Tohle jsem já, Felis, tedy Felis je spíš obrovskou částí mě. Každý máme přece právo na přezdívky ne?
...
Takže kdo vlastně jsem? Jsem člověk, kterému utíká život před očima a hodlá to změnit. Udělala jsem v životě spoustu chyb a chtěla bych je napravit. A s těmi, které napravit nemůžu, bych se chtěla smířit. Nikdo není dokonalý a i když bych moc chtěla dosáhnout dokonalosti, tak to není možné.
Pro každého je dokonalost něco jiného. Mít nejlepší známky, nejlepší vzhled, nejlepší postavu, nejlepší score ve hře, nejlepší umístění v jakémkoliv sportu, nejlepší hlas, prostě nejlepší v čemkoliv. Každý hledáme to něco, v čem chceme být nejlepší a poté i dokonalí. A v čem jsem chtěla být nejlepší já? Myslím si, že ve všem. Což je ta nejhorší možnost jakou si můžete v honbě za dokonalostí vymyslet. A proto je tady tato kniha, abych si dokázala, že není důležité být dokonalý, nebo nejlepší, ale spíše být tou nejlepší verzí samy sebe.
...
A kdo je tedy vlastně Felis? Teď nemyslím mě jako přímo sebe, ale mě, jako část mé osobnosti, kterou Felis pokrývá. Víte, Felis je hlavně ta část mě, která chtěla být ve všem perfektní a dokonalá... a pak, ikdyž měla spoustu podpory, se jí to vždy vymklo z rukou a skončila s tím. Dobrý příklad je například právě Wattpad. Vždycky jste mě podporovali, komentovali a likovali jste mé příběhy a já se na to vykašlala. A tak jsem zpět a snažím se být tou nejlepší verzí samy sebe.
...
A když už víte tohle, tak by jste měli vědět, že Felis je lev. Nejen proto, že odzadu Felis je silef, což je tak trochu výslovnost pro "jsi lev", nebo protože felis znamená latinsky kočka, ale proto, že Felis chce bojovat. A tentokrát svede boj proti sobě.
A taky proto, že lev je "král zvířat" a i to neznamená, že je dokonalý.
...
K této knize přistupuji s určitým cílem, ale nevím jestli se mi povede ten cíl splnit a tak Vám ho raději říkat nebudu. Nechci Vás zklamat. A když už o tom mluvíme, tak o zklamání tady bude určitě také nějaká ta kapitola.
...
Mimochodem v tuto knihu NECHCI opravovat a přestože se tady mohou vyskytnout chyby, chci tím poukázat právě na to, že nedokonalost je naší naprostou součástí.
...
Pokud tuhle knížku číst nechcete, nemusíte - ostatně takto to je snad u každé knihy na wattpadu. Chtěla jsem tím spíše říct, že si ji píšu hlavně pro sebe. I kdyby se nikomu nelíbila a nikoho nezajímala, chtěla bych ji zkusit dopsat....
To je pro dnešek vše.
Děkuji za přečtení
Vaše Felis.
ČTEŠ
Rádoby dokonalá
RandomYou were born to be real, not to be perfect...Tento citát docela vystihuje to, čemu se chci věnovat v této knize. Místo toho, abych vám ukazovala, že jsem dokonalá, ikdyž nejsem, Vám zde chci ukázat své pravé já. - - - Přeji pěkné čtení, Felis.