12.bölüm

1.7K 129 100
                                    

Lisa anlatımı

Sabah gözlerimi açar açmaz karşımda ki afet ile ister istemez gülümsedim.Ona bakarken o yavaşça uyanmaya başladı.

Lisa :Günaydın kookieee.

O bana güldü ve dudağını gösterdi.

Jungkook: Günaydın öpücüğü istiyorum.

Bende yaklaştım ve dudaklarını öpmeye başladım birbirimizi yavaş ve tutkulu bir şekilde öperken o beni altına aldı!

Onun elleri tişörtümün içine girdi ve belimi okşamaya başladı.

Dudaklarımızı ayırdı ve gözlerime baktı.

Jungkook: Lisa seni çok seviyorum bundan hiç şüphen olmasın.Ve bu arada her sabah böyle uyandırılmak istiyorum.

Lisa :Bende seni çok seviyorum.

Jungkook: Lisa ben öyle çok romantik biri değilim aslında sana Barınakta çıkma teklifi edicektim ama senin beni sevmediğini düşündüm ama artık dayanamıyorum.Lisa benim sevgilim olur musun he ?

Lisa :Sonsuza kadar daima evet diyip bu sefer yanaklarını öptüm ve ona sarıldım.

Jungkook :Bugün sena bir süprizim var ama önce kahvaltı hadi hazırlan bide küçük bir bavul hazırla dedi ve göz kırptı.

Bende ayağa kalktım ve bavulumu aldım ve içine 2 tane kıyafet bir pijama aldım.Sonra Jungkookun odasına bavulla gittim ve dolabını açtım ve içine 4 tane tişört aldım.

Jungkook: Niye o kadar fazla tişört aldın ?

Lisa :2si benim 2si senin dedim ve içine 2 tane siyah pantalon koydum.

Sonrada Jungkooka baktım.

Lisa :Ben bir odama gidicem dedim ve bavulu aldım ve odama girdim siyah ve bordo iç çamaşırı koydum sonra Jungkook geldi ve kendi bakstirlarini koydu.

Ben ona bakarken o odasına geri gitti.Ben odamın kapısını kapattım ve üstümü giyindim.

Ben odamın kapısını kapattım ve üstümü giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

K

apımı açtım ve bavulu kapattım ve sürükleyerek jungkookun yanına gittim ve kapıyı açtım oda giyinmiş saçlarını tariyordu.

Lisa :Kookie bavul ağar sen taşır mısın?

Jungkook :Üstündeki çok kısa lisa !!

Lisa :Yaaa Jungkook sen varsın sen beni koruyamazmisin he ?

Jungkook: Korurum sana bakanlarıda öldürürüm.

Ona gülerek ona baktım o bavulu eline aldı ve birlikte aşağıya indik.

Jungkook :Evet sevgilim sizi arbaya alalım.

Arabaya bindim ve kemerimi taktım.Oda geldi ve kemerini taktı ve yola koyulduk.

Game love/liskook 2019 WattysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin