ep.1

20 2 4
                                    

     
Chaeyoung
     
      Bu hayatta bazen neden bu mesleği seçtim diye düşünmeden edemiyorum.Gerçekten ilk başta isteyerek bu mesleği seçsem de şimdilerde çok sıkıcı ve zor oluyordu.27 yaşında bir avukatım ancak meslekten vakit bulup bir ilişkim bile olmadı.olsa da bişey değişmez ya.Şu sıralar buraya yeni gelen bir avukat çok dikkatimi çekiyor.Adının lalisa olduğunu öğrenmiştim,güzel isim muhtemelen yabancı ülkeden.

Düşüncelerimden ayrılmamı sağlayan telefonumun çalması oldu.Ekrana baktığımda stajyerlerden biriydi.bekletmeden telefonu açıp kulağıma yasladım.

"Alo?"

"Alo,merhaba Bayan Park.Ben bu saatte rahatsız etmek istemem ancak bay Jung benden benden birşey istedi."

"Evet, seni dinliyorum hyuna?''

"Yarın ki programımız değişmiş yeni avukatları bilgilendirme görevi sizde onlarla ilgilenip gerekli bilgileri vermeniz gerekiyormuş.Bay Jung işi zaten bildiğinizi ve size güvendiğini söyledi.iyi akşamlar."

"İyi akşamlar."

Ahh Bay Jung...cidden mi??Oysa yarın izinliydim ve yapmak istediğim çok şey vardı.Bana bir dahaki sefere iki gün izin vermezse onu boğmak zorunda kalırım,aptal herif!Dua etsin burnu çok güzel diye yüzünü yumruklamıyorum.Yoksa ne yapacağımı biliyorum ben ona.

Neyse ne,yeniler genelde işi batırabileceği için çoğunlukla yapılan bir şeydi bu.Bir keresinde yeni bir avukat adliyede yangın çıkartıyordu   hatta.Cidden onu nasıl başardı,hiç kimse bilmiyor.

Ayaklanıp masanın üzerindeki diz üstü Bilgisayarımı aldım ve gelen birkaç maile cevap verdim.sonra ise hafif bir şeyler atıştırıp yüz maskemi yaptım ve yıkadım.
Cildimdeki rahatlama güzeldi.Tüm gün çok yoruluyorum cidden ve sanırım bugün erken yatmalıyım nasılsa her gün vakit bulamıyorum.Ve yarın çok yorucu olacak gibi...

*****

Selammm

bu ilk defa yazdığım bir chaelisa kitabı.o yüzden hatam varsa affola.hatalarımda uyarırsanız sevinirim.

Umarım beğenirsiniz ve lütfen okuyup beğendiyseniz oy verin.

Diyeceklerim bunlardı,

tişikkir idirim,kendinize iyi bakın

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 19, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tu es un stupide mais je t'aime || CHAELİSA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin