Събудих се от хладнотата в леглото . Бях сама . Не усещах присъствието му , не усещах топлината му , нито аромата му. Изправих се и се огледах . Беше пусто и тихо. Дали изобщо имаше някой в къщата ?
Протегнах се и взех робата си , облякох я и станах. Пред мен се появи образ на рязлична жена. Жена! Пристъпих напред и се загледах в огледалото - изглеждах различно, бях променена. Докоснах лицето си с ръка .Кожата ми сияеше , чертите на лицето ми бяха станали по-ясни и изразителни. Гърдите ми бяха стегнати и повдигнати. По бузите ми се появи приятна руменина , когато си припомних ,как нежно и галювно ги бе целувал, по-рано през нощта.Някой почука на вратата и аз подскочих , изваждайки ме от пресните спомени. Прокашлях се и подканих госта да влезе.
- Добро утро , спяща красавице !
Защо ли не бях изненадана от посетителя ми. Амбър влезе и затвори врата ,а лицето й грееше повече и от моето . В този момент се запитах.... Дали е разбрала ?
- Как си?
- Добре,а ти?
- И аз . Трябва да се оправяме , след малко ще поемем към колибата на Кадина ,да придружим Лелен.
- Всички ли ?
- Не съвсем , Амадео ,брат ми и Зак отидоха до селото .
- Защо ?
- Красавице , прекалено много въпроси, един след друг ,задаваш ... - хилна се тя - Хайде ,обличай се и ела да закусиш ,Рейналда и Лелен приготвиха страхотна закуска.
Намигна ми тя и се запъти към вратата.
- Не ми отговори , Амбър ? - провикнах се аз , а тя се спря пред вратата тъкмо хванала дръжката й.
Без дори да се обърне , отговори с равен глас :
- Не казаха !
Сбръчках вежди недоволна от отговора й.
Нещо се е случило пак ... Сигурна съм.Облякох се и се присъединих към останалите на закуска. Хапвах мълчаливо и умислено от превъзходната каша , дори не бях забелязала , че Лелен ми е задала въпрос, докато не постави ръка на рамото ми и не ме стресна .- Каза ли нещо?
- Айра , добре ли си ? От пет минути ти говоря , а ти изобщо не реагираш ! Какво има ?
- Нищо , извинявай ! Бях се замислила .
- Случило ли се е нещо ? Изглеждаш различно!? - намеси се Рейналда .
YOU ARE READING
Бялата Кралица
FantasyВече 18 години в земите Амириа , властва крал Галимер и съпругата му Мордиана - вещица ,овладяла черната магия. Храбрата и красива Айра , е изправена пред проблеми от които зависи съдбата й. Тя се забърква в големи неприятности ,които ще доведат до...