1.rész

2 0 0
                                    

Mi is az a szerelem? Csók ,szeretet ölelés? Vagy valami sokkal jobb? Debra sem tudta pontosan . Véleményem szerint senki sem tudja pontosan.
Debra végighúzta szőke vállig érő haján pink fésűjét . Megigazgatta fekete ,térdig érő kis ruciját ,mélyen belenézett a tükörbe ,majd magára erőltetett egy mosolyt . Az ajtó felé fordult ,majd ki is nyitotta . Kilépett a szobából és ment a lépcsőhöz . Kecsesen és lassan ment le a lépcsőn . Mikor a végéhez ért unokahúga a nyakába ugrott .
–Bojdog süjetésznapot (boldog születésnapot) - mondta Léna .
–Köszönöm - mosolyogtam rá .
Debra körbe puszilta a családját majd ,anyukája hozta a toráját . Debra csak az Eszterházy tortát ette meg így hát olyan volt . Debra elfújta a 15-ös gyertát ,majd elkezdte felvágni azt . Adta sorba a tortát és mindenki nekifogott ,és jóízűen el is fogyasztották azt .
*csöngettek*
Debra ránézett anyukájára ,majd felállt és az ajtó felé vette az irányt . Egy ismeretlen srác . Az arcát nem igazán lehetett látni , mert sötét volt , de Debra nem is volt kíváncsi.
–Szia.. - köszönhetett már vagy harmadjára .
–Ohm ..Szi-szia -dadogtam .
–Ma van a szülinapod ezért hoztam egy kis apróságot ..-mondta .
–Köszönöm ! Bejössz? -kérdeztem meg tőle .
–Nem ,a barátnőm nálunk van szóval mennem kell .- mondta kicsit lehangoltan
–Rendben ,szia! -mondtam kicsit szomorúan
Már csak intett egyet és el is indult . Debra becsukta az ajtót majd hosszan maga elé nézett . A lány észre sem vette ,hogy a családja csendben figyeli az eseményeket . Debra megforuldt, egyből zavarba jött ,ezért gyorsan felment a szobájába, majd magára zárta az ajtót . Átöltözött ,majd gyorsan leszaladt és elköszönt a családjától . Bement a fürdőbe . Mosta a haját mikor észrevette hogy hullik a haja . Hirtelen megijedt ,nem mert szólni senkinek . Nem érdekelte . Bebújt az ágyába és mit sem sejtve elaludt .

FOLYTATJUK

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 10, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Körforgás Where stories live. Discover now