Perfectly Fake | 완벽한 가짜 | Tobulai Netikras | jjk

52 5 0
                                    

DevaSara

Sveika! Net nežinau, ar pameni, bet kadaise prašei šio kūrinio įvertinimo. Kadangi ir vėl grįžau prie viso šito reikalo, imuosi ir senų bei naujų prašymų. ;) 

Pradėsiu nuo to, kad nesu BTS ar K-pop gerbėja, todėl šis darbas buvo vienas iš kelių, kuriuos skaičiau su šio žanro atlikėjais. Kaip supratau iš kelių komentarų, kuriuos skaičiau po tavo kūriniu, pataikiau tokį momentą, kai jau šis fanfiction buvo perrašytas, tiesa? 

Kūrinys suskaitė įdomiai ir gana greitai. Net nepastebėjau, kaip priartėjo pabaiga. Visai gerai parašyta, bet kai kas užkliuvo už akių. Ar man tik taip pasirodė, ar iš tiesų buvo šokinėjimo laike arba tarp įvykių? Kai skaičiau, atrodė, kad vis kažką praleisčiau, nors viską skaičiau nuosekliai ir susikaupusi. Būdavo momentų, kai nesusigaudydavau, kas čia vyksta. Be to, pasigedau platesnio paaiškinimo, kodėl tėvai taip nenorėjo, jog jų dukra būtų laiminga su vaikinu. Ar tai dėl to, kad jis buvo įžymus? Ar kaip? Gal aš ką nors vis dėl to praleidau? 

Akis badančių klaidų nepastebėjau. Tekstas parašytas gana tvarkingai. Nėra skubėjimo ar per labai didelių dramų, kuriuos iš tiesų jau yra pabodusios. Bent jau man. Man patiko! 

VERTINIMAI | OPENDonde viven las historias. Descúbrelo ahora