2

274 15 34
                                    

Rose~

Dün akşam Min Lee biraz dayak yemiş, hep beraber 2 film bitirmiş ve ondan sonra herkes kendi yurduna dağılmıştı. Sabahta Chaemin Min Lee ve Yula nın ellerinde çelik  kaşık ve tencere ile DATDİRİDATDAT diye bağırmasıyla uyandık. Lisa Yula'Ya kıyafetlerini çaldığı için bağırırken Chaemin ve Jisoo unniem ise kahvaltıyı hazırlamaya başlamıştı.

Jennie~

Unniem ile Chaemin kahvaltıyı hazırlarken ben ve Rose ise tekrar uyumaya çalışıyorduk benim odamda. Sonra odaya bir veled girdi. Acaba kim? Min Lee sandım ama Yula çıktı. Min Lee bugün niye durgun aykü. Her neyse yakında kokusu çıkar.

Chaemin~

Min Lee bugün çok durgundu. Normalde baya Kudurması gelip yumurtaları yere atması falan gerekirdi fakat  şuan içeride oturuyor sadece. Neyse ya öğreniriz. Herkes kahvaltıyı ettikten sonra Min Lee ve Yula hariç herkes bahçeye çıktı.

Yula ~

Min Lee ve ben hariç herkes dışarıya çıkmıştı bende odamı toplamak için yukarıya çıktım. Tam 15 dakika sonra Min Lee geldi ve benden herkesi salona çağırmam istedi sonra direk odasına geçti. Yine noldu acaba. Neyse ya. Bahçeye çıkıp herkesi salona götürdüm o sırada min Lee de inmişti

Min Lee~

Off. Çok stresliyim. Ya unnielerim kabul etmezse. Neyse artık daha fazla saklayamam. Yula unnieme herkesi salona çağırmasını isteyip direk odama girdim. Kendimi biraz toparlayıp salona indim. Birkaç dakika sonra herkes geldi zaten. Başlamalı mıyım? Kesinlikle evet

Mnl:Şey unnielerim...

Kızlar :Evet?

Mnl :Benim size bişey söylemem gerek ama lütfen sözümü kesmeden dinleyin beni. Soru da sormayın. Biliyorum ki hepiniz Bighit, YG gibi şirketlerde Çalışmak istediniz. Bende bu isteğinizi yerine getirmek amacıyla YG 'ye başvurdum. Elimde Lisa unnie ve  Jennie unnie nin rap yaptığı bir video vardı. Diğer kalanların da videosu vardı. Ayrıca hepimizin dans edip şarkı söylediği bir video da vardı. Onu gönderdim. Ve. Yg bizimle görüşmek istediğini söyledi.

Chmn:NE? OHA CİDDEN Mİ? YEEEEY.

Yula :AHA ZENGİN OLDUK AMK MANİ MANİ MANİ YEHEYY!

Js:Min Lee....

Jen:Min Lee bunu bize sormadan yapman çok yanlıştı. Belki o am sadece şakasına demiştik. Belki gerçekten böyle bireyi istemiyoruz!

Diyip odasına çekildi.

Jennie~

Min Lee nin dediği şey ile gerçekten sinirlendim ve direk odama çıktım. Eğer Idol olursak belki erkekler ile arkadaşlığımızı bitirmek zorunda kalırız. Bunu istemiyorum. Antiler kazanmak istemiyorum. Galiba bir süre Min Lee ile konuşmayacağım.

Lisa~

Ortam gergindi. Jennie unnie büyük ihtimalle şuan min Lee ye küstü. Min Lee en son keşke yapmasaydım diye odasına çıkıyordu. Pek taktım diyemem çünkü kapı çalmıştı. Erkekler gelmiş...

Ls:Hoşgeldiniz

Jm:Lisa neden üzgün görünüyorsun?

Ls:İçeri geçin anlatırım.

Jisoo ~

Erkekler gelmişti. Bu halde onları karşılamak istemezdik ama napalım işte.

Rm:Ne oluyor böyle hepinizin suratı asık. Hem min Lee ve Jennie nerde?

Rs:Anlatırız gelin oturun.

Jungkook :E oturduk işte hadi anlatın

Js:Min Lee...

Chaemin : Min Lee bizim YG gibi bir şirkette çalışmak istediğimizi biliyordu ve bu isteğimizi yerine getirmek için YG e başvurmuş. Yani ben mutlu oldum fakat

Yula :Fakat galiba Jennie unnie Min Lee ye küstü. Biraz fazla sinirlenmiş olabilir.

Jin:Jungkook ta Bighit e başvurmuş.

Jk :Aslında bu kararı Min Lee ile birleşip almıştık. Bir işe yarayıp sizi mutlu etmek istediğini söyledi. Bizde böyle bişey yapmak istedik ama galiba bişeyler ters gitmiş.

Tae :Jennie nerde?

Odasında. Min Lee de aynı şekilde.

Taehyung ~

Anlıyorum. Jennie Min Lee nin onların haberi olmadan bişeyler yakmasına kızdı. Ama onlar çok yakınlar abla kardeş gibi araları bozuk olamaz. Yoongi Hyung Min Lee nin odasına giderken Jisoo, Jin Hyung, Ben Yula ve hoseok ise Jennie nin odasına doğru yol aldık.

Yoongi~

Min Lee için üzgündüm. Galiba Yula ve Chaemin hariç herkes ona kırılmış olacak ki kimse benimle odasına gelmek istemedi. Hep böyle olurdu zaten. Min Lee tartışan kişilerin arasını yapmaya çalışır, insanları mutlu etmeye çalışır ve mutsuz olurdu fakat kimseye belli etmek istemezdi.

Jungkook~

Ben rose Lisa jimin  Hyung Chaemin ve Namjoon  Hyung hariç herkes birinin odasına çıkmıştı. Bizde dışarı çıkmaya karar verdik.
Bugün söylemem gereken önemli birşey vardı. Hemde çok önemli....



Zormuş...
Kolau sanıyordum fakat 14 karakter ile yazmak gerçekten zormuş. Beğenmeniz için uğraşacağım. Bazıları şöyle düşünebilir "Min Lee sadece bir yan karakter ona neden bu kadar çok part veriyorsun ki?" Yan karakter ya da ana karakter fark etmez. Elimden geldiğince güzel yazmaya çalışacağım 💕

FBI KICK IN  THE DOOR  (Bangtanpink)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin