Джимин и брат му Техьонг се приготвяха да излизат. Бяха извикани от Чонкук и Юнги да пият по нещо в някой бар.
- Джимин готов ли си? - каза Техьонг като си обуваше обувките пред входната врата.
- Да, готов съм! - извика по-големия като след секунди тичаше надолу по стълбите докато закопчаваше чоукъра на врътат си.
Техьонг стана от земята готов като погледна Джимин.
- Ти да няма да ставаш проститутка? - каза шеговита Техьонг, продължавайки да го гледа от глава до пети.
-Не! - извика се веднага другия. - Защо ме питаш? - попита очудено Джимин.
- Ами ако не ти бях брат до ся да съм те изчукъл, да знаеш! - след като малкия каза тези думи по - големия се беше изчервил.
- Предстани да говориш такива неща! - по-големия одари по-малкия.
- Дано Юнги да те изчука веднага преди някой курвар да го е направил. - каза тихичко Техьонг вече двамата излизайки от къщата им.
- И аз се надявам същото и за теб Техьонги, даже и кам да видя реакцията ти когато Чонкук ти го вкарва. - Джимин като като мина пред брат си, завъртайки се след това към него мигайки му.
- Джимин някой път можеш да бъдеш такава курва! - каза си Техьонг на ум.
°°°
- Чонкуки, Юнги! - извика се Джимин из целия бар.
Джимин и Техьонг се бяха запътили към една от масите в дъното на бара.
Юнги и Чонгкук бяха седнали един до друг като си говореха, пишейки и двамата някакъв алкохол.
След като чуха гласа на Джимин те се бяха обърнали към тях като единия седнал не казал да сяднат и те.
Джимин седна до Юнги, Техьонг до Чонгкук.
- Как сте момчета? - попита Юнги като изгледа двамата новодошли, слагайки ръката си върху бедрото на Джимин.
Джимин погледна ръката на по-големия на бедрото си не казвайки нищо, само лека усмивка се бе показала на лицето му.
°°°
- Юнги какво правиш? - попита Джимин като се опитваше да звучи пиян, качвайки се върху скута на момчето.- Джимин какво по - дяволите, правиш? - каза Юнги като гледаше Джимин как той се намесва в скута му.