ve son sürat eve ilerlemeye başladım.
Eve vardığımda arabadan hızla inip eve girdim kapıdan girmemle eylemle
Canın mutfaktan çıktıklarını gördüm.
Eylemin yüzüne dahi bakmadan yukarıya doğru adımladım.üst kata çıkmamla çalışma odasına daldım.
Sürtükle korumam olacak şerefsiz burda yoktu sinirle diğer odalara bakıp onları bulamayınca aşağıya indim eylemle can salonda oturmuş oyun oynuyordu onları uzaktan izlerken eylemle göz göze gelince kafamı çevirdim ve gür bi sesle serdar diye bagırdım.hemen kafası eğik bi şekilde yanıma geldi.Fethi:O sürtükle koruma olucak salağı bulucaksın bana.duydun mu beni?
Serdar:Abi af buyur da bi yanlışlarımı oldu sana karşı?
Fethi:Sen dediğimi yap onları bul bana!üst kattaydılar nereye gittiler?
Serdar:Valla görmedik abi.
Fethi:SİKERİM LAN SİZİN YAPICAĞINIZ IŞI.KAÇ KİŞİSİNİZ NE BOKA YARIYOSUNUZ.
Eylemden:Fethinin öküz gibi bağırmasıyla Can yerinden sıçrayıp ağlamaya başladı.ben onu kucağıma alıp sakinleştirmeye çalışırken Fethi serdarı kovup yanımıza geldi.Canı kucağına alıp saçlarını okşamaya başladı Can ın ağlaması biraz daha kesilirken ben onları izlemeye devam ediyodum.fethi canla birlikte koltuğa oturunca bende yanlarına geçtim.sinirli olduğu nefes alış verişinden belli oluyodu yaklaşık beş dakika sonra canın uyumasıyla fethi ayağa kalkıp yukarıya çıktı bende peşlerinden çıktım.fethi canı başka bi odaya yatırıp yanına bebek diyafonunu koydu diğer tekinide eline alıp yatak odasına girdi bende canın kapısını yarım açık bırakıp fethinin yarım bıraktığı yatak odası kapısından içeriye girdim.fethi üzerini çıkarmaya başlamıştı.bende ne yapıcak diye merakla onu izliyodum üstünü çıkardıktan sonra kemerini açmasıyla gözlerimiz birleşti kafasını öne eğip pantolonunu çıkarmaya başladı bende yatağa oturmuş onu izliyodum.pantolonu yerle buluşunca eli baksırına gitti.
Bana sinirli bi bakış atarak bi şeyler mırıldandı ama duymadım sonrada
Elini baksırından çekerek odanın içindeki giyinme odasına girdi.ben ne yaptığına anlam veremiyerek şaşkın şaşkın onu izliyodum.giyinme odasından kırlma sesi gelince oraya koştum.içeriye girdiğimde fethi aynaya yumruk geçirmiş öylece aynaya bakıyodu.hemen yanına gidip elini camlardan kurtardım.sonrada kolundan tutup yatağa oturttum.
Cılız bi sesle neden diye sordum.
Yüzüme bakmaya başladı ve ne zaman tuttuğumu bilmediğim elini ellerimden kurtarıp ayağa kalktı.endişeyle ayaklandım bende bana bakmadan banyoya girip kapıyı kilitledi.çok canımı yakıyordu bana bakmaması.o güzel gözlerinden mahrum kalmak ölümdende beter geliyordu bana.bi şey yapmamıştımki ben ona sadece hazır değilim dedim.
Çünkü gerçekten hazır değilim ben buna.bi mafyayla evli olmanın zorluklarını ben çekebilirim ama suçsuz günahsız bi çocuğun bu acıları çekmesine göz göre göre izin veremem.can ne diye sorarsanız o benim isteğim dışında oldu.pişman değilim iyikide olmuş ama şuan o çok küçük hiç bi şeye aklı yetmiyor. büyüyünce babasının mafya olduğunu gözünü bile kırpmadan resmen hergün adam öldürdüğünü nasıl açıklıyacağım ben bu çocuğa.
Neyse bu konuyu sonra düşünürüm şuan fethinin gönlünü almam lazım.
Ne yapsam acaba diye düşünürken banyonun kapısı açıldı fethi üstünü giyinip çıkmış banyodan .bu da tribinin bi parçası heralde .normalde hep havluyla cıkar üstü dediysemde sadece altında eşortman vardı.havlu elinde boynundan akan suları siliyordu.ahh şuan ölebilirdim bu manzara karşısında.yatağa oturacağı sırada havluyu yere fırlattı öküz işte ne beklersinki.yatağa oturup sırtını yatak başlığına yasladı.sonrada telefonunu eline aldı.
Bi hamle yapıp onun kucağına oturdum.şaşkınlıkla bana bakıyordu.
Biraz doğruldu yatakta sonra yine telefonla uğraşmaya başladı.
Bende ellerimi omuzlarına koyup yavaşca sıkmaya başladım.fethi şimdiden kesik nefesler almaya başlamıştı.bende ellerimi daha fazla bastırdım omuzlarına.hiç bi tepki vermiyodu inatçı keçi işte ne olcak.
Kafasını telefondan kaldırmıyodu bile ne bok varsa artık bende böyle olmuyacağını anlayıp tek elimle eline yavaşca vurdum telefon elinden yere düştü.içimi korku doldursada ona belli etmeden ve şaşkın bakışlarını aldırmadan boynuna yöneldim.onu çook özlemiştim.boynunu emmeye başlamamla belimden tutup beni itmesi bir oldu kucağında biraz geriye gitmemle kendi yüzüde kasılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İçimdeki Sevgiyi Bul
FanficSiyahtan daha karanlık bir adam, beyazdan daha saf bir kadın... Sevmeyi bilmeyen adam, sevginin dibine yaşayan kadın. Bir gece yolları ıssız bir caddede kesişiyor. Adamın siyahına bir damla beyazlık, kadının beyazına bir damla siyahlık karışıyor. ...