Probudím se, umyji se a provedu veškeré ranní akce, které jsou se životem spojené. Jsem v takové té fázy, kdy už asi jenom přemýšlím, čekám jak neschopná mohu ještě být. Není to tak dávno, co se mi mezi rukama začalo všechno rozpadat. A taky to není tak daleko abych se psychicky nezhroutila. Koho to vlastně zajímá? Nikdy jsem se nestarala o pocity ostatních. A proto se nikdo nestará o ty mé. Znám mnoho případů, kdy si mladý člověk sám dokázal vzít život. I přesto jak moc úspěšný a usměvavý byl. První dojem je vždy ten nejlepší a proto si ho každý snaží udržet. Ale co se vlastně skrývá pod tím úsměvem? Deprese? Nebo snad nějaké rodinné problémy? Možná i pocit samoty. Co udělá takový člověk, když si ten život rozhodne vzít? Muselo toho být na něho moc a právě ta puberta od 15 -25 let je taková kritická. Lidé si nedokáží představit, co pro některý znamenají. Jenže TY někteří to ve většině případech nedají najevo a časem se pak diví, co se to vlastně stalo a proč se to vlastně stalo.
Každý z nás má v sobě toho ducha, kterého se dá jednoduše zlomit a hodně těžko se dává do kupy. Od mala si píšu svůj deníček štěstí. Ano, správně.. Říkám mu ŠTĚSTÍ , protože je to moje jediná záchrana. Píšu si vše, co mi nějak ublížilo nebo zklamalo. Je to moje jediná cesta, taková low cost psycholožka. Ale mě vyhovuje. Nemusím se svěřovat s něčím, co ani nechci. Ale někdy je lepší ten přítel, kterému musíte věřit na 100%. Ale už mnoho takových přátel neexistuje. Všichni jsou tak mírně falešný a hned každý vše ví. A pro takového člověka je to ještě mnohem horší. Každý se ho na to ptá a každou tou otázkou mu připomíná věc na kterou se snaží zapomenout. A pak to začne. Slzy, výbuchy nálad a přemýšlení nad svou vlastní smrtí.
Každý z nás si myslíme, že toto není jediné řešení. Ale jděte, řekněte mu to. Protože on právě v toto věří. Chce věřit. A smrt je pro něho jeden z nejlepších řešení a zároveň pomsta pro ostatní. Sebevrahové se dělí na VEŘEJNÉ a SOUKROMÉ. Nazvala jsem si je tak sama a proto vám tě musím vysvětlit proč.
VEŘEJNÝ sebevrah se na sebe snaží upoutat velkou pozornost davu. Hodit vinu na někoho a tím mu způsobit doživotní psychické následky. Proto takový čin spáchají kdekoliv na veřejnosti. Zatím co ti druzí to dělají tiše a v soukromí a proto to je potom velká bomba pro příbuzné a známé.
ČTEŠ
IM FINE.
Teen FictionPříběh dívky na kraji smrti. Rozhodnutí mezi smrtí a volbou života. Vypořádává se s pubertou a svými problémy.