Bölüm 8: ''Tanrıya kavuş orospu çocuğu.''

976 65 35
                                    

Başlık için şimdiden özür dilerim ama,en sevdiğim sözdür bu.Manyağım olm ben.Hitman'de bir rahibe bacımız söylüyordu.Bu arada o arkadaşa slmlar.Fark ettim de ben hastayken daha iyi ilhamlar geliyor.Bu nası bir beyin arkadaş ya.Nys.Eğer daha fazla yazar notu yazarsam saçmalamada dünya markası olacağım.Güldeniz.Saçmalamada dünya markası.Şewt.Bölüm şarkısı: Lordi-Blood Red Sandman.Yalnız götüm yemedi şarkıyı dinlemeye.Evde tekim olm.Acıyın bana.Acıyan yok ki.Hep 'yb yb' diyonuz.Korkudan mal mal şarkılar dinliyorum mk fhgdfh.Olsun mk olsun ne olmuyo ki?Ay götüm. Nys.Syglr,svglr.Ve evet,hikayedeki kızın ismiyle benim takma adım aynı.Ehehehe.

''Bu ev mi?'' diye mırıldandı. ''Daha hoş bir ev bekliyordum.''  Jeff gözlerini irice açarak-ki zaten gözleri iriydi- ''Beğenemedin mi?'' dedi.

''Bilmem.'' dedi Scarlet.Sonra omuzlarını silkip ''Burada patron sensin.'' diye ekledi.Jeff kolunu Scarlet'in omzuna atınca biraz titredi.Hala alışamamıştı buna. ''Birkaç gündür takip ediyordum...'' dedi Jeff kolunu çekmeden. ''Adı Grace.Sarışın-'' Scarlet istemsiz olarak Jeff'e kızgın gözlerle baktı. ''Sarışın bir kadını mı takip ediyordun?'' Jeff birkaç saniye Scarlet'e baktıktan sonra devam etti. ''Sevgilisi yok.'' Scarlet'in gözleri karanlıkta parladı. ''Sen sevgilisi olmayan,sarışın bir kadını mı takip ettin?''

''Evet,'' dedi Jeff. ''Kimseye söyleme ama kadın gerçekten güzeldi.''  Scarlet cevap olarak koluna sert bir yumruk atınca kolunu avuşturdu. ''Şaka yaptım.''

Scarlet hızlıca yürüyüp ''Umarım şaka yapmışsındır.'' diye homurdandı.

Scarlet bir pencerenin önünde durup içeriyi görmek için parmak uçlarında yükseldi.Grace olduğunu sandığı bir kadın,aynanın önünde saçlarını tarıyordu.Gözleri aynaya takıldı.Scarlet görünmüş olduğunu düşündü,ama kadın aynı hızla saçlarını taramaya devam etti.Scarlet rahat bir nefes alarak yanında duran Jeff'e baktı. ''Ne zaman...''

''Uyuduğu zaman.''

''Daha gafil avlamak için mi?'' Jeff kısa bir kahkaha attı. ''Hayır.Bak,beyin ölmeden önce söylenen son şeyi beyine kazır.'' Scarlet Jeff'in lafını bölüp ''Birkaç saniye için mi?'' dedi.Jeff biraz durduktan sonra. ''Dediklerimi unut.Benim tarzım böyle.''

''Tarzına başlatma.''

+

Grace uyuyalı birkaç saat olmuştu.Scarlet sıkıldığını belli etmek için bir 'of' daha çekti.Jeff ''Şimdi gidebiliriz.'' deyince hemen ayağa kalkıp pencereyi açmaya çalıştı.Jeff birkaç saniye Scarlet'i izledikten sonra ''Öyle değil.'' dedi. Scarlet gözlerini kısıp Jeff'e baktı. ''Bu konu hakkında bilgi sahibiyim Bay Woods.Eğer bana birkaç saniye daha verirse-'' Scarlet daha lafını tamamlamadan pencere açıldı.Jeff'in şaşkın bakışlarını görünce gülmeden edemedi. ''Birkaç kere anahtarımı unutmuştum.Çilingire fazla para vermek istemedim doğrusu.''

Jeff biraz tereddüt etse de pencereden eve girdi.Scarlet ''Jeff,'' diye fısıldadı. ''Unutma.Boyum 1.50 .Buraya çıkamam.''

Jeff elini uzatınca Scarlet tutunup zor da olsa çıkmayı başardı.Üzerindeki tozları silkeledikten sonra beyaz yatak örtüsünün içinde uyuyan kadına baktı.Jeff kadının başında bir heykel gibi duruyordu.Konuşmak için ağzını açtı,ama sonra işini böleceğini düşünerek konuşmadı.

Kadın Jeff'i fark etmişti.Korkuyla geriye çekilmişti.Jeff bıçağını tutup kadının üzerine yürüdü. ''Uyumaya git...'' Scarlet daha fazla dayanamayarak kıkırdadı.

Kadın daha yeni Scarlet'i fark etmiş gibi yine geri çekildi.Jeff robotik bir sesle ''Ne var?'' dedi. Scarlet kendini toparlamaya çalışarak ''Uyumaya git mi? Gerçekten mi Jeffrey?''

Jeff geri çekilip kollarını göğsünde kavuşturdu. ''Sen yap istersen?'' Scarlet gülümseyerek ''Olur.'' dedi.Kemerindeki tabancayı alıp kadına doğru doğrulttu.Tabancadaki kurşunu sıkmadan önce ''Tanrıya kavuş,orospu çocuğu.'' diye fısıldadı.Kadın daha çığlık atma fırsatı bulamadan beyni parçalandı.Kadından akan kan beyaz örtüsünü kızıla boyadı.

Scarlet tabancasını yeniden kemerine sıkıştırıp ''O halde gidebiliriz.'' dedi.Jeff ise hala şoktaydı.Zorlukla ''Olur,'' dedi. ''Gidelim.''

Pencereden inerken Jeff ''Hatırlat da seni kızdırmayayım.'' dediğinde Scarlet kahkaha attı.

+

''Hayatım,ben geldim.'' Liu evinin kapısını açtığında bir sarılma bekliyordu ama hiçbir şey olmadı.Evin aşırı sessiz olması onu şaşırtmıştı. ''Hayatım?'' Atkısını fırlatıp odalara bakmaya başladı. ''Grace?!'' 

Yatak odasına geldiğinde çığlık atmamak için eliyle ağzını kapamak zorunda kaldı.Grace'in kanı tüm odayı kızıla boyamıştı.Beyin parçaları her yere dağılmıştı ama onu en çok etkileyen,Grace'in gözleriydi.Buz mavisi bir yere takılmıştı.Liu kafasını Grace'in baktığı yere çevirdi.Pencere...

İçi anlatılamaz bir öfkeyle dolmuştu.

''Jeff,'' diye fısıldadı kızgınlıkla. ''Hayatımın üzerine yemin ederim ki ölümün benim elimden olacak.''

Proxy //jeff the killerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin