Conacul bântuit

12 1 0
                                    

Era dimineață,  ora 07:30 Alec se trezise , se aranjase si imbracase ca sa coboare in bucatarie la bunci lui .
Coborând  scarile o aude pe bunica  sa vorbind la telefon , si impunând acelei persoane , ca trebui  sa faca tot posibilul ca sa nu afle .

-Buna dimineața  bunico , cu cine vorbești  ? Întreabă  el politicos

- Buna dimineața dragule , cu un om de la firma  care a facut ceva greseli si bunicul tau nu trebuie sa afle .

-Aaa.. ok , nu o sa-i  spun nimic. Raspunde el facandui cu ochiul.

- Si tu dragule cum te simți  azi ? Ce planuri ai mai târziu  ? Întreabă  bunica zâmbind 

- O sa ies cu prietenii dupa scoala pe la ora 17:00 , ok ?

- Fiind sfârșit  de săptămână  , poți  ieși  fara să-ți faci temele .

- Aici te aprob bunico . Spune el râzând

- Bun atunci ne vedem  cand te întorci  de la școală  .

- Desigur bunico , va iubesc , pa ! Exclamă  el iesind pe usa

Dupa ce Alec a luat directia către școală  , Alexandra bunics sa nu sta pe ganduri si o suna pe Sabrina , intreband-o daca este pregătită  .

-Alo ?

-Ești pregatita ? Întreabă  Alexandra Luna cu  un gals calm

-Da Luna sunt pregătită  , in 5 minute ajung la tine .

- Bine , asa sa fie . Raspundea ea pe un ton superior

În drum spre școală  Alec o sună  pe Alina ..

- Hei , mai mergi azi cu mine nu ?

- Ți-am  spus ca da , la ora 17:00 in fata casei mele

-Bine sefa , vrei sa luăm  ceva cu noi ?

- Cum ar fi ?

- Apă sau suc si ceva de rontait?

- Suc si semințe  . Spune ea râzând

- Apa si seminte . Spune el râzând 

- Suc ....

- Apaaaa

- Succccc..

- Apaaaaa...

- Bine fie ca tine , luam apa .

- Glumeam  clar ca o sa iau suc . Spune el razand in telefon

- Tu.. te omor,  boule ! Răspunde ea nervoasă

- Bine , bine gata cu nervi vaco .

- Alina trebuie sa inchid am ajuns acasa la Carla .

- Bine vorbim  la școală. 

Intre timp  , bunica lui Alec o astepta pe Sabrina  la ea acasa , ca sa poata sa plece catre conacul parasit , mai exact casa lui Suky .

- Unde Doamne  iarta-ma  e femeia aia , cât  ii ia sa ajunga .
Tot exclama ea prin casa cand de odata soneria  de la usa suna

- Am ajuns ..Spuse Sabrina obosită.

- Adat domnul sa ajungi si tu într-un  sfârșit  .

- E mai greu cand nu folosesti  magia Luna .

- Bine , bine ! Spune bunica lui Alec într-o  aroganță

Dupa ce si-au discutat  planul au plecat catre conacul banuit , unde sau întâlnit cu Sonia , care voia sa le ajute .

- Ce cauți  tu aici ? Și  cum ai aflat  ? Spuse nervoasă Alexandra

- Luna ai uitat ca sunt o vrajitoare a timpului , am avut o viziune cum ca o sa fiți  in pericol daca , asa ca am venit sa ajut .

- Tu sa ma ajuți  pe mine ? Întreabă  ea arogantă 

- In  timp ce tu incantezi o vraja ca timpul sa stea in loc , eu doar pocnesc din dece . Spuse Sabrina cu aroganță in ea

- Si ce rezolvă  asta ? Spuse Alexandra nervoasă. 

- Pai , cum luna plina nu a mai fost pe cer de mult , si tu nu ai puerile încărcate  , o sa ai nevoie de orice ajutor posibil acum .

- Bine , fie dar imi asculți  regulile . Spuse Alexandra enervantă  .

Ajunse la conac .Zece vampiri le iau prin surprindere si le trag înăuntrul conacului legate , fara a putea face ceva . Alexandra se enervează  atat de rau pe ce încearcă  Suky sa facă  , Încât  așteptă momentul  potrivit sa scape .

- Ți-am  zis sa nu mai calci pe aici sau sa  mai vi vreo data ? Spuse Suky de pe un scaun care parea tron .

- Alec o sa vina aici , și  o sa afle tot , asta vrei pactul e ca dupa 18 ani , va putea fi al tau ?

- Bla , bla , bla .. si el nu a împlinit 18 ani ?

- Are doar 13 ! Exclamă  Sabrina

- Hmm.. asa o sa afle mai devreme despre cine e el cu adevărat  ... Spuse Suky cu un ras malefic pe buze .

- Deja m-am  saturat de tine vampir prost ! Exclamă  Alexandra .

Care numai  de cat incepe sa incanteze o vrajă  ""De caelo in terram, lunam et solem longe fortissima necessitudinem" si legaturile care le țineau  pe ele sau rupt .

- Credeai ca o legătură  cu lanțuri  , o sa ma doboare ? Întreabă  Luna supărat 

- Omorati-o !! Exclamă  Suky de pe scaunul ei

O ridacare de deget a Lunei , vampiri ajung  la pământ   cu capul rupt . După ce ia doborât  odrasele lui Suky , Alexandra voia sa o chinuie si pe ea .

- Leag-o ! Țipă  Alexandra la Sabrina .

- Imediat . Spune Sabrina  grăbită

Si începând  sa incanteze o vrajă  ""
lex ergo peccatum est ex aqua terra dimittere"" iar Suky rămâne  blocată  pe scaun ..

- Tu , scorpie bătrână care trebuia sa putrezesti acum  1000 de ani , nu o sa pui mâna pe nepotul meu..
De asta o sa ma asigur eu acum si pentru totdeauna. 

- Vrăjitoare  proastă  si plina  de nervi , daca eu mor el moare . E legat de sangele meu ca toți  ce-i lalti ..Daca eu mor toți care au sangele meu in ei mor .

Alexandra auzind asta , a stat si sa gandit , facand o vrajă  prin care Suky pleca o lună  din conac împreună  cu sclavii ei .

- Vraja se va termina luna vitoare in aceeias zi .

- Tu, este imperiul meu ! Exclamă Suky nervoasă 

Dupa ce a rezolvat cu vamipri vii , trebuia să scape si de cei onorați  de ea .

- Hmm...""Ignis ex calore solis reflectat cor mundare ambulaveritis contra torus""

Scăpînd si de cei morti , aranjad casa cum trebuie au plecat catre casa lui Luna .. Cand de odata  luna se simte  rau si cade lata jos ..

- E extenuata ! Exclama Sabrina speriată

- Si noi la fel , trebuie sa facem ceva . Spune Sonia

- Stiu , apuca-ma de mana si pune-o pe ea într-o  pentagrama .

Sau apucat de mana , iar Sonia a inceput a repeta ""Duma ad me quaeritis ubi non hoc solis destinari Duma ubi Luna, Duma ad Mensis Alexandra"" și asa cele 3 ajung  acasa la Alexandra ..

Va urma ...

A/N Sper ca va plăcut  acest capitol e putin mai incitant , dar sper sa va placă.
Oare bunica  lui Alec si Sonia o sa fie bine ?
O sa aflăm  in capitolul următor
Nu uitați  să-mi  spuneți părerea  voastră  despre poveste , si orice like ne ajuta sa urcam in top
Scuzati greșelile  de ortografie

Cine sunt eu cu adevărat ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum