bab 3😲

38 3 0
                                    

Pada waktu tengah malam... Sedang elok je aku dibuai mimpi tiba tiba

Hah..sudah!pahal aku rasa macam kena peluk ni!

Aku toleh ke belakang...

Oi Mak kom terkejut!Ni manusia mana datang ni!haram kau!j*hannam..go back to h*ll lah!!!nasib baiklah aku jerit dalam hati kalau tak belum tentu telinga kau Ade ke tak!kau jangan main main s*tan!aku ni mulut berbisa OK!?

"woi!penghuni neraka!bangun kau pergi balik h*ll !!!haram kau sentuh aku!!!bangun ah s*al!!!"jerit aku kuat pada telingnya.hahaha padan muka!

"He'eh Mak cik ni!!tengah syokk niii ." Kata lelaki itu sambil mengetatkan lagi pelukan.

"Bangunlah sial!lepaskan aku!"jerit aku lagi kuat sambil tolak badan dia

Terus muka lelaki itu menjadi merah or marah.habislah aku!!!lelaki ITU membelai lembut rambut aku yang berharga dan lembut.wajahnya mendekati wajahku.semakin dekat..

"Let me go!!!kail!!"aku meronta ronta melepaskan tangan aku.aku menangis sekuat hati.

"Stop!meena!run to the kitchen now!"
Jerit rafael.

Aku pun apa lagi!larilah ke kitchen bila pelukan lelaki tu dileraikan.

"Go away..stop..you too much..you can go..."ujar Rafael perlahan kepada lelaki itu

Lelaki itu terus berlalu pergi meninggalkan rumah.selamba macam takde apa apa yang berlaku

Aku?menangis tak henti henti.. Kalau boleh nak berdarah dah mata ni!

Rafael segera berlari sepantas kilat menuju ke dapur.lalu dia memujuk aku.

"Shh..dah lah tu..don't cry..ye?you make my heart cries a lot..sakit ke??jom pergi hospital nak..??"

"Huwaaaaargh!!!kail you are soooo
caring!but..aku takut nak pergi hospital..I'm scared..please..protect me..care me..kail..please.."

"OK..ok..anything for you..let's go to the hospital!aku teman..nak.??"

"Ok!"

###########di hospital############

suasana senyap..biaselah kat hospital senyap sunyi dahlah tengah malam ni!ops sorry!pagi pagi!!

"Hmm.."aku termenung memandang
kotak McD.fuh!terliur!tapi..kotak je lah..makanan takde..

"Kail.."aku memanggil rafael sambil buat muka kesian.

"Hmm..Jom!"kata rafael tiba tiba kepada aku

"Jom?? Pergi mana??"soal aku kehairanan

"To secret.."jawab rafael tersenyum sinis..

Lalu mereka pun keluar Dari hospital
Dahlah tak tunggu giliran.







kau buat aku gila!Where stories live. Discover now