0.5

2.8K 149 20
                                    

Alkışlar eşliğinde sahneye gittik. Kolumu jungkook'dan çekmeye çalışırken şarkı çalmaya başladı sonra jungkook kulağıma yaklaştı ve konuşmaya başladı.

Jungkook: dans etmeyi bilmiyorsan kendini bana bırak.

Lalisa: dans etmeyi biliyorum.

Sesler kesildiğinde şarkının bittiğini anlamıştım. jungkook burnumun dibindeydi. Jungkook gözlerini kapatıp dudaklarını dudaklarıma bastırınca sanki donmuş gibiydim.

Onu ittirmeye çalıştıkça kendi bana daha çok bastırıyordu. En sonunda benden ayrıldığında beraber bizimkilerin olduğu masaya doğru ilerlemeye başladık.

Masaya geldiğimizde telefonuma bildirim geldi kızlarla kurduğumuz gruptan gelmişti.

SEXY GİRL'S

Jennie: aranızda ne var sizin?

Lalisa bende bilmiyorum unniem bir anda öptü beni hayvan.

Jisoo: sen kendini buna kaptırma lalalisa!

Lalisa: offf bu hayvana mı kaptırcam kendimi.

Chaeyoung: lisa ben bu cümleyi hatırlıyorum sanki hmm sen hatırlıyormusun?

Laisa:unnie unuttum ben onu hem o cümleyi dedikten sonra sanki ne oldu ki~

Chaeyoung: lalisa yha! Sehun ile ilk tanıştığında onada aynı jungkook gibi hayvan diyodun sonrq jisoo unniem sana lalisa kendini ona kaptırma dedi aynı cümleyi dedin sonra içtin içtin gece gece sehun'un evine gittin sonra adamın üzerine kustun bizde sabaha kadar lalisa'yı aradık. Sonra kendini ona kaptırdın daha ortada sevgililik bile yokken havalara girdin sonra sehun'u kızla gezerken gördün ağlayarak bize geldin akşam oldu sehunun evini dağıtmaya gittin demi lalisa ama burda sevgililik söz konusu bile değil evlilik söz konusu.

Lisa: tamam kapatın telefonları.

OH sehun olayı farklı ama yani bu onla bir değil ki...

soyadı karışıklığı LizkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin