MER
HA
BA
VEEE İŞTE GÜZELLER GÜZELİ LUNAMIZZ multidee
yeminle saatlerce igde blogger aradim ama bu hanım kızımız çok içime sindi tam hayalimdeki gibi
kapak yapmak isteyen sevgili bir kul varsa ASLA HAYİR DEMEM
veveve birkac bölüme aksiyona giriyoruuuz kitabın finali kafamda belliydi zaten sadece sıraya koyacağım olayları: )
yorum yapmayan da ne biliyim**
×××
Hannah bizi yan yana odasından çıkarken görmüştü.
Şok içinde yerime çivilenmiş, kımıldayamıyordum. Zayn'in acilen bir şey yapıp durumu kurtarması gerekiyordu.
"Ne arıyorsun sen burada?" dedi Hannah ve bana omuz atarak odasına girdi.
Sinirle dişlerimi sıkıp elimi yumruk yaptım ve arkama sakladım. Ben gerçekten bu kadına sinir oluyordum.
Elindeki poşetleri yatağa attı ve çantasını da koyduktan sonra bize döndü. Zayn'e baktığımda onun da gergin olduğunu gördüm.
"Hizmetçilere yardıma gelmiş, odayı toplamış." dedi Zayn bir çırpıda.
İyi kurtarıştı.
Hızla kafamı aşağı yukarı salladım. "Evet, öyle oldu." dedim mırıldanarak.
"İyi tamam, defol." dedi havalı bir tonla ve omuz silkti.
Şaşkınlıkla ağzım açıldığında Zayn bana kaş göz işareti yapıyordu. Bu ne küstahlık!
Bütün hırsımla Zayn'i itip odadan çıktım ve koşarak aşağı indim. Hannah'dan nefret ediyordum. Ama Zayn ondan boşandığında gününü görecekti işte.
Merdivenlerin sonuna geldiğimde arkamdan Zayn'in de geldiğini gördüm.
Tripli bir şekilde kollarımı göğsümde bağlayıp başımı çevirdim.
Elleri belimi bulduğunda beni merdivenin altına sürüklemişti.
"Ne oldu sana şimdi?"
"Ne olabilir ki? Az kalsın karın bizi basıyordu. Ne olacak değil mi?"
Yamuk bir gülüşle bana baktı. "Sen basılmaktan mı korktun yoksa, beni mi kıskanıyorsun?"
Sinirle kaşlarımı çattım. "Ne kıskanacağım seni. Hangi hakla?" dedim imalı bir şekilde.
Belimdeki elleri sıkılaştı ve dudağıma öpücük bıraktı. "Gece seni aradığımda dışarı çık." dedi emir veren ses tonuyla.
O beni sinirleniriyorsa bende aynısını yapabilirdim. Ellerimi omuzlarına koyup konuştum.
"David ile dışarı çıkarız diye konuşmuştuk..Bilemiyorum." dedim ve omuz silktim.
Gülen yüzü soldu ve sinirle nefes alıp vermeye başladı. Elleri kalçamı sıkıyordu.
"Seni şurada si-" elimi ağzına kapatıp gözlerimi büyütürken elimi ağzından çekti.
"Zayn!"
"Şuna bak ya, David diyor. Bana o tavuğu yolduracaksın o olacak."
Gülmemek için dudaklarımı dişliyordum ama bir işe yaramıyordu. Kendimi tutamayıp sessizce gülmeye başladım. "Tamam tamam. Gelirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nefarious🌙malik [tamamlandı]
Fanfiction"Sindrella asla bir prens istemedi. Eğer ayakkabıları uymasaydı, çıplak ayakla yürürdü."