Hey , hey , hey ! ( ps : voi ati observat ca aproape toate cap . incep asa ??? Eu nu .) New chaper ! Sper s-a va placa :*
E doar o sansa ! ... Nu-i corect !
*din perspectiva lui Gaara*
Gaara : De ce , nu mi-ai spus de petrecere ? Intreb eu , agresiv si aproape tipand la ea .
Ino : Nu stiu......Aceasta raspunde sec si isi lasa capul jos , privind asfaltul .
Gaara : Imi cer scuze....
Ino : Pentru ce ? Pentru un simplu instinct , de a tipa ?
Gaara : .......
Am ramas mut , fiindca chiar mi-a inchis gura . Eram pierdut in ochii ei . Trebuia s-a o sarut , sa profit de sansa asta .
Ino : Gaara ?? Ce s-a intamplat ? Esti bine ?
Gaara : Depinde.....Incerc s-a ma apropi , ea inca privindu-ma confuza . Un sunet de fundal se auzi din buzunarul ei . Dintr-o miscare isi i-a telefonul si raspunde . Convorbirea telefonica se termina in secunda in care Ino , inchide telefonul "in nas" .
Gaara : Stiii...nu trebuia sa-l inchizi .
Ino : Da' ce , esti seful meu ?! Spune sarcastica si imi zambeste .
Ino : Trebuie sa plec , e ok ?
Gaara : Te-a suparat cineva ? Esti bine ?
Ino : Nu.....doar ca ma duc sa imi cumpar o rochie pentru petrecere .
Gaara : Aha . Ok atunci , pa Ino ! Si am pierdut si ultima sansa..... :(
*din perspectiva lui Ino*
L-am mintit . Defapt , ma suna-se Shino .....Stiu....e ciudat in lumea asta , nu-i romantic...dar.....parca-i pot eu sa-i potolesc pe toti ! Am observat ca nu mai sunt asa ciudati...sunt aproape ca si cei......cei reali . Imi e asa dor de ei ! Sii....ma intrebat daca.....Vreau sa fiu partenera lui . Ce am raspuns eu : Nu stiu....Ne vedem mai tarziu . Ce fata.....! Acum ma indrept spre.....ei bine "casa" mea d-aici . Deschid usa cu cheia , dupa ce o trantesc zgomotos , fug in camera mea . Patul pare atat.....de frumos ! Ma intind obosita si adorm pe loc .
CITEȘTI
Ready to fly ~Naruto World~
Teen FictionTotul incepe cu mutarea ei , la alta scoala de ninja .... Acolo , va avea o echipa . Care devin cu timpul , cei mai buni prieteni . Dar , va avea parte de dragoste ? Daca da , va trebui sa aleaga ? Cartea este plina cu : drama , suspans , actiune...