Prima întâlnire în doi

13 2 0
                                    

Pana azi  obișnuiam sa ies la intalnire cu Carla si prietenii  noștri  , dar azi totul sa schimbat ,  prima noastră  întâlnire  in 2 . Oare o sa fie cum trebuie ? Ma întrebam  eu in gandul meu .. Sper să nu fac ceva gresti care sa o supere pe Carla , sau mai rau ceva ce ar putea să  ne strice relația. Gândindu-se la aceste lucruri , Alec nici nu a realizat cand a ajuns in fata casei a lui Carla , era atat de nerăbdător  si temut  de ziua de azi .

-Buna iubitule , ești gata de prima noastră  întâlnire  in 2 ? Spuse Carla cu o fata zâmbitoare 

- Da sunt gata . Spuse Alec cu incredere in el .

- Bun , haide sa mergem , întâi  mergem la restaurant sa mâncăm  pranzul,  dupa in mall la film  apoi  o sa iesim si cu restul .

- Bine iubire asa facem .

Cei doi pleaca in drum spre restaurant , ajunsi acolo , Alec realizează  ca e cel mai mare si fitos restaurant din oras . Ne ajungând  niciodată  cu nimeni la acest restaurant  , nu  stia cum sa  se comporte și   ce greseli ar fi fatale pentru relatia lui cu Carla

- Buna ziua , am o rezervație  pe numele Carla Felix  .

- Doua secunde va rog  .

- Bine .

- Da este aici , masa voastră  este masa 2  pentru 2 persoane . Pe aici .

- Mulțumim 

Dusi la masa rezervată  ,  Alec răsfoiește     meniul in cautarea a ceva de mâncare ce iar plăcea  , dar nu gasea nimic   , decât  fructe de mare , pui cu nu stiu ce condimente indiane , tot felul de lucruri  pe care Alec nu le adora asa mult sau pe care nici măcar  nu le provase pana acum . Văzând   in meniu  "" Pui cu smântâna  si salata thailandeza "" , a decis sa  comandr puiul , gandiduse ca poate  manaca si fara saltă  , Carla a comandat Sushi , era mancarea ei preferată  din  totul restaurantul acesta .

- Iubire ce o sa comanzi ?

- Hmm iubito .. O sa comand un pui cu smântâna  si salată  thailandeza. 

- E bunicel . Spuse ea zâmbind 

- Dar tu iubito ?

- Sushi , sunt cei mai buni  din tot orașul  asta si cea  mai buna mâncare  din restaurant . Spuse ea zâmbind  si râzând  in același  timp .

- Bine iubito  .

Dupa 5 minute de la recomandarea  mâncărurilor  , chelnerul apare cu mâncare  lui Carla prima data  , iar tura  următoare   cu  mâncare  lui Alec.
Alec gusta din mâncare  si realizează  ca e un fel  de mâncarea  nemaipomenit  , puiul era bine facut , smântâna  nu se imbranzise  iar salta thailandeza ii dadea un gust de dulce amar  , pe care Alec il adora . Terminând  de mâncat   , au mai stat putin la restaurant  si au decis sa plece catre mall pentru a vedea filmul dorit de Carla [ Underworld 5 ] . Dupa o ora de mers cu masina personala  ai Carlei  ( soferul ei personal  )  au ajuns la Mall , sau dus repede la Cinematograf ca sa cumpere bilete  pentru Underlword 5 .

- Buna ziua , as vrea 2 bilete pentru Underworld  5 , va rog .

- Buna ziua  , sigur le doriți  azi e premiera si sunt foarte scumpe .

- Nu e problemă  bani . Spune Alec zâmbind. 

- Ok , va costa 200 de lei  .

- Poftim  bani . Spune  Carla

- Ce? Nici vorbă  eu plătesc  , stai calmă  iubito .  Spune Alec  repede

- Tu ai plătit  masa , e randul meu sa plătesc. 

- Nu , nu este . Poftim bani , mulțumim  ! Spuse Alec  într-o  fracțiune  de secundă  .

Dupa ce au luat biletele au intrat in sala de film , așteptand ca filmul sa înceapă  cei 2 îndrăgostiți  au inceput sa se sărute  pasional . Odata ce filmul a început  linistea si pasiunea dintre  cei doi parca dispăruseră  ,  amândoi  erau atenție  la film , singurul lucru care ii unea era faltul ca se tineau de mână. Au  trecut 3 ore de cand filmul a început  ,  cei doi priveau cu   mare atenție  ecraul urias unde se difuza filmul , pana cand observă  ca filmul sa termiant .  Dupa ce au iesit din Cinematograf , au plecat catre  stadion unde erau si prietenii,    lor .  Ajunsi acolo  au  inceput  sa povestească  ziua lor romantică  , dar  fara sa isi dea seama Alina spune :

- Știați  ca in noaptea asta incep cele 7 zile de luna plină   ?

- Ce în sera asta incepe , doamne cate  este ceasul ?  Spune Alec ingrijorat .

- E 18:40 . Raspunde Carla

- Eu trebuie sa  plec . Spune Alec  luând-o din loc catre casa.

Ajungand  acasa numai de cat Alec ii cere pastilele bunci sale ca sa fie sigur ca nu o sa-i mai fie rau  ca data trecuta   , dar bunica ii spune ca o sa ii le dea mai tarziu , asa ca Alec se duce in camera lui . Cautand  Ochiul Vampirului , observa ca e de negasit .

Oare unde am puso? Se tot intreba el nedumerit . 

Nu trece mult timp iar bunica lui vine cu pastile , odata ce Alec a luat pastilele  intra intr-un somn adanc unde  de data aceasta nu da peste Suky si are totalment diferit alt vis. 

Visul incepe cu Alec omorand o persoana , care se pare ca ar fi raul pur . Dupa ce omoara aceasta persona , Alec simte ca ii se rup toate oasele , si ca se transforma in ceva ce nici el nu stia cu exactitate ce este . In timp ce Alec trecea peste durerile insuportabile il zareste pe tatal sau si il intreaba : 

- Tata ce mi se intampla ?

- Nimic rau , devii cine ar fi trebuit sa fii de la inceput , un alfa . 

- Ce e un Alfa , la ce te referi ? 

- Devi Alfa al acestei haite , Colt Alb . 

- Haita ? Despre ce tot vorbesti ? 

Si dintr-o data Alec se trezeste , vazand ca ceasul deja era 08:30  . 
Vai doamne.. ce mai vis , din cauza lui m-am trezit asa tarziu , oare ce o sa zica bunica cand o sa vada ca m-am trezit asa tarziu . Sa sper ca nu o sa-mi faca capul calendar , si ca o sa treaca peste tot fara sa-mi spuna ceva , doar e prima data . 

Va urma ...


A/N
Sper ca va placut si acest capitol ,  si va multumesc pentru ca ati citit aceasta  poveste pana in punctul acesta.

Ramaneti aproape niciodata nu stiti ce se poate intampla cu Alec . 

Cine sunt eu cu adevărat ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum