Paige titka

22 4 0
                                    


Amikor felértünk a lányok termébe nem találtunk ott senkit.

-Hol lehetnek? -kérdi Jane.

-Fogalmam sincs, nem mondták, hogy ma ne lenne tanítás nekik-feleli Lia.

-De hisz ma láttuk őket, balettoztak-értetlenkedik Jess.

-Valahol a Style-ban kell lenniük.

-Te egy zseni vagy Sophie- esik le nekem a tantusz, hogy hol lehetnek- nem emlékeztek, hogy mit mondtak? -kérdem.

-Miről mit mondtak? -látszik a teljes tanácstalanság Sarah arcán.

-Én értem, hogy mire gondol Em- világosodik meg Liz- mondták, hogy nem csak tánc órájuk van, hanem vannak rendes tantárgyaik és azok fent vannak az emeleten lévő tantermekben.

-Köszönöm Liz, ez így nagyon szép meg jó, de fogalmunk nincs, hogy hol lehetnek-gondolkodom.

Amikor ezt a mondatot befejeztem, akkor futott be Bella.

-Ne haragudjatok, tudom, hogy 5 perces késésben vagyok, de biológiánk volt és a tanár tovább tartotta az órát. Gyertek velem és megmutatom, hogy melyik a tantermünk-lihegte.

Nem a főlépcső felé kanyarodtunk, hanem egy hátsólépcsőhöz vezetett minket Bella, aztán mikor felértünk, ott két irányba lehetett menni, mi balra indultunk és az első terembe mentünk be. A többiek ott ültek. Azonnal körbenéztem, a padok érdekesen voltak elhelyezve. Összesen 16 főnek volt benne hely. A táblával szemben volt 4 pad, a maradék 4 oldalasan volt elrendezve. De a legérdekesebb az volt, hogy a táncosokon is egyenruha volt. Persze nem fehér blúz, csak egy sima melegítő felső, szoknyával, de akkor is kötelező viselet volt, ami a táncórákon nem kritérium.

-Sziasztok, ne haragudjatok, hogy megvárakoztattunk titeket, csak a tanár nem volt tekintettel a csengőre- szabadkozott Lucy.

-Semmi baj, az ilyen megesik. Hogyhogy nem táncórátok volt-érdeklődött Sandra.

-Úgy van, -kezdi el Hannah magyarázni-hogy minden nap van 4 táncóránk és ugyanennyi rendes tanóránk. Átlagba délelőtt a második és harmadik délután pedig a hatodik és hetedik óránk szokott hagyományos lenni...

-Azért kettő egymás után, hogy ne kelljen olyan sokat öltözködnünk-szól közbe Lily.

-De a hétfő és a csütörtök kivétel-veszi Hannah vissza a szót-ezeken a napokon úgy van, hogy a harmadik, negyedik, ötödik és hatodik óránk is rendes.

-Melyik a jobb, amikor van köztük tánc, vagy, amikor megszakítás nélkül ebben a teremben ültök? -érdeklődik Emma

-Időtakarékosság szempontjából, mikor egybevan, de amúgy, azt jobban szeretjük, mikor van közte tánc, mert olyankor ki tudjuk szellőztetni a gondolatainkat-válaszolja Meddie.

-Hétfőn idetaláltok már magatoktól vagy inkább menjen le valaki elétek? -kérdi Page.

-Szerintem inkább valaki jöjjön még elénk- válaszolja Sophie.

Erre mi hevesen bólogattunk.

-Oksi, akkor majd valaki nagyon siet- mondja Shan.

-Amúgy ez a kérdés már régóta foglalkoztat, ti hol laktok, meg ez az egész Style-os életet milyennek kell elképzelni? -kíváncsiskodik Sandra.

-Ahhoz sajnos ez a bő 10 perc nem elég, hogy a teljes évünket felvázoljuk, de ha gondoljátok megadhatjuk a kollégium címét, ahol lakunk és akkor hétvégén átjöttök és ott lesz rendesen időnk és mindent elmagyarázunk. Na mit szóltok? – ez a kérdés Taylortól az összes diáknak szólt.

Ezután mindenki egyszerre akarta elmondani, hogy mennyire jó ötlet és hogy akár már most hétvégén valósítsuk meg.

-Emberek ez mind szép és jó, de engem legalább kettő, de inkább három hétig nem fognak elengedni.

-Jaj Em biztos megoldható, hogy valahogy elgyere-mondja Penny.

-Igen októbertől.

-És egész hétvégén otthon vannak a szüleid? -jön a kérdés Samtől.

-Hát szombaton nagyjából 10-től 3-ig nem lesznek, de úgyis annyi tanulnivalót fogok kapni, hogy esélytelen, hogy 4 óra kimaradjon az életemből-ellenkezem.

-Egy napra vagy a teljes hétvégre kapsz megtanulandó dolgokat? -kérdezi Paige.

-Erről még nem beszéltünk, de ez szerintem jelen esetben lényegtelen.

-Nehogy azt hidd. Ha két napra kérsz, tudom akkor nagyon sokat kapsz, de amit hallottam, meg ha őszinte szeretnék lenni olvastam Rólad, az derül ki, hogy nagyon jó eszed van. Ha eljössz mondjuk maximum 4 órára, de a többi időt tanulással töltöd, akkor szerintem vasárnap este képes leszel mindent felmondani-vázolja a helyzetet Page.

-Ez esküszöm nem rossz ötlet-tanakodom el-de még soha semmit nem csináltam a szüleim engedélye nélkül.

-Itt az idő elkezdeni kicsit élni.

-De ha lebukok, akkor elképesztően nagy büntetést fogok kapni.

-Hova mennek a szüleid?

-Egy ebédre valami nagy emberhez.

-Akkor nem fognak hazajönni időközben. Van kamera a házban?

-Hivatalosan igen, de sose nézik meg a felvételt.

-Hol itt a probléma, hidd el sikerülni fog. Nagyon fogunk az időre figyelni, és ha bármi történik akkor hívj fel és kitalálunk valami történetet, amivel az egészet ránk kened. Jó nyugi megoldjuk.

-Ahhoz képest, hogy még csak négy napja ismerlek Paige Brown, bízom benned, és ez nálam nagyon nagy szó.

-Ezeknél az eseteknél derül ki mindig, hogy ha Page nem lenne megszállott tánc imádó, akkor az eszével nagyon sokra vihetné- mondja Shan.

-Nem akarok tolakodó lenni-kezdi Betty-de tényleg nagyon jó eszed van, ha mindezt nagyjából három perc alatt ki tudtad találni, akkor miért vagy egy táncos képzőben. Egy sima állami iskolából nagyon sokra vihetnéd, dolgozhatnál egy nagyon jó cégnél, sok pénzért-vázolja fel a saját gondolatait.

-Erről nem nyitok vitát, hogy miért a Style-ba járok-mondja Page.

De látszott rajta, hogy nagyon mélyen érintettük. Irdatlan harag volt az arcán és ezután a mondat után ki is rohant a mosdóba.

-Ezt aztán jól megcsináltad Betty-ripakodott rá Jane.

-Ne szidjátok nem tudhatta, hogy Paget ez a téma nagyon érzékenyen érénti- mondja Heather- tudom furcsának tűnhet, hogy pont egy Style-os lány mondja ezt, de mi is belenyúltunk anno ebbe a témába...

-Meg lehet kérdezni, hogy mi történt? -kérdi Emma.

-Sajnos nem mondhatunk semmit-mondja Lily-megígértük neki, hogy nem beszélünk róla senkinek, de annyit meg kell hagyni, hogy rémes, ami vele történt és senki nem ezt érdemli...

-Emberek egy perc és becsengetnek és hát a matek tanárunk nem pont az együttérzéséről híres, szóval elő kéne keríteni Paiget és nektek sajnos menni kell, de ugye jöttök holnap- mondja Meddie.

-Persze, hogy jövünk vágjuk rá kórusba.

Ezek közbe Bella észrevétlenül kisurrant az ajtón, hogy megkeresse osztálytársát.

-Sziasztok-búcsúzunk el.

-Holnap találkozunk-integetnek a Style-osak.

Miközben kimentünk az épületből már sajnos nem találkoztunkPagegel, pedig úgy mondtam volna neki néhány dolgot...

Szabályokkal táncolásWhere stories live. Discover now