Aras
Ben mafya liderlerinin başıyım.mafya babasıyım.tüm alem benden korkar.ben böyle düşünceler içindeyken bi adamım yanima geldi.elini önünde bağlayı :"abi müsaden var mı bişey söýleyecektim."
Aras:"söyle bakalim"dedim.
Adam:"şey abi parayı alan kafenin sahibi borcunu vermek istiyormuş seni soruyor , birtek sana verirmiş o kadar parayı başkasına emanet edemem dedi kendisi"haysikeyim bi günde bensiz becerin .tamam diyerek ayaklandım.Bisüre sonra kafate geldik.arabadan indim.bi masanın yanından geçerken burnuma çok güzel gül kokusu geldi.lan bu nasıl koku boyle, ne kokusu bu ?diye düşünürken adamın yanına geldim.
Aras:"konuş "diye sert sesimle konuştum.
Kafenin sahibi:"ş-şey aras bey paranız hazır , onu verecektim "dedi.
Aras:"tamam getir "dedim.
Kafenin sahibi:"hemen efendim "diyerek yanımdan ayrıldı.adam gelene kadar etrafa göz attım.göz atarken gözlerim bi çift deniz gözlerle karşilaştı.bunkar nasıl gözlerdi lan inasanı içine çekiyor.insan içinde boğulmak ist-hoop aras ne diyorsun oğlum sen kendine gel diyerek başımı iki yana sallayıp adamı beklemeye başladım .bikaç dakika sonra deniz gözlerin sahibi ve arkadaşı ayağa kalktı.garsonu çağırdilar.herhalde hesabı ödediler.gitme be deniz göz-sikti ulan ne gitmesi ,ne deniz gözlüsü yok aras oğlum sen iyice kafayı sıyırdın ha.neyse diyerek başımı iki yana sallayıp kendime geldim.kendime geldiğimde adam karşımda duruyordu.iyide ne ara , ne zaman geldi.ulan deniz gözlü.beyse diyerek adama döndüm konuş der gibi.
Kafenin sahibi:"paralar burda efendim.borcumun hepsi."dedi.
Aras:"tamam , borcunu boyle zamanında veren adamları severim.canlarını kurtarıyorlar "dememle adam yutkundu.ben başımı çevirip orman gözlüye bakmak için kaldırdım.kaldırdığımda göz göze geldik.lan bi dakika o kızardımı.kızarınca daha bi tatlı olmuş he.neyse diyerek adamlarıma dönüp :"hazırlanın gidiyoruz "diyerek çıkışa doğru yürüdüm.arabama binip benim barıma doğru gitmeye başladım.evet benim bi barım vardı.bara geldiğimi anladığımda arabadan indim.kilidini adamıma verip içeri kendi yerim olan locaya geçtim.benim oturmamla bütün sürtükler etrafımda toplanmıştı.ama ben artık bi sürtük görmek istemiyordum.kendi kadınım olsun, yanımda,koynumda,elleri ellerimde,gözleri gözlerimde,kalbi kalbimde olsun istiyorum.ama bu dünyada öyle kızlar var mı acaba?neyse diyerek barmeni çağırdım.
Aras:"şişşt koçum".
Barmen:"buyur abi"
Aras :"bana en sertinden bi bira getir bakalım "dedim.
Barmen:"hemen abi"deyip yanımdan uzaklaştı.normalde hemen sarhoş olan biri değildim.biram gelince içmeye başladım.aklıma kafedeki deniz gözlü kız geldi.ulan şimdi durduk yere niye geliyor bu kız aklıma .1 bardak ,2,3,4,5,6,........,bardak derken kaç bardak içtiğimi hatırlamıyorum.ama çok içtim herhalde ki kafedeki kızı lavabonun kapısinın önünde gördüm.ayağa kalktım.kendime engel olamıyordum.onun yanına gitmek istiyordum.geldiğimde burnuma çok güzel gül kokusu geldi.siktir ulan çok güzel kokuyor bu kız.kolundan tutmadan önce kendimi biraz yaklaştırıp burnumu saçlarına doğru uzatıp o gül kokusunu bisüre ićime çektim...sonra kendime gelip kolundan tuttum.kız konuşmaya başladı.:"bırak beni napıyorsun?" Dedi.ama ben onu duymuyordum.şuan tek istediğim ona sahip olmak,kokusunu içime ćekmek......
+++18 rahatsız olan okumasın.Kızı odaya getirdim."lütgen bırak lütfen"diye yalvarıyordu. "Ee çok konuştun diyerek dudaklarına yapıştım.mmm çilek ,dut karışımı bi tat ,mükemmeldi.yakında bu dudakların , kokunun bağımlısı olacağımı bilmeden kızı iyice öptüm.aynı zamanda kokusunu içime çekmeyede devam ediyordum.kızı yatağa yatırdım.üzerini çıkarttım.ćok güzel vücudu vardı.daha fazla dayanamayarak pantolonumla birlikte baksırımı çıkardım.kızın üzerine uzandım.erkekliğimi kadınlığına doğru ittim.siktir bi engel vardı.ama sarhoş kafayla bunu düşünemiyordum bile.daha fazla zorladım ve kendimi daha hızlı ittim.kızın çığlığı odada yankılanıyordu.dayanamiyordum.gel gitlerime daha hızlı yaptım.....
+++18 Bitti
Bi süre sonra uykuya daldım.
Sabah gözüme gelen güneş ışığıyla birlikte gözlerimi aćtım.off başım çatlıyordu.en son olanları hatırlamaya çalıştım.kendi locamda ićkimi içiyordum.sürtükler yanıma geldi , sonra-sonrası yok işte.düşün düşün başım ağrıdı.neyse diyerek kalkmaya çalıştım ama üzerimde birşey olmadığını farkettim.ne oluyor lan diyerek etrafa bakmaya başladım.bi odadaydım.ama ne olmuştu en son.yarım yamalak bişeyler hatırlıyorum.bi kız vardı ama kim.neyse diyerek yatakyan kalkmak için yorganı kaldırdığımla yataktaki kanı gördüm.lan bu ne , ne oldu ,siktir, neler oldu lan.hemen adamım arda'yı çağırdım.
Arda:"buyur abi".
Aras:"dün gece ne oldu hatırlıyot musun koçum".
Arda:"ne gibi abi"
Aras:"ben en son kiminle oldum."
Arda:"bi kız vardı yanında abi ,kız çok güzeldi."nedensizce o kıza güzel demesine sinirlenmiştim.
Aras:"sanane lan kızın güzelliğinden anlat ne oldu".
Arda:"ş-şey abi sen bu kıza biraz farklı baktın gibi geldi bana".
Aras:"ne gibi koçum"dedim.anlamaya çalışarak.
Arda:"sanki gözlerinin içine boğulmak ister gibi , özel birşeye bakıyor gibi bakıyordun ".
Aras:"neyse kes zırvalığı,kizı hatırlıyormusun "diye sordum.
Arda:"hayır abi ,zaten kızı sen kolundan tutup buraya zorla getirdin"dedi.dediğine şaşırmıştım.zorla mı?
Aras:"zorla mı,sürtük değ-derken aklıma yataktaki kan geldi.siktir bu kız kimse onun için ilkti ve ilkini ben almıştım.benim kadınım olmuştu ama kimdi.yakında bulacağım seni gizemli kız.dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğim , Ben , O
Fiksi RemajaYaz tatilinde arkadaşlarımla gittiğim Yurt dışındaki bir barda karşılaştığım mafya adamıyla olan bebeğim ve onun bunu bilmemesini konu alıyor