aku dh kata jngan couple dengan yeoja kaki kikis tu..tapi kau degilkan..sekarang tengok..apa dh jdi kau yng susah min..bebel jin dengan panjang lebar nya..jimin yng tadi nya diam..tiba2 mengamuk..
KAU BOLEH DIAM XHAH!!!..amukan jimin di lunas kan ke bts..habis semua ahli bts di maki caci oleh jimin..mana kala bts hanya mampu bersabar je dengan jimin ni..sudh biasa dengan sikap jimin ini.( SKIP )
jimin mengambil kunci kereta nya lalu kereta milik jimin meluncur dengan laju keluar dari pekarangan kondo milik seokjin ini.. ( kondo jin bkn warna pink ehh😂😂)..
( CLUB SETAN😂😂)
jimin masuk ke dalam club yng dh cam pasar mlm tu..bunyi lagu gogo by bts yng kuat membuatkan jimin rasa ingin menari (ayat keling mna aku beli ni😂)..akhirnya nya jimin kalah dengan nafsu ingin menari..
jimin menari cam org yng baru habis hisap dada je☻☻...selang bbrp minit jimin menari akhirnya dia berhenti sampai basah baju milik nya. (btw jimin pakai hoodie guys warna hitam.sya xde gambar jimin tu🙃☻)...( SKIP ).bnyk skip lah aku ni🙃..
jimin balik ke kondo jin..masuk2 je terus menjerit nama seseorang..
LEE GAEMIN!!..jerit jimin kuat.ahli bts yng tadi nya syok tgk tv drama ( the master sun😂)..itu terus menolah melihat jimin..kau apahal hah terjerit2 cam org gile masuk bilik kau sekarang sebelum aku sumbat kepala kau dalam lobang tandas yng dh bertahun2 xkene cuci tu nk ke hah..tengking suga dengan suara yng di keras kan.
jimin akur lalu naik ke bilik nye sambil menyebut nama yeoja yng pernah dia cintai..lee gaemin..kata nye sambil tunduk..
akhirnya jimin sampai juga bilik nye..jimin terus menghempas tubuh sasa nya ke katil yng empuk dan gebu😂( ayat keling lagi)..jimin akhirnya lena di buai mimpi..BERSAMBUNG???😂😂
( AYAT CAM DRAMA TV3 JE😂😂)
hah..cam mna update sya ni ok or ko..komen dan vote ye wahai reader ku sekalian..i love you all..
VOTE AND KOMEN YE😘💕💝