Dikkat ! Geçenki uyarıyı yazmaya üşendim o yüzden hatırlamıyorsanız o bölüme gidip o uyarıyı okuyun öyle gelin.
Birlikte yazarın anasını yani senin yengeni aramaya başlıyorsunuz. Tabiki ormanda. Birden karşınıza Jane çıkıyor. Aslında 5 saniye süren ama 15 dk gibi gösterilen bakışmadan sonra nihayet Jane konuşmaya başlıyor.
Jane: Yazar! (Y/N)! Sizin burada ne işiniz var?
Yazar: Sence?
Jane: Bilmem.
Yazar: Ben de bilmiyorum.
Dur hatırladım biz-
Sen: Biz yengemi yani yazarın anasını arıyoruz.
Jane: Anası yani yengen kim?
Yazar: Biz de bilmiyoruz ki gerizekalı zaten bilsek ismi ile hitap ederiz.
Sen: Siz yazarla nereden tanışıyosunuz bakim?
Jane: Kitaptaki herkes yazarı tanır seni nereden tanıyorum bilmiyorum.
Yazar: Ben öyle istediğim için tanıyorsun.
Jane: Neys Jeff'i gördünüz mü?
Yazar ve sen: Nope.
Jane: Taam o zaman göruşüruq.İkiniz Jane'nin arkasından el sallıyıp yola devam ediyorsunuz. 2 dk sonra karşınıza BP çıkıyor.
BP: Ayyyyy canım kankam yaa! Bana kurban mı getirdin?
Yazar: Höst lan! O benim canıııımmmmm okuyucum ona bir şey yapmaya kalkarsan seni kitaptan çıkarırım!
BP: İyi bea! Yemedik okuyucunu. Eeee ne için geldiniz?
Sen: Şimdik bu Pup benim abim yazarın da babası ama yengemin yani yazarın anasının kim olduğunu bilmiyoruz. Bu konu hakkında bilgin var mı?
BP: Yok ama onun kim olduğu hakkında tahminlerim var. Şimdik Pup ve Zero anlaşmalı sevgililer. Emra ve Pup arasında bir şey olduğunu söylüyorlar. Onun dışında bi bilgim yok. Tahminlerim bunlar.
Yazar: Taam saol hadi git şimdi.
BP: Hoopp! Benim çıkarım?
Yazar: Dina uyurken onun kılıcıyla oynayıp yanlışlıkla koltuğu parçaladığını üçümüz dışında kimse bilmez.
BP: O olayı birine söylerseniz sizi yok ederim!
Sen: GİT LAN ARTIK!
BP: Tamam api-apla ne kızıyon.BP gittikten sonra bi 10 dk daha yürüyorsunuz karşınıza Ray çıkıyor.
Ray: Oooooo nereye böyle canlar?
Yazar: Ray çekil şuradan anamı arıyoz.
Ray: Eşlik etmek isterim *piç smiley*
Yazar: Bıçağımı götüne sokarım sg şurdan!
Ray: *sana yaklaşır* bu daş varlığın adı nedir acep?Sen: ( bu kısma yaratıcı küfürlerinizi yazabilirsiniz)
Yazar: ._.
Ray: ._.
Yazar: ._.
Ray: ._.
Yazar: ._.
Ray: ._.
Yazar: ._.
Ray: ._.
Yazar: ._.
Ray: ._.
Yazar: ._.
Ray: ._.
Yazar: ._.
Ray: ._.
Yazar: ._.
Ray: ._.
Yazar: ._.
Ray: ._.
Yazar: Evet yılın en yaratıcı küfürünü etmiş bulunmaktasın. Tebrikler! HOJAM BURAYA Bİ NOBEL ÖDÜLLÜ ALABİLİR MİYİZ?
Ray: Meteora bak bea!
Yazar: SLENDY AMÇAĞAĞAĞAĞAĞAĞ
Slendy: Ne bağrıyon ¿ Arkandayım yarım saattir. Ayrıca şimdi tüm CP ları çağırdım gelicekler. O zaman öğreniriz anan kim.Slendy seni ve yazarı omzuna alması ile bütün CP lerin oraya gelmesi bir oluyor.
Yazar: MERHABALAR BEN PUPPETEER İN KIZIYIM VE ANAM KİM BİLMİYORUM! ŞİMDİ SÖYLEYİN O SOĞUK GECEDE BABAM KİMİN ELLERİNİ ISITMAK İÇİN ODASINA GİRDİ VE YANLIŞLIKLA BİRBİRİNİZİN OLDUNUZ?
???: BENİM!O kişiyi siz seçin. Ben yarın yb atana kadar vaktiniz var. Slendy, BP ve kendiniz(böyle diyenler çıkardı bence ) hariç kim olsun? Seviliyorsunuz canlarımmmmm ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN OLSAN NE YAPARSIN ( Kücük Hıyar Yüzünden TAMAMLANDI)
De TodoOku banni😛 Rekoooorrrrrrr : #creepypasta da 16 (16/08/2019) #slenderman de 5 (16/08/2019) Tüm haklar Toby'nin gizli waffle kutusunun içinde saklıdır :b