Hadi kızım kahvaltı hazır. Tamam annecim geliyorum, banyoya girdim işlerim bitikten sonra aşağı indim. Günaydın annem. Günaydın kızım otur. Kahvaltı masasına oturduk. Suyumdan bir yudum alırken annem kızım bu akşam melih amcası ve kuzeni seni istemeye geliyor. Su boğazımda kaldı anne sen ne diyorsun bundan benim niye haberim yok . Sakin ol bugün benim izin günüm herşeyi hallederiz sen yemeğini ye alışverişe git defne ve cemre de geliyor. Anne ben bi melih yanardağla konuşayım odama çıktım ve sinirle melihi aradım alo. Efendim akşam gözlüm. Ben şimdi bu adama nasıl kızayım, melih akşama beni istemeye geleceksiniz ve benden başka herkesin haberi var neden önce benimle konuşmadın sevgilim? Sevgilim ben sana süpriz yapamak istedim aslında sana hiç bahsetmiyeceklerdi ama ben kıyamadım sana. Allah razı olsun. Yapma ama böyle hadi hazırlan deniz sizi götürecek. Sen neden yoksun peki? Bitanem ben amcam ve ardayı hava alanından almaya gidecem çok üzgünüm. Peki seni seviyorum görüşürüz . Görüşürüz meleğim seni seviyorum. Dolabımın kapısını açtım kot şortumu çıkardım ve beyaz tişörtü ve banyoya girdim kısa bir duş aldım ve kıyafetlerimi giydim saçımı ıslak ıslak topladım hafif bir makyaj yaptım çantamı aldım yuvarlak renkli güneş gözlüğümü taktım ve aşağı indim kızlar kapının önündeydi denizde arabada bekliyordu annecim görüşürüz. görüşürüz bebeğim. Defne öne bindi ben ve cemre arkaya. Meraba yenge nasılsın? İyi değilim çok sinirliyim sen? Neden ne oldu? Arkadaşın sağolsun beni istiyeceğini herkes biliyor ben daha yeni öğrendim ne giyecem ne yapacam doğru düzgün kahvaltı bile yapamadım stresten. Sakin ol yengecim biz senin yanındayız elbise işini merak etme sen ne giyersen melihin dibi düşüyor zaten elbiselerinizi halettikten sonra yemek yeriz şimdi iyimisin? Ya deniz iyiki benim arkadaşımsın seni çok seviyorum ya. Bende seni melis. Büyük bir avm nin önünde durdu . Gidelim dedi ve indik defne ile deniz el ele bende cemrenin koluna girdim ve içeri girdik. Cemre sen ne renk düşünüyorsun kuşum. Yani bilmem önemli olan senin ne giyeceğin biz her türlü şey giyeriz. Bir mağazaya girdik deniz oturdu bizde kıyafetlere baktık burda istediğim gibi bulamadım defne elinde rengarenk bir elbise giydi çok yakıştı denizde çok beğendi cemrede bir elbise giydi çok güzel oldu. Bitanem benim boydan resmimi çeke bilirmisin murata atacam da? Tabiki ver resmini çektim. Yenge şu karşı mağazada güzel şeyler var ben sana yardımcı olacam elbiseni seçmen için hadi yüzünü asma gülümse bugün büyük gün hadi. Zorda olsa gülümsedim tamam gidelim karşıdaki mağazaya geldik direk gözüme çarpan bir elbise oldu pudra diz kapağımda biten straplez düşük omuz belinde siyah işlenmiş boncuk var çok güzel denizle birbirimize baktık. Bence üstünde harika duracak. Çok beğendim hayallerimden öte sanki benim için özel tasarlanmış deniz ben bunu istiyorum. Hemen dene o zaman. Tamam elbisemi aldım ve kabine girdim saçımı açtım elbiseyide giydim bir tek fermuarı kaldı cemreye seslendim. Cemre fermuarımı kapatmama yardımcı olurmusun? Tamam geliyorum. Arkam dönük bir şekilde cemreyi bekliyorum kapı açıldı teşekkürler bebeğim sen olmasan giyemezdim. Fermuarı yavaşça kapatıyor ve çok güzel bir koku geliyor belime sarıldı ve boynuma öpücük kondurdu döndüm bu melihti. Bunu beğeneceğini biliyordum ama sen benim hayalimdekinden bile daha güzel olmuşsun. Sen bunu giyeceğimi nerden bildin ve nasıl hayal bu elbiseyi sen.tasarladın benim zevkime göre. Kafasını salladı sen hep böyle mutlu ol gözünün içi gülsün ben bu gülüşün için herşeyi yaparım dedi dudaklarını anlıma bastırdı. Ya sen ne mükemmel bir adamsın ben seni hak edecek ne yaptım mucizemsin benim. Asıl ben ne iylik yaptımda allah seni bana yar etti. Melihin dudaklarına bir öpücük kondurdum. Melih adnan amca nerde? Onlar evde bitanem. Çıkalım mı burdan artık. Olur çıkalım elini uzattı tutum ve dışarı çıktık. İşte yılın çifti yenge muazamsın cennete tadilatmı vardı düşerken yaralanmadın değilmi. Gerçrkten beğendin mi deniz. Mükemmel. Kızlar siz. Cemre bana sarıldı çok güzel olmuşsun melek gibi defnede sarıldı sizi çok seviyorum ben . Artık yemek yiyelimi ben çok acıktım dedi deniz. Yemek yedik melih hazırlanmak için eve gitti denizde bizi eve bıraktı gitti bizde hazırlanmaya başladık ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Gözlüm
RomantizmYıllar önce babasını kaybettiğini sanan hayata sımsıkı sarılan hayatında neler yaşanacağından habersiz arkadaşları ile çok samimi olan onlar için canını veren annesiyle mahallede çok tatlı bir evde yaşayan çok masum bir kız Melis. Hayatını işine ada...