SALLY
Přišel zamnou Andy s Ashem a na něco se chtěly zeptat a já jich taky. Andy přišel blíž a dal mi pusu na líčko a obějmul mě a Ahley zpustil: Ahoj Sally, chtěl bych se tě za nás všechny zeptat nechceš snámi na turné jako podpora. Já se jen zarazila a vykulila oči. Otočila jsem se na Andyho koukal se na mě jako prosím jeť s rostomilým usměvem. J-já jen že bych ráda jela. Ale na jak dlouho? Na pár měsíců. odvětil Ashley. No tak třeba ale nemám peníze. Ukončila jsem před týdnem práci a zbylo mi a tak jsem sizaplatila koncert a nelituju toho byl užasný. Ashley: Pro tebe by to bylo zadarmo jenom bys musela mít pokoj s Andym a když budem v dodávce tak s jedním z nás bys musela spát. Já nevím stačila by mi zem nechci obtěžovat. Řekla jsem jako bych určitě jela. Neobtěžuješ neboj. Zašeptal mi do ucha Andy. Tak já ráda pojedu ale opravdu nebudu oběžovat. Když budeš nás budeš poslouchat na slovo tak se ti nic nestane a my si tě necháme. Řekl se smíchem Ashley. Já s posloucháním nemám problém. Řekla jsem naoko naštvaně. Andy se jen zasmál a dal mi pusu na ucho. Mám ale ještě jednu otázku. Jakou? zeptal se Ashley. Jak je to se spaním stavíte? Ne vždycky jeden z nás řídí. Žekl Ashley s udivením. Já asi nemůžu. Řekla jsem. Andy se zeptal proč. Já se na něj dívala a vymýšlela lež. Po chíly jsem řekla že večer musím spát a v autě to nejde je mi to líto Andy. Andy se ne mě podíval a vzal mě stranou.
ANDY
Vzal jsem Sally stranou a zeptej jsem se jí: Sally poznám když lžeš poznám to na každém kromě Jinxxe ten lže opravdu dobře. Tak co se děje? Sally jen ukazály abych šel za ní. Nastoupily jsme do jejího autíčka a jely k ní domů. Moje sestra je asi na nějaké párty což je super. Zareagoval jsem udivěně jako by to semnou chtěla dělat. Jak jsme vešly hned jsme šly do jejího pokoje kde měla jen televizy, přehrávač na DVD- čka, gauč a hned vedle něco jako velký psí pelech. Zeptal jsem se kde spí. Ona jen že si mám sednout na gauč. Sednul jsem si a prohlížel jsem si její pokoj všimnul jsem si i plakátu s námi a záves a tak jsem vztal a kouknul jsem se byl to můj portrét a k tomu I love you Andrew Dennis Biersack. Uslyšel jsem kroky a tak jsem si šel sednou. Přišla a hned zpozorovala odhrnuté závěsy a omlouvala se: Omlouvám se, nechtěla jsem abys to viděl ale mám tě ráda jako Andyho né jako Sixxe. Já jsem k ní přišel a políbil jí. Pak jsem si sednul a ukázal ať si sedne vedle. Hned příjdu jen pustím film. Pustila Batmana a sedla si ke mě. Koukaly a líbaly jsme se. Než mi přišla SMS od Ashe: Kde sakra jsi Andrew. Odepsal jsem že u Sally a napsal adresu ať odpoledne přijedou a pojedeme. Sally se chtělo spát a jen řekla: Andy teď se prosím nelekni, doufám že i tak mě budeš mít rád. Já jsem se jen koukal a ona se proměnila ve vlka překrásného černého středně velkého vlka. Byla nádherná i jako zvíře. Otočila se na mě a dala mi packu na koleno. Podrbal jsem jí za uchem a lehnul si na gauč a ona do pelíšku.
Dobřé tak to by bylo. Další díl bude možná dneska nebo až v pondělí. Sally je tedy vlkodlak pro ty kterým to nedošlo. Těště se na dálší kapitolu to už bude ráno. (spoiler!! háá) No takže se těším na komenty a votes. Mám vás ráda †Terí†