Oare sa-i spun adevarul despre mine [Alina]

21 2 0
                                    


Pov' Alina 

Buna sunt Alina  am 14 ani , sunt  o fata buna atunci cand stii sa te comporti si una rea cand faci misto de mine sau prietenii mei . Dar pe langa toate astea am si cel mai bun prieten , acela este Alec , il iubesc ca pe un frate si nu stiu daca o sa se intample viziunea mea sau nu .. A da am uitat sa mentionez sunt o vrajitoare , mai excat o vrajitoare a timpului , pot citi viitorul si pot vedea intrecut ,  pot oprii timpul  si pot sa fac vraji destul de puternice  , bunica Sabrina si mama Valeria sunt vrajitoare ale apei .. destul de puternice pot spune eu . Dar ele mi-au povestit despre Alec si trecutul sau ..  am aflat in acel timp ca sunt o vrajitoare si ca la momentul potrivit va trebui sa lupt alturi de Alec impotriva fortelor care vor sa-l fure .. 
In fiecare zi  ma antrenez cu bunica si mama cate 2 ore pe zi , in subsolul casei  , unde avem un buncar , pe care noi il numim santuar , doar noi il putem deschide printro vraja ""aperi oculos tuos "" pe care doar noi o putem incanta in santuarul nostru . 
De cand mi-a spus Alec de visurile lui , mi-am dat seama ca viziunea mea e corect si o sa se intample .. Oare sa-i spun lui Alec cine sunt cu adevarat sau sa-l mint pana o sa afle el cine suntem cu toti . 
De ce trebuie sa-mi mint cel mai bun prieten ? De ce oare ?
Asta ma doare ce-l mai rau  , ca trebuie sa mint persoana care imi este mereu alaturi si niciodata nu  la lasat la greu .. 
Oare cine ar fii crezut ca o fata dintr-o familie simpla o sa fie cea mai buna prietena a unui bogatan ?
Dar  se pare ca sa intamplat .. si chiar ma inteleg bine cu el si nu vreau sa-l pierd .. 
Imi este ca un frate mai mic , care are mai multa grija de mine decat am eu de el .
Poate o sa vina ziua cand o sa-i pot spune adevarul lui Alec , sa putem practica magia impreuna si sa radem cum o facem si acum . 
Dar oare cand .. Offf Doamne de ce e asa complicata viata .. 

Si Alina se aruncase cu fata pe  perna si  incepuse sa tipe , pana cand telefonul ei a inceput sa sune .. 

-Ai doamne cine e ?

Se uita la telefon si vede ca e Alec , trebuie sa par cat de normala posibil , fara nervi  sau mai stiu eu ce chestii , calmeaza-te Alina .. Ahh nu merge trebuie sa fac ceva sa opresc timpul peste tot . Gata stiu "" Ex caelo autem in terra per linguarum " 

Si atunci timpul se  oprise ,  iar ea a reusit sa se calmeze .. dupa ce a pornit timpul inapoi printr-o vraja "" Quae nunc parvorum dissipat "" ia raspuns la  telefon lui Alec 

- Hei ce faci ? Spun eu repede . 

-Hei bine tu ? 

- Uite stateam in pat ma   uitam la TV , tu ? 

- Tocmai ce am terminat de vorbit cu Carla . 

- I-ai povestit si ei  ?

 - NU! Normal ca nu ! 

-Ok cum te mai simti ? 

- Ma simt bine  , faptul ca am vorbit cu tine mi-a dat incredere mai multa in mine ,iti multumesc Alina 

-Stii destul de bine ca o sa-ti fiu alaturi in orice situatie , nu conteaza cat de grea poate fi.

-La fel si eu tie Alina ,  dar totusi am o  dilema pe care vreau sa o rezolv ce spui te bagi ?

- Zi repede ce dilma ai , domnule nebun . Spune ea razand . 

- Vreau sa mergi cu mine la Conacul parasit de la capatul orasului , te bagi  ? 

- Pot sa te refuz vreo data ? Raspundea ea serios 

- Pai poti ? Intreaba  el increzator 

-Nu , nu pot , deci mergem maine la ora 5 plecam din fata  casei mele ok ? 

-Zis si facut sefa ! Exclama el  ironic 

-Sefa iti dau eu tie , maine nebunule , dar eu trebuie sa inchid acum a ajuns mama acasa 

-Bine ai grija de tine si eu sa ma bag la somn , Noapte Buna Alina ! 

-Noapte Buna Alec ! Ai grija de tine 

Daca ar stii cine e cu adevarat ar fii mai usor . Ne-ar fii mai usor la toti  , poate prin asta maine o sa descopere totul .. Adica eu asta sper ca o sa decopere totul , acum totul depinde de el . 

Alina gandindu-se la cum o sa fie Alec cand o sa afle ce e cu adevarat  , a decis sa-i spuna bunici  ei ceea ce vrea sa faca Alec maine cu ea si cum bunica ei si a lui trebuie sa curete locul acela fara ca Alec sa vada ceva neobisnuit . 

-Bunico , bunico ! Exclama Alina speriata 

- Da Alina ce ai patit ? Intreaba bunica sa ingrijorata 

-Alec inca are visele , despre Suky si maine vrea sa mergem la conc trebuie sa vorbesti cu Luna ca sa  curatati locul si sa nu se vada nimic neobisnuit 

- Esti sigura de asta ?

-Da , sunt pentru ca ma rugat sa merg cu el . 

-Bine atunci o sa vorbesc cu  Luna , despre aceasta chestie  . Acum tu du-te si culcate  e deja ora ta de somn 

- Bine bunico , Noapte Buna , te iubesc !

- Noapte buna scumpo . 

Alina facand acest lucru l-a impiedicat pe Alec sa descopere adevarul , pentru ca ea crede ca este mai bine sa descopere la 18 ani si nu acum la o varsta asa mica .. 

Va urma ... 

A/N Sper ca o placeti pe Alina si ca sunteti de acord cu decizia pe care ea a luat-o  .
 Voi ce credeti a luat decizia cea buna sau pe cea rea ?

Eu zic ca a luat decizia cea buna , astept parerile voastre 

Cine sunt eu cu adevărat ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum