Çünkü Öküz Olmak Bunu Gerektirir!
All Rights Reserved
Bölüm 20
*-*-*-*
Merhaba canısılarım, 20. Bölüme hoşgeldiniz!
20. BÖLÜM KUTLU OLSUN. PASTAMIZ MULTİDE! HERKESE YETECEK KADAR VAR!!
Hayatımda ilk kez bir hikayede yirminci bölüme kadar yazabildim, üstelik yirminci bölüm final değil!
Her neyse;
Umarım beğenirsiniz,
Gözlerinize sağlık :D
*-*-*-*
Kapı çaldığında merdivenlerden zıplayarak indim ve kapıyı açıp hızla onun geldiğini bildiğim Bora’ya sarıldım.
“Hoşgeldin.” Parfümünü değiştirmişti.
“Hoşbuldum.” Dediğinde kıkırdadım. Başımı kaldırıp yüzüne baktım.
“Sen içeri geç, ben de kapıyı kapatıp geleyim.” Dediğimde başını salladı ve içeri girdi.
“Vaay, sizin antika araba koleksiyonunuz mu var?” dediğini duydum.
Babam onaylar bir ses çıkardı. “Göstereyim mi sana?”
Kıkırdadım. Babam antika arabalara bayılır.
Kapıyı kapatıp içeri girdim ama tam salonda koltuğa oturmuştum ki zil yine çaldı.
“Ben bakarım,” diyip fırladım ve kapıyı açtım.
Öhöm..
Birisi bana bunun olmadığını söylesin.
Emre.
Emre’ye tüm gücümle sıkıca sarıldığımda kollarını bana hızlıca doladı.
“Çok özlettin salak.” Kıkırdadığını duydum. Kollarını daha çok sıktı.
“Noluyo lan?” Bora’nın sesini duyduğumda birinin beni geri çektiğini hissettim.
Aynı anda Bora’nın Emre’ye saldırdığını da.
İşin kötüsü, çığlık atmaya fırsat bulamadan babam geldi.
“Bora!?” Bora’yı kardeşimin üzerinden çekerken kükremişti.
“O benim oğlum lan!” Emre dudağının kenarındaki kanı sildi ve sırıtarak Bora’ya baktı.
“Sen de kardeşimin sevgilisi olmalısın, haksız mıyım?” Öyle delici bakıyordu ki, Bora’yı sinir etmeye çalıştığını da belli ediyordu bakışları, ondan nefret ettiğini de.
“Neyin? Yani.. Pardon, neyiniz, diyecektim...” Bora şaşkınca bir bana bir babama bir de Emre’ye bakıyordu.
Ağzındaki kanı tükürdü.
Bunlar ne yapmış böyle, kavga mı etmişler savaş mı yapmışlar belli değil. Sanki makineli tüfek kullanmış gibi, ikisinin de orası burası kanıyor.
“Genç adam,” dedi babam gözlerini kapatarak. “Git, tamam mı? Şu anda kendini koruyacak herhangi bir delilin yok, git ve her gördüğüne saldırmamayı öğrendiğinde geri gel.”
Bora şaşkınlıkla açılmış gözleriyle bana baktı.
Gözlerimi yere sabitledim.
Bora
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü Öküz Olmak Bunu Gerektirir
Novela Juvenil"Gözlerimi kapattığımda ne görüyorum biliyor musun? Yıldızları. Milyonlarca yıldız. Sonra, aklıma sen geliyorsun. Seni çok benzetiyorum yıldızlara. Onlar gibisin çünkü, parlak ve her yerde. Baktığım her yerdesin sen." ~Kahverengi Gözler~ © Bütün hak...