İlk Tanışma

10 0 0
                                    

Neyse . Durmadan bana bakıyodu ve hafiften sırıtıyordu .Sanki bütün düşüncelerimi okuyormuş gibi . Bu çok rahatsız edici . Dersin biran olsun bitmesini dört gözle bekliyordum ben karşımda oturan erkeğe kaç dakika olduğunu soracakken o 5 dakika dedi . yüzüne bakıp hafif bir gülümsemeyle '' teşekkür ederim '' dedim '' önemli değil '' dedi . Sanki beni kıskanmış gibiydi . Yoksa Onane yani benim saati sormam ? Kantine indim acıkmıştım hemen bir kaç atıştırmalık aldıktan sonra boş bir masa bulmak için dolanıyordumki beni o çocuk çağırdı  . '' Hadi gel beraber yiyelim senin için sorun olmazsa ? '' dedi. bende '' olur deyip oturdum . Eee dedi kendini tanıtsana baa diyerek söze başladı . '' tabiki '' dedim . Ben Öykü 17 yaşındayım buraya yeni taşındık . Başkada bişey yok işte . Peki sen ? diye sorduğumda yüzü hafif soldu zaten soluk bir yüzü vardı ama şimdi biraz daha kötüleşmişti . Ne oldu seni üzecek birşeymi söyledim ? deyince hemen yok deyip kendini tanıttı '' Ben Kayra 17 yaşındayım uzun zamandır burdayız yaklaşık 2 3 yıl falan benimkide bu kadar işte '' . dedi . beraber sınıfa çıktık . Bana '' seninle iyi anlaşıcaz ''deyip gitti adımları çok hızlıydı normalden fazla hızlıydı . Neyse derse girdik sürekli bana bakıyordu sürekli ama neden o kadar kız varken beni neden istesinki diye düşündüm . Tam o anda güldü yüzünü geri çevirdi . Bu sefer korkmuştum düşüncelerimi okumak ,tende sogukluk , yemek yememek , bu ne olabilirdi yo yo harır olamızdı bu kayra vampir miydi acaba ? bir an kendime güldüm hadi ama Öykü saçma saçma konuşma diye . Ama kafamda karışmıyor değil hani. Ders bitmişti eve dağılıyorduk . Kayranın arabası olduğu için eve arabayla gitti  . bende servisle gittim . eve geldimki bizimkiler bir not bırakmış 3 aylığına toplantı için yutdışına çıkıyoruz diye .Aslında pek şaşırmamıştım hep yaparlardı bunu . Hemen kendime yemek hazırlayıp televizyonun başına geçtim. Yemek yedikten sonra hemen bulaşıkları yıkayıp kendime cips vb. şeyleri alıp korku filmi açtım izlerken dalmış gitmişim . gözümü azıcık açtığımda kayra karşımdaydı ve bana bakıyordu ya rüya görüyordum yada gerçek !!!! gözümü bir açtım kayboldu birden ama hafif bir rüzgar geçti önümden . çok korkmuştum o gece yatamadım .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zorlu Bir AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin