Ochiul Vampirului

13 1 0
                                    

Am plecat de la Conacul parasit si am ajuns acasă. Bretara inca o aveam in buzunar . Fara sa spun nimănui nimic ma duc in camera mea . Ma uit mai atent la acel rubin rosu , cand vad ca avea forma unui ochi . Ma intrebam oare ce înseamnă. Am cautat pe internet brățară si se pare ca se numea "" Ochiul Vampirului "" droarece in orice poveste sau film , vampiri au ochii roși. Oare sa fie a iei , sau cineva a pierdut-o acolo ma întrebam eu nedumerit. Da nu poate fii a iei , imi spun eu într-o fractiune de secunda... Trecuse ceva timp de cand ma tot uitam la brățară si nu vedeam legătură , bine adica vedeam o legătură , dar nu vedeam asa mare . Ceasul deja era 02:00 .. Doamne cat este ceasul , ma pun sa dorm spun eu in gândul meu .
Am adormit si dau din nou peste Suky in visul meu . Care incepe conversația nervoasă.
- Cred ca ai ceva ce-mi apartine !

- Ce ? Intreb eu nedumerit.

- Bretara mea cu ochiul rosu , imi aparține , si o vreau înapoi .

-Nu inteleg ce e asa important la ea . Spun eu cu calmitate .

- E importantă , doar atat trebuie sa știi ca e importantă..

- Si cum ai sa vii sa o iei de la mine daca nu esti reală . Spus eu începând sa ma enervez.

- Copile nu ma provoca , nici nu știi cu cine vorbești.

- Cu o pers pe care am creat-o in gandul meu . Clar !

- O sa vezi cat de curand ce reală sunt . Spune ea nervoasă .

- Bine atunci vino sa o iei ! Exclamă el nervos.

- Am sa vin , dar acum e timpul sa te trezesti , spune ea cu calmitate

Si in momentul acela Alec se trezeste înainte , ca telefonul să-i sune. Si vede ca ceasul e iar 07:30 .. Si își aduce aminte ca are întâlnire cu Clara ..

-Alo ? Raspunde el somnoros .

- Inca dormi iubire , te-am trezit fara sa vreu .. Îmi pare rau . Spuse ea supărată

- Nu iubito , m-am trezit înainte ca tu sa suni , dar inca mai sunt puțin somnoros

- A bine iubire , sper ca nu ai uitat de întâlnire noastră ?

- Nu iubito , n-am uitat , nu am cum sa uit asa zi importantă .

- Bun într-o ora trebuie sa fii la mine .

- Bine iubito . Te iubesc

- Si eu te iubesc , pa , pa

- Pa iubire.

Si Alec începuse sa se pregătească , sa se aranjeze , sa faca tot ce e mai bun si sa arate tot mai bine . Pentru intalinrea lui .. Dar fara să-și dea seama a lăsat bretara pe birou la vedere , in graba lui de a coborâ jos .

- Buna dimineata bunico .

- Buna dimineața dragule , gata te-ai trezit ? Ești gata de intalirea cu iubita ta ?

- Da bunico sunt gata , am iesit asa greu din camera pentru ca am vorbit cu ea la telefon.

- Bine dragule , mânca si poti pleca .

Alec termina de mâncat se mai uita putin in oglindă si pleaca catre casa Carlei .
Menjera Greta care facea mereu curățenie in toate camerle zilnic , sa dus in camera lui Alec sa faca curat , cand a vazut bretara , a luat-o și sa dus repede jos la bunica lui Alec sa io dea crezand ca ii apartine ei .

-Doamna , Domna v-am gasit brățara in camera lui Alec . Spune ea cu politețe

- Ce brățară? Întreba Luna

- Aceasta brățară doamnă. Raspunde menajera .

Cand bunica lui Alec vede brățara si realizează ca e adevaratul Ochi al vampirului . Fericită si speriată ca această brățară a ajuns la Alec , ea ia brățară mulțumindu-i menajerei.

- Multumesc Greta chiar ma întrebam pe unde e .

- Cu mare plăcere doamnă dar ce căuta  la Alec in cameră  ? Întreabă ea cu politețe  .

- Lui Alec ii place foarte mult această  brățară  , asa ca de cate ori are ocazia o ia si o duce la el in camera  .

- Bine doamnă .

Dupa ce bunica lui Alec vede ca menajera casei a plecat sa   dus in santuarul ei  , fuge repede in sanctuarul ei și-l  deschide prin a pronunța  "" Ostensum est, et mensis aperta "" dechide sanctuarul  si se duce la cartea de vrăji  a familiei Vectum   .

[ P.S  Vectum e cartea de vrăji  a vrajitoarei supreme sau mai bine spus  al sefi sabatului ]

Luna a deschis cartea cautand o vraja care sa o trimita la Suky ca sa poată  discuta despre Ochiul Vampirului , găsind vraja ea a inceput sa o incanteze "" illud mihi animum cogitantis "" .

- Cum ai putut să  il lași pe Alec sa pună  mâna pre Ochiul Vampirului ?

- Nu l-am lăsat  , dar voi m-ați alungat , înainte  să  spun  ca bretara mi-a  picat .

- E bine ca el nu stie despre ce e vorba , sti ce sar putea întâmpla  daca cine-i in brățară  ar ieși  afara

- Aș fii moartă  ..

- Nu numai tu , cu toată  lumea a murit .

- Aici ai dreptate Luna .

- A trebuit multă  magie ca să-l  închidem  pe fratele tau acolo , ar fi trebuit sa ai grija de ea .

- E vina ta nu o arunca pe mine Luna .

- Acum totul e in regulă  , noroc ca menajera mea a găsit-o  la Alec in cameră  .

- Daca el ar fi știut  cine e cu adevărat si ca e scaparea noastra .  Acum nu trebuia sa ne facem griji .

- Sti destul de bine viziunea , ca el ar putea deveni

- Si cum crezi ca o sa reactioneze cand o sa afle cine  e el cu adevărat  ?

- O sa se răzbune . Dar dupa o sa înțeleagă  .

- Nu stiu ce sa zic Luna din cate am vazut eu el ar fi o persoană buna , dar personele se schimbă  stii si tu asta .

- Alec al meu nu o sa se schimbe e o persona  buna .

- Nu te increde in asta , am 1000 de ani , asta am spus si eu despre fratele meu si ai vazut ce sa întâmplat  .

- Nu compara două  situații diferite. 

- Asta e adevarul Luna si stii destul de bine si asta .

- O sa vezi ca nu este asa ?

- Si cand o sa-i  spui cine e el cu adevărat  ?

- O sa afle cat de curand , trebuie să-l  las sa mai crească acum e prea mic si nu o sa înțeleagă  .

- Bine Luna fie ca tine .

- Bine Suky  eu trebuie sa plec , Ochiul Vampirului o sa rămână  la mine .

- Bine Luna , la revedere .

- La revedere .

Dupace a terminat discuția  cu Suky , Luna se simtea mai încrezătoare  pe ea . Stia ca totul o sa fie bine , și  ca la un moment  dat Alec o sa afle adevarul , dar nu acum si cand va creste .

Va urma ...

A/N
Sper ca va plăcut  si acest capitol  , daca va placut , lăsați  un like si părerea  voastră  printr-un  mesaj , va multumesc  .

Cine sunt eu cu adevărat ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum