0.0

68 11 12
                                    

Gece uyuduğumda camı kapatmayı unuttuğum için boynu tutulmuş bir halde yeni güne gözlerimi açtım.Bir yandan boynumu tutup,bir yandan da tuvalete doğru yürüyordum...Saat daha 08:20 olduğu için alarm'dan önce uyanmanın sevinci yaşıyordum derken...

Ayak serçe parmağımı masanın kenarına çarpmıştım.Size acısını anlatamam...

Hah bu arada ben Valencia..Sakar Valen,İşsiz Valen ama akıllı Valen...Ben bir komiyim...Bildiğiniz mutfak komisi işte..En son işimden mutfakta ki tavayi yaktığım için kovulmuşdum...Yani şey tabiki de sadece tavayi yaktığım için değil, Sakar Valen diyorlarsa hakkını vereyim diye..

Neyse...

Parmağımın acısı yetmiyormuş gibi,bir de sadece iki dakika arayla uyandığım alarmın sesi kafamı şişiriyordu.

Hemen yatağimin kenarina oturdum.Minik çekmeceden ajandami çikartdım ve göz gezdirmeye başladim.

12.09.2019
Tarihinde iş görüşmesi saat
09:10
Görev:Şef yardimcisi

'Bugün ayın kaçı ki?'diye kendimi sorgularken,bu sefer telefonumdaki alarm ötmeye başlamıştı.

Alarmın adını gördüğümdeyse,son şansımın bu olduğuna ancak kanaat getirebilmiştim.

İş görüşmesine sadece 1 saat 2 dakika kaldı...

Üstümü giyindikden sonra aşağıya inip kupanin içine süt doldurdum.İçine misir gevreğinide dökerken gözüm bileğimdeki saatime gitti.

08:50

Sadece ve sadece 20 dakikam kalmişdi ve son sabah otobüsüde yaklaşik 5 dakika sonra gelicekdi..

Hemen salon koltuğundaki ajandami çantama attim..Bir hışımla kapiyi kilitledim..

Ve sonunda evden çikmişdim...Koşuyordum ve koşuyordum..

Hep acele ettiğim yere geç gitmiş ama salina salina gittiyim yere de erken varirdim....Evden geç bir saat'te çiksam bile..

Sonunda yüksek binanin önünde nefes-nefese kalmişdim..Sağ elimi kalbimin üzerine götürdüm biraz dinlenmek adina...Derin bir nefes aldikdan sonra üstümu düzeltdim..Ve içeri girdim..

-"Merhaba..Ben Şef yardimcisi ilani için gelmişdim.."

-"Merhaba..Şu ilerden sağa dönün mutfak orda..Hatta şansiniza bugün Şefimizde burda.."

-"Şey acaba bir soru sorsam?"

-"Buyrun?"

-"Ben bu Şefin çok gaddar olduğunu duydum dogru mu?"

-"Ah tabikide hayir demek isterdim-biraz sustu,ardından bakişlarini yüzümd dikti- biraz öyle...Bütün şefler biraz asabi olabilir..Çok şeyden hoşlanmazlar..Mesela sakar birinden...ve ya fazla samimiyyetten..Mutfakta hep ciddiyyet isterler"

Bu sözlerini dinlerken her bir noktada yuktunmuşdum..Çünkü saydiklarinin hemen-hemen hepsi bende vardi..

Ama son şansimdi..Çünkü evimden atilmak istemiyordum...Sadece 1 ay kalmişdi kiraya en azindan 1 ay burda idare etmem gerekdi..En azindan bu ay kira parasini çikarmak için gerekliydi..

Chef| jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin