Capitolul 33

805 20 3
                                    

Cristi pov.

  Stăteam liniștit in pat alături de iubita mea când dintr-o dată o bătaie in usa camerei distruge liniștea.

- Cristi noi plecăm. imi spune fratele meu.

- Acum? intreb in șoaptă deoarece iubita mea doarme.

- Da. Nu o trezi, las-o sa doarma.

  Ma uit la el si fac o mișcare a capului in semn de afirmare.

- Noi trebuie sa plecam Cristi, vom sta mai mult când luam concediu daca vreti, bineînțeles. zice blonda din fata mea.

- Cu siguranta.

- Noi am plecat. Pa! ma salută Vlad.

- Pa Cristi.

- Pa, drum bun!

  Ma duc inapoi in dormitor si o vad pe Emma frecandu-se la ochi.

- Te-ai trezit raza de soare?

- Da. zice zâmbind.

- Vlad si Daria ce fac? ma intreaba.

- Doar ce au plecat.

- Pe bune? De ce nu m-ai trezit ca sa- mi iau larevedere de la ei?

- Au vrut să te lase sa te odihnești.

- Bine. Si acum ce facem? Cat e ceasul?

- Stai sa vad. E 16:15.

- Diseară iesim sa sărbătorim absolvirea?

- Da. Ai dormit bine?

- Lângă tine mereu dorm bine! exclama Emma iar mai apoi ma sărută.

O trag de mana asezand-o peste mine adancind sărutul. Își bagă mainile in părul meu matasos si catifelat apoi ma întinde pe pat. Cand nu mai avem aer ne desprindem din sărut si zic:

- Esti minunata, iubito!

- De fiecare dată când îmi zici "iubito" ma simt ca si cum abia ne-am cunoscut si asta imi place. mărturisește ea.

- Ma bucur! spun mândru.

***

Emma pov.

Suntem gata de distracție. Sunt imbracata cu o rochie de un albastru inchis mulata, până la genunchi ce-mi scoate in evidenta formele si cu un decolteu, ce-i drept, cam deochiat. Parul il am dat pe spate si îndreptat iar in picioare am niste sandale aurii. Cristi este îmbrăcat în niste blugi negrii si o cămașă tot neagră deschisă putin la gât.

- Nu puteai sa-ti iei alta rochie? spune Cristi gelos.

- Ba da! Dar asta mi-a plăcut cel mai mult.

- Off! exclama acesta eu doar râzând de reacția lui.

Închid usa apartamentului si-l urmez pe iubitul meu ce se îndreaptă către Mercedes-ul negru. Imi deschide portiera, eu urcandu-ma in dreapta șoferului si imediat urca si Cristi.

- Unde ne întâlnim cu ceilalți? ma intreaba iubitul meu.

- Brianna a zis ca ne așteaptă in fata blocului ca sa o luam iar Jenifer si Lewis au zis ca ne așteaptă deja la club.

- Ok, mai întâi mergem la Brianna!

- Da.

***

Fata visurilor/w Cristi Munteanu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum