1

619 36 15
                                    

ELŐFORDULHAT 18+!!
*Mike szemszöge*
Hawkins:
Szerdai nap volt amikor El és Will jöttek hozzánk látogatóba. Max, Lucas, Dustin és én az alaksorunkban ültünk és csendben vártuk, hogy mikor csengetnek a Byersék. Amikor megérkeztek és hallottuk a csilingelő hangot mindannyian futni kezdtünk az ajtóhoz amit végül én nyitottam ki.
-Eleven!- orditottam majd a nyakába borultam, hiszen nem láttuk egymást már vagy 4-5 hónapja. Elengedtük egymást majd Will irányába indultam el.
-Will... már... nagyon régen láttalak...- majd őt is átöleltem.
Tiszta vörös lett az arca amit szerintem ő észre sem vett.
Anya és Mrs. Byers beszélgettek mi pedig visszamentünk az alaksorba. Nagyon hosszan beszélgettünk arról, hogy kivel mi történt, mit csináltunk... Joyce törte meg a beszélgetést avval hogy menniük kell mert hosszú úton vannak túl és nagyon fáradtak. Kikönyörögtem, hogy Eleven had aludhasson nálunk amit anyukám meg is engedett. Úgyhogy miután mindenki elment felmentünk a szobámba és folytattuk a beszélgetést.
-És nálatok milyen érdekes dolog történt még?- kérdeztem.
-Hát...- húzta a száját El.
-Ugye semmi baj?
-Dehogy, csak nem mondhatom el.
-Miért? Nekem bármit elmondhatsz.
-Nem velem kapcsolatos hanem Willel.
Kikerekedtek a szemeim majd addig könyörögtem, hogy elmondta.
-Na joooo. Akkor elmondom de te ezt nem tudod. Előző hónap végén azt mondta, hogy meleg. Nem igazán tudom mit jelent de mindenki sírt meg megölelte ugyhogy én is ezt tettem.
Lesápadtam... Eddig is gondoltam hiszen másodikban egy szerelmes levelet irt az egyik fiú osztálytársunknak és csak nekem mondta el. Nagyon sokkoló volt hallani a hírt.
Másnap úgy döntöttünk a partyval, hogy elmegyünk moziba és megnézünk valami filmet, úgy mint a régi szép időkben. Amikor gyülekeztünk először én és Eleven értünk oda majd Will. Tuti észrevette mennyire bámulom szegényt, de nem szólalt meg. Amikor megjött mindenki besétáltunk a terembe és leültünk a helyünkre.
|Will-Én-Eleven-Max-Lucas-Dustin|
Hihetetlen unalmas volt a film, ezért megkérdeztem Willt nincs e kedve kimenni egy kis nasiért. Kiosontunk a teremből és a büfé felé indultunk.
-Amúgy... Will...-szóltam dadogva a fiúhoz.
-Mondd!
-Öhmm... Jó a hajad...
-Ja! Köszi. Levágattam múlt hónapban. :)
-Nagyon jól áll!- mosolyogtam rá.
Vettünk egy tábla csokit és már nem is mentünk vissza. Kint ültünk a lépcsőn és nevetgéltünk. A többiek észre sem vették, hogy eltűntünk. Amikor kijöttek megdöbbenve néztek ránk.
-Hát ti?- kérdezte Max.
-Öhm.. Nem volt kedvünk már visszamenni...
-Hát jó... De nekem sajnos mennem kell. Majd találkozunk.
Szép lassan elment mindneki. Ma Will aludt nálam. Mikor hazaértünk anyukám isteni vacsival várt minket. Leültünk az asztalhoz és gyorsan megkajáltunk, utána felmentünk a szobámba és rávetődtünk mindketten az ágyra. Röhögőgörcsöt kaptunk és nagyon sokáig csak fetrengtünk az ágyban.
-Na.- szakítottam meg a röhögést.-Elmegyek megfürdöm. Mindjárt jövök.

*Will szemszöge*
Mike elment fürdeni. Én az ágyán ültem amikor azt vettem észre, hogy a nadrágomra csöppen egy kis vér. Rögtön az orromhoz kaptam amiből nem kicsit jött a vér. Lerohantam Mrs. Wheelerhez aki azt mondta, hogy a fürdőben mossam le és vegyek ki a szekrényből vattát. Kicsit lefagytam...
-De hát Mike fürdik...
-Kopogj be! Szerintem beenged ha vérzik az orrod.
Futottam fel az emeletre és hangosan kopogtam az ajtón.
-Mike!
-Tessék Will?
-Vérzik az orrom bemehetek?
-Ööö. Bent ülök a kádban.
-Nem érdekel. Nem fogok odanézni.
-Gyere...
Kinyitottam az ajtót amin háttal mentem be majd be is csuktam magam után. Lemostam az orrom és a vattát kezdtem el keresni.
-A szekrényben van a második polcon.
-Köszi.-mosolyodtam el.-Amúgy bocsi, hogy bejöttem...
-Semmi baj. Túlreagálod...
-Nem csak...
-Csak mi?
-Semmi...
-Hát jó.
Nagyon erőlködtem de végül megfordultam. A fiú a kád szélén támaszkodott és engem nézett majd elmosolyodott. Farkasszemet néztünk. Teljesen elpirultunk mindketten. Látszott Mikeon, hogy gondolkodik. Egyszer csak felállt a kádban én pedig csak tátott szájjal néztem, hogy mi a francot csinál. Tiszta hab volt a teste. Kiszállt a kádból és odalépett hozzám majd megcsókolt. A kezemet az arcára tettem majd amikor elváltak ajkaink mélyen a szemébe néztem. Elvarázsoltak sötétbarna szemei.
-Will! Minden rendben van már az orroddal?-ordított lentről Karen.
-Persze.-nevettünk össze Mikeal.
Betekerte magát egy törölközőbe majd kimentünk egyszerre az ajtón. Ted ott állt előttünk és értetlen fejjel nézett ránk.
-Inkább nem kérdezem meg mit csináltatok.
-Öhm. Csak vérzett az orrom...-mondtam tiszta vörös arccal. Besétáltunk a szobába és bedőltem az ágyba. Mike lazán ledobta előttem a törölközőt majd felöltözött. Végig bámultam... Reméltem nem vette észre.
-Ugye ezt nem mondod el Elnek?- kérdeztem.
-Dehogy. Holnap szakítok vele....
-Mi?? Miért?
-Azért mert van valaki más akit jobban szeretek...
Elpirultam majd a pólójánál fogva behúztam magam mellé az ágyba. Rámásztam és egy csókot nyomtam a homlokára utána pedig visszacsúsztam. Átöleltük egymást. Pár perce rá mindketten bealudtunk...

Sziasztoook! Ez volt az első rész és remelem tetszett. A helyesírási hibákért bocsi de nem bírtam koncentrálni. Folytassam? ☺️❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 21, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Stranger Things 4Where stories live. Discover now