Prológus

319 20 4
                                    


Malekith legyőzése és az Aether elrejtése után, látszólag béke szállt a Kilenc Világ birodalmaira. A fenyegetés olybá tűnik megszűnt, a harcosok pedig mind megpihenhetnek. Persze, ez mind csak a látszat.

Asgardban gyász honol. A királynő halála után nem sok mindenkinek volt kedve ünnepelni és volt akinek még csak a Szabadságát sem adták vissza. Hiába tett meg mindent a győzelemért, hiába mentette meg mind a kilenc világot, ez nem tette semmissé a Midgardon történteket, így, Odin jóvoltából, Loki továbbra is, cellája fogságából élvezheti a békét. Na nem mintha ez a fogság olyan sokáig tartana. Odin őt hibáztatja felesége halála miatt, Loki pedig saját magát, amiért a kicsinyessége miatt nem lehetett ott nevelő anyja mellett a szükségkor. Viszont azt is tudja, hogy Frigga nem örülne neki, ha látná, hogy szeretett fia önmagát marcangolja a történések miatt, hisz ahogy azt mindig mondta, mikor még kicsik voltak "Mindennek meg van a maga helye és ideje, ha úgy kellett volna, hogy ott legyél, akkor ott lettél volna, neked máshol volt a rendeltetésed". Persze ez csak egy kegyes hazugság, hisz ha nem alakítja úgy a dolgokat, ahogy, akkor ott lehetett volna, hogy megmentse szerettét.

Egy sóhajjal fel kelt fekhelyéről, hogy kinyújtóztassa végtagjait. Már egy hónapja sínlődik ezen a helyen és még csak a katonák sem illetik jelenlétükkel a bukott herceget. Hosszas gondolkodás után döntésre jutott. Ha Odinon múlik meg is rohadhat a cellájában, ő viszont nem szeretné ezt az örömöt megadni neki, szóval, itt az ideje, hogy tovább álljon. Ahhoz viszont, hogy megszökjön, hatalmas mennyiségű varázserőre van szüksége, így még egy darabig halasztania kell a szökést, ám kezdetnek, egy terv is elég.

Ármányos mosoly húzódott az ajkaira, lehet, hogy később már nem tűnik majd olyan jó ötletnek, viszont ha cserébe megkapja a szabadságát, akkor ezer örömmel vág bele, ebbe a kalandba.

Vigyázz Midgard, mert hamarosan elérkezik a Csínytevések Istene közétek.

~End of Prologue~

Sziasztok! 💖

Eddig mi a véleményetek a storyról? Szerintetek megéri folytatnom?

Ez az első igazi Marvel fanfiction-m szóval kérlek legyetek kegyesek és kíméletesek hozzám 😅🙏
Építő kritikát szívesen fogadok! ^^
Köszönöm, hogy elolvastad! 💓

By.: Ni'irti

Your Savior Is HereWhere stories live. Discover now