Донгхюк влезе в стаята и забеляза, че Марк все още спи. Потърка косата си с хавлията и се усмихна несъзнателно, докато го наблюдаваше. Изглеждаше толкова красив по този начин.
Събуди се преди него и реши да си вземе душ, преди да почнат да спорят за банята кой да влезе пръв. Насочи се към гардероба и си извади дрехи, обличайки се набързо. Имаше още време до лекциите и се чудеше дали да не направи някакъв опит за закуска.
През изминалите две седмици всичко вървеше добре. Фитнесът все още беше опция и двамата ходеха редовно. На Хюк му беше забавно да го гледа как ревнува от Джемин, затова позволяваше на треньора повече волности.
Синините по лицето му с времето изчезнаха, но носа на Тен не можеше да се възстанови така лесно. Може би малко бе прекалил. Какво пък, той си го заслужи.
Обаче след случката, не можеше да си избие думите му от главата. Постоянно мислеше за това и как той го нарече дебел.
Застана пред огледалото, което бе на едната врата на гардероба, и се огледа. Опитваше да не показва пред Марк тревогите си, но когато останеше сам, се сещаше за това. В огледалото видя посърналото си лице и обходи тялото си с очи. Наистина ли беше дебел? Трябваше ли да започне по-сериозна диета?
Последните дни се стараеше да не яде толкова много, но май по-големия започна да го забелязва. По дяволите, защо взе думите на онзи шибаняк толкова навътре?
- Хюк - той чу сънения глас на Марк зад гърба си и се обърна към него, - какво правиш?
- Нищо - Донгхюк се насили да се усмихне и отиде до леглото. - Добро утро.
Чернокосият се протегна и се прозя, което се стори сладко на другото момче. Хюк се подпря с коляно на ръба на леглото и се наведе към него, намирайки устните му. Марк на момента му отвърна и сложи ръка на тила му, за да не поиска да се дръпне.
- Харесва ми да ме събуждаш така - изтъкна той срещу устните му, опарвайки го с дъха си.
- Ти вече беше буден - засмя се Хечан и му даде още една сладка целувка.
- Ще се направя на заспал.
- Трябва да ставаш.
- Не искам - отказа той и направи кучешка муцунка.
- Но трябва, Марк. Хайде, надигни си задника.
Донгхюк се изправи и хвана ръката му, за да го дръпне със себе си, само че високото момче беше по-силно и го върна обратно.
YOU ARE READING
Website for couples
RandomДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?