- Stapana Elena si Cristo au ramas de partea fratelui tau .
- Cum e posibil asa ceva ! Exclama Suky nervoasa
- A fost alegerea lor , dar o sa moara din mainile noastre . Spune Kaly .
In timp ce Suky se gandea unde vor fugi toti acum , si ce vor face dupa aceea , Bonnie si Anna au ajuns cu oameni , ca toti sa se hraneasca .
- Va vazut cineva ? Ati fost atacate ? Intreba Elaijah pe un ton superior .
- Doi dintre cei normali supusi lui Hector ne-au atacat in han in timp ce scoteam 5 persoane de acolo .
- I-ati lasat sa scape ? Intreaba el nervos .
- Nu , au fost usor de omorat ! Exclama Anna enervata
- Terminati amandoi ! Exclama Suky.
Si listea ia cumprins pe toti ...
- Trebuie sa vad unde o sa fugim , unde o sa stam si ce o sa facem . Pentru ca fratele meu nu se va lasa pana nu ma va vedea moarta , iar voi ati intrat in asta luandu-mi apararea .
-Tu mereu ne-ai iertat si ai trecut cu vederea greselile minore , iti suntem recunoscatori si o sa te slujim pana la moarte . Spune Bonnie uitanduse la toti din jur .
- Are dreptate , ne-ai fost alaturi tuturor cand am avut nevoie , acum este randul nostru ! Exclama Klaus
- Daaa ! Exclama toti in cor .
Dupa ce sau hranit au plecat la drum , Suky gasise un loc bun in Tibet , unde isi putea construni o mica imapratie pana cand o sa-si dea seama cum o sa-l omoare pe fratele sau .Dupa doua zile de calatorit au ajuns la destinatie , la templul lui Kayu ( un zeita mitica , care era asemanata cu un vampir ) , intrand in templu si cautand mancare , maiestrul templului a iesit si a inceput sa se inchine in fata lui Suky . Aceasta vazand acest lucru si dandu-si seama de ce . A facut o aplecaniune , multumindui lui maestru de ospitalitate , dupa o discutie cu maestrul i-a pacalit pe toti ca o sa fie blanda cu ei daca toti o sa devina slujitori ei . Toti au asteptat crezand ca ea e zeita Kayu . Au reusit sa traiasca in templu 200 de ani , facandusi o mica imparatie , de care doar ea si restul nobililor stiau unde se afla . aceasta impratie , pentru ca cine intra acolo nu mai iesea de acolo , ori devenea vampir , ori un cadavru mort ars.
Dupa 200 de ani , cu ajutorul maestrului , Suky a aflat ca exita o bratara magica , care printr-o incantatie a celor 3 supreme vrajitoare Luni , Soarelui si Demonului puteau inchide pe cineva acolo . Suky a cautat bretara , gasind bretara intr-o pestera din Tiber , care se spunea ca e pestera monstrului Zapezi ( Iety ) a inceput sa plece in cautarea celor 3 vrajitoare .
Prima vrajitoare la care sa dus a fost Artemis , vrajitoare soarelui pe care o puteai gasi doar in Nordul indepartat , in labirindul minotaurului , unde soare rasare si lumineaza lumea intreaga .
Ajunsa la Labirnd cu Klaus si Kaly , au intrat , cum au intrat labirindul sa inchis . Ea a decis ca sa zboare , sa ajunga mai repede in punctul forte , dar platele din care era facut labirindul au traso inapoi pe pamant .- Luati-o la fuga si nu va opriti , pana nu o gasiti pe Artemis ! spunea ea nervoasa
Asa au si facut , ea fiind mai rapida si mai puternica a putut ajunge singura la Artemis , pe care o vedea cum vorbeste cu soarele .
- Artemis , printesa lumini , vrajitoarea suprema a soarelui , ma inclin in fata ta ! Exclama Suky
- Cine esti tu ? Si ce doresti ?
- Sunt Suky , vampirul pur , primul aparatu pe lume , si cel care nu poate fii invins .
- A deci tu esti sangele pur care fuge de fratele sau .
CITEȘTI
Cine sunt eu cu adevărat ?
МистикаEste povestea unui băiat Alec care până la vârsta de 18 ani a crezut ca e o persoană normală , dar odată ce se apromie de vârstă de 18 ani o sa afle cine e el cu adevărat