MM:Suga
Jimin
Hepimiz takım elbise giymiş, 12 kişi yan yana sıralanmış kızları bekliyorduk. Görseydiniz efsane gülerdiniz bize. Ben bunları düşünürken kızlar aşağı indi. Hepsi çok güzeldi. Aralarında Dila'yı görünce ağzım açıldı. Yanımdakİ Jk ağzımı kapattı. Kahkahasını içe attı.
- " Bol şans. " dedi ve göğüsüme hafifce vurup gitti. Manyak tavşan. Dila koluma girdi.
- " Tadaa. Hazırımm. Benim için Carmen unni seçti. Nasıl? "
- " A şey... Güzel. " suratı düştü.
- " Beğenmedin di mi?" binadan çıktı.
- "Hayır! Çok güzelsin! Dilaa! " diye peşinden gittim.
( bu hikayeyi okurken biraz kıskanabilirsiniz, açıkçası ben de kıskanıyorum ama unutmayın bunlar gerçek değil, eğer kızların yerinde siz yoksanız..)
Yeonjun
Asansör aşağı inince Sunmi'yi gördüm. Göz alıcıydı.
- " Oppa! " diye bağırıp bana el sallayarak geldi. Çok şirindi.
- " A geldin mi?"
- " Yok oppa. Bu benim ruhum. Bedenim daha hazırlanıyor. " gülüştük.
- " Ama oppa... Sen saçını griye mi boyadın? Aman neyse gidelimm."
Suga
Bütün kızlar inmişti. Bir tek Su gelmemişti. Biraz sonra aşağı geldi.
- " Ah pardon oppa. Sivri topuklu giymeye alışkın değilim de. Bana uygun ayakkabı bulmak zordu. O zaman gidelimm. "
*************************
Dila
Balo büyük bir otelin altındaydı. Balo aşırı kalabalıktı. herkez bize soru sormaya başladı. Hele hele kızlar Jiminime etmedikleri kalmamıştı. Hepsini nasıl katlettiğimi hayal ederken başım döndü.
- "Ahh!! "Jimin bana döndü.
- " İyi misin? Oturalım mı?
- " Gerek yok. Sadece hafif başım döndü. " WCye gidip elimi yüzümü yıkadım. Ayy Jimin benimle ilgileniyordu. Rüya görüyor olmalıydım. Herkez dans ediyordu. Aha şans diye Jiminin yanına gidip dansa kaldırdım. Dansın yavaş olmasından faydalanıp ellerimi boynuna doladım.
Jungkook
Dans aşırı yavaştı.Hona da dalga geçmek için ellerini boynuma doladı. (Jk ve Hona arasında birşey olmasına izin vermem Jk sadece benimm. Ama genede olmasını isteyen varsa yoruma yazabilir.)
- " Noldu Hona. " Hona'nın yüzünde fena bir piç smile vardı.
- " Düşünüyordum da...."
Yeonjun
Aniden Sunmi ellerini boynuma dolayınca irkildim.
- " İyi misin? Kabız olmuşa benziyorsun. " ikimiz de güldük.
- " Yoo hiç de bile. Ben marshmelow kadar yumuşağım. "
- " Ben sana katı demedim ki. Çok gergin gözüküyosun manasında demiştim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mix Step
Fanfiction2 Türk, 1 Amerikan, 1 İtalyan, 1 Japon, 7 Koreli kız grubu= Mix Step + Bts ve Txt + Aynı yurt = Karmaşanın Atası *************** - " Jimin sizce nasıl biri? " - " Aha geldi gene bi tane daha aşk kuşu. " *************** - " Unni! Bona unni kayıp! " ...