רוני.
וואו, אני רעבה!!. חשבתי בזמן שהקשבתי להדר שסיפרה שהלכה יחד עם תומר וחברים שלו לסרט אימה.
"אני לא מאמינה שפספסתי את זה!!" אור צחקה וקיבלה מכה בכתף מהדר "זה לא היה מצחיק בכלל! רציתי למות" היא יללה ואור משכה בכתפה "אז די להיות כזאת פחדנית..".
"היי!" הדר קראה והתחילה לומר משהו שלא שמעתי כי קמתי ממקומי ויצאתי מהכיתה.
הייתי כל כך רעבה שכל מה שחשבתי עליו היה איזה סנדוויץ' טוב עם משהו. תאמת לא באמת אכפת לי מה- רק שאכניס איזה אוכל לפה.
הגעתי לקפיטריה וישר הלכתי למקרר של הסנדוויצ'ים. היו בו כל מיני סוגים של כריכים. חלק עם חביתה, חלק עם אבוקדו, חלק עם טונה וחלק עם ביצה קשה וחצילים. לא ידעתי מה לבחור כי אני אוהבת את הכל אז פשוט עצמתי את עיניי, הושטתי את ידי למקרר והוצאתי ממנו סנדוויץ'.
יאי! יצא לי כריך עם ביצה קשה וחצילים.
הסתובבתי לכיוון הקופה ולחרדתי ראיתי תור שהיה יותר ארוך מכביש החוף. שיט!! עד שאני אוכל עכשיו יעבור נצח. נאנחתי בייאוש והתחלתי ללכת לקצה התור עד ששמעתי "רוני".
בהתחלה לא הבנתי מי קורא לי או מאיפה, אבל כשהעברתי את מבטי לכיוון הקול ראיתי את דניאל עומד קרוב לקופה ומסמן לי להתקרב.
חייכתי אליו חיוך קטן והתקרבתי אליו. כל הדרך עד שהגעתי אליו, מבטו לא מש ממני ועיניו הרכות חדרו לתוכי.
"היי" הוא אמר כשעצרתי לידו וראיתי שהאנשים שהיו סביבנו מביטים בנו.
"היי...?" שאלתי בחזרה ולא הבנתי למה הוא קרא לי.
דניאל חייך ברוך "ראיתי שאת הולכת לקצה התור ושלי עוד רגע מגיע.. רוצה להיכנס?".
וואו, עם כמה שההצעה שלו מפתה והדרך שלי אל הסנדוויץ' יכולה להתקצר הנדתי בראשי "תודה על ההצעה, אבל יש פה מלא אנשים שמחכים בתור ואני לא רוצה לעקוף אותם".
דניאל הנהן לאט ועיניו עדיין חדרו לתוך עיניי.
"טוב.. נראה לי שאחזור לסוף התור.." אמרתי כשקלטתי שהוא לא עומד לשחרר את מבטו והסתובבתי לכיוון סוף התור שלא נראה שעומד להתקצר בקרוב.
נעמדתי בקצה התור ושילבתי את ידיי בזמן שחיכיתי שיתקדם. הסתכלתי סביב בקפיטריה וראיתי הרבה אנשים שאני לא מכירה צוחקים ומדברים. חבל שאנחנו בקושי יושבות פה, דווקא מקום נחמד. אור תמיד עייפה בהפסקות ואין לה כוח להסתובב והדר מעדיפה לאכול במקום שלה.
החזרתי את מבטי לתור ושמעתי מאחוריי כחכוח. סובבתי את ראשי וראיתי את דניאל עומד מאחוריי.
כיווצתי את מצחי בבלבול "מה אתה עושה פה?".
"קונה אוכל.." הוא אמר באדישות כאילו הוא לא היה הרגע בקופה.
YOU ARE READING
סיפור חדש
Romanceרוני הדר ואור, שלוש חברות טובות הנמצאות בשנה האחרונה שלהן בתיכון. רוני השקטה מוצאת את עצמה מתכתבת עם בחור לא ידוע ומיום ליום סקרנותה לגלות מיהו הבחור גוברת. הדר האנרגטית מתאהבת בכל בחור שזז חוץ מהחבר הכי טוב שלה שבעצם יעשה בשבילה הכל . ואור הקשוחה...